Samoin täällä kestää ainakin sen viikon. . Tosin jos pääsee liian kuivaksi niin sitten kärvähtää nopeammin. .Kuten kävi viime vkl sattuneista syistä johtuen ::)
Printable View
Jaa, outoa. No ei ole kokemusta vielä kuin neljästä kappaleesta. Kuivaksi en ole mielestäni päästänyt. e-litkuna Vermillion river cafe coffee. Olisikohan siinä vika (mustaa tököttiä)?
eihän noiden bogejen elinikä lyhene jos ne seisoo toimettomina, nestettä täynnä, tuossa pöydällä vaikka viikkoja joitakin?
Onko jossakin jotain "yhteensopivuustaulukoita", jotta tietää, mitkä osat sopii yhteen minkäkin kanssa? Jos on, kertokaa missä? Jos ei ole, voisiko jotkut tietävät sellaisten laatia?
Talouteen on tulossa se eGoT-hässäkkä ja henkilölle, joka on pian 35 vuotta käryttänyt eikä ole onnistunut lopettamaan millään keinoilla tai ei ole ollut motivaatiota. Pelkään että tämä osoittautuu liian vaivalloiseksi, vaikka ihminen käsistään kätevä onkin. Itse haluan tukea hoitamalla mahdolliset tilaukset sun muut, joten siksii olen täällä utelemassa
Sain juuri ekan pakettini MadVapesilta jenkeistä.
Wow! Kävipä "tuuri" Tilasin huolellisesti jenkeistä sähkötupakkatarvikkeita niin että menisi ALV-verorajan alle. Näet on niin, että jos laskettava ALV on liian pieni, ei sitä peritä. Raja on siinä, että alle 43 euron ostoksista ei tulli peri ALVia.
No. Kun olin tehny tilaukseni, niin huomasin jotain muutakin tarpeellista, ja tein saman laskelman, ja taas tilasin toisen saman suuruisen kaupan! 10 minuutin välein, kännissä kun olin
Ajattelin sitten että kai ne menee yhteen, ja alvi on maksettava, eihän siinä mitään. Mutta niin vain tuli toinen noista tilauksista tänään postiin, eikä toisesta hajuakaan. Eikä mitään tullia. Varmaan se toinen tuloo sitten huomenna...
On tää hommaa. Oppia ikä kaikki.
Mutta jenkeistä kannattaa tilata tavaraa, alle 43 eurolla, eikä tartte maksaa arvonlisäveroa. Ja kun taala on nurin euroon verrattuna niin halpaa on! Noi kamat tuli melkein puoleen siitä mitä britanniasta!
Miksei meillä ole IHAHAA! -ketjua, vaan pitää postata tänne, ja esittää teennäinen kysymys? En uskalla enää avata uusia ketjuja!
LOL. Nyt avasin sen paketin, ja olihan ne yhdistäneet ne kumminkin samaan pakettiin!
Ei vaan mennyt tullia vaikka oli kallis paketti.
Miksei meillä ole IHAHAA! -ketjua, vaan pitää postata tänne, ja esittää teennäinen kysymys? En uskalla enää avata uusia ketjuja!
Miten mä saan kirpeetä makua omasekotteisiin litkuihin? Tuntuu vaan, et kaikki maistuu helvetin makeelta. Ainoo maku, minkä oon saanu toimii niin, et sitä voi pitkin päivää höyrytellä on appelssiini. Muut maistuu liian makeelta omaan makuun.
Jali, VR Florida Citrus Explosion oli kirpakkaa.. Eli ainakin sitruuna/lime. Puolukka voisi olla kova vaihtoehto, mutta onko sitä edes olemassa. (Look for citrus explosion diy)
Mulla on molempia limeä ja lemonia. Kumpikaan ei oo millään tavalla kirpeä noista. En tiiä sit käytänkö liikaa vai liian vähän noita, mut jokin menee ihan päin helvettiä. Muutenkaan en oikeen usko, et melkeen kaikki noista mun melkeen 20 makunesteestä olis kaikki ihan hirveen makusia. En vaan näköjään osaa. Jossei kohta rupee kunnolla toimii tä ni myyn noi kaikki kaverille ja rupeen ostaa taas valmiita litkuja.
Jali, puhelimella googletin ja heti löyty: Liberty Flights - Bitter Wizard. Check it out if it helps.
Tuossa olisi ratkaisu monelle cartojen kulutukseen varmaankin ,ei kuivu ,helppo katsoa ettei neste lopu ja vanu kärähdä ym ym maut tulee tasaisesti kokoajan ja täten cartojen käyttöikäkin sitten pitenee huomattavasti mielestäni noin ihan vaan maalaisjärkeä olen lyhyen kokeilun pohjalta käyttänyt tuossa linkkejä noihin http://www.nikotiiniton.fi/product/16/510-dct-6ml viimeinen on tarkoitettu bogen cartoille http://www.electronicstix.com/CARTOM...TANK-p511.html
Jos laskee sen bitterin basejen sekaan, ja sitten törkkä makuja.
Sitten lisäilee tarpeen mukaan bitteriä (ja tarvittaessa makuja, tipan pari). Ei pitäisi ainakaan laskennallisesti vaikuttaa kuvailemallasi tavalla, makua heikentävästi.
Joo pitää alkaa kokeilee tota oikeen kunnolla jos sais jotain aikaseks. Pakko tilata noita pohjalitkuja lisää kohta ku menny niin moni erä reisillle et alkaa käymään vähiin noi koht.
Tilasin 36 mg e-nestettä ja taitaa olla aika vahvaa ainetta, joten syytä kai laimentaa(tämä on ensimmäinen kerta kun edes käytän s-tupakkaa, vermeet on jo mutta nesteet siis tulossa..) Ajattelin että eikös tupakanmakuinen 36mg eneste voi laitaa puolet ja nkotiinitonta tupakanmakuista sauhuttomasta puolet ? Vaikka eivät olekaan samalta valmistajalta. nikoton siis sauhuttomasta tupakanmakuinen ja ecigwizardista 36mg e-neste.
(toivottavasti voi sillä innostuksissani tilasin jo nikotiinitomat litkut
ttomppa