Ostin tässä kartongin lucky strikeä ja pari muun brändin askia. Odotellessa sitä tusinan putelin tilausta, toivottavasti tulee huomenissa.
E: Laivamatkalla siis, unohtu///enjaksanut/// ottaa e-rööki kamoja mukaan. :whistle:
Printable View
Ostin tässä kartongin lucky strikeä ja pari muun brändin askia. Odotellessa sitä tusinan putelin tilausta, toivottavasti tulee huomenissa.
E: Laivamatkalla siis, unohtu///enjaksanut/// ottaa e-rööki kamoja mukaan. :whistle:
Mitä tuota jännittämähä. Itsekkin tuloo reissuille ostettua aina aski että saa vaihtaa siihen kun tulee semmoinen olo että 200eepiä saattaa taskusta tipahtaa huomaamatta. Muistuu sitten aina aamulla että miksi vaihdoin höyryyn :antismoke:
Vkloppuna meni tupankia aika huolella. Piti mökille lähteä äijäilemään ja katsoin tuota mekaaninen+genny -yhdistelmää.
Meinasin jo heti alkuun et vuotaa varmaan jo automatkalla, tai jos laiturille asti selvitään ni siinä sit tippuu. Tai sit räjähtää saunassa, tai kastuu maisteissa uidessa.
Jätin suosiolla kotiin ja sit kaupan kautta kun mentiin ni olin vähän et "Täh, ootko tosissas?" kun kaveri lappas tiskille röökiä 4 askin edestä ja edessä oli vain yhden yön reissu.
Seuraava päivä oli kyl pahin kankkunen ja päänsärky ikinä, tupakkayskäkin muistutti entisajoista. Illan jälkeisenä aamuna oli jo ikävä päästä kotiin imailemaan colaa+vaniljaa driptipistä.
Kamalinta on kun röllöstä ei tule enään sitä kurkkuhittiä, pelkkä savunmakuinen yökkäys vain.
Tämänkin olisi voinut tietenkin välttää sillä et olis laittanut vaikka cartot kostumaan jo päivän etukäteen. Tuli vähän extemporee lähdetty tähän reissuun ja laitekanta ei ollut luottokunnossa/lähtövalmiudessa.
Onpas mukava olla yksin töissä niin saa rauhassa höyrytellä tässä tietokoneen ääressä. Tosin töitä ei ole nimeksikään ja väsyttää niin perkeleesti, taidan jo piakkoin poistua.
Käy nyt toki laittamassa muihin päätteisiin "hauska" taustakuva.
Lemonparty salasanasuojatuksi näytönsäästäjäksi?
Pitäiskö Evankelis-Luterilaisen kirkon saada Räsänen vastuuseen kirkollisverotulojen menetyksestä kun eroa kirkosta tilastojen mukaan jo 3500 kirkosta eronnutta tarkoittaa maksimissaan 1,6 miljoonan tappiota evankelis-luterilaiselle kirkolle vuosittain.
Lyhyt vastaus - joo.
Räsänen puhuu auktoriteetillä, jota sillä ei ole.
Se on ihan sekopää:banghead:
Akka puhuu puuta heinää asioista mistä se ei tiedä yhtään mitään!
Mm. aselain uudistuksessa höpötti ihan käsittämättömiä:mad:
Mitä kommentoimaan asiaa jos ei asiasta tiedä mitään. (aseet ampumaradoille lukkojen taakse säilöön:eek:)
Jeesus mikä...
Oon koko viikon ollu muksun kans kahdestaan ku eukolla on ollut maailmalla menoa.
Jestas mä nostan hattua sille!
Mä en oo oikeasti ikinä tajunnu miten paljon tuollainen 1v5kk lapsi voi sotkea.
Koko ajan saat siivota sen jälkiä, ei se oo ihme että eukko välillä on kireänä ku kotona ollessaan se meillä pääasias siivoaa.
Mä eilen siivosin lelut ja syötin pojan, imuroin.
Poika pyysi keksiä niin annoin sitten kuningatar vohvelikeksin. Poika silppus sen salamana maton päällä tuhannen silpuksi ja talloi siihen mattoon.
Mun puhdas laattiani...
Iltasella ennen nukkumaanmenoa vaihdoin vaipan ja käänsin selän.
Poika riipas vaipan auki ja heitti olan yli, juoksi pakoon ja pissas lattialle.
Miten hitossa jotkut pärjää jos nuota on kaksi yhtä aikaa?:laugh:
Sieltä ne tuli, 7 pulloa velholta (LF tilaus on taas jäljessä tietty), elikkäs nämä herkku(?)pullot saapuivat tämän katon alle: VR FCE, VR Salmiakki, VR Terva (ei enää Terve, edistystä), NV Pätkis, FSUSA Doublemint Gum, VR KY4, WizMix Nuclear Plusion. :D Näitä sitten höyryämään.
ja ootat vielä kun se on 15v. sitten se lysti vasta alkaakin.
et oo reeneissä käyny : "e"
mites se amis? : "jo"
ootko syöny : "o"
kaikki ok? : "ö"
tyhjennä kone : "e"
mielenkiintoisia mutta kovin lyhykäisiä vastauksia. sitten kuvittelet ton niskaan sellasen 6v ottamaan oppia ja kopioimaan "hyviä lauseita".
onneks näitä ei oo kun kaks. :yeah:
Päivähoito on hieno juttu, edes puolipäiväinen.
Ehtii edes hetken hengähtää.
Juu itekki välillä koulupäivinä kun on kotona, luksusta viedä toi täystuho tarhaan touhuamaan muutamaksi tunniksi :)
Eukon porukat tuli kyprokselta edellispäivänä ja sain tuliaisina litran lekan Noble pomegranate liquor.
Elikkäs granaattiomena likööriä.
Join sitä sitte puolet eilen ja tsiisös mikä aamu.
Äijä on kuiva kuin korppu. Ensimmäisen tunnin aikana join kaksi litraa vettä, ja vaikka tässä on tunti siitä niin ei mitään ole tullut ulos.
Kyllä mä oon tottunut että alkoholi kuivattaa mutta tuo tavara vetää aivan uudelle akselille sen käsityksen.
Myöskin tästä johtuen on sellanen "tunne" että tuolla sais hyvän kanuunan itelle.
Mitä ihmettä, FSUSA:lla on todella uniikki nestevalikoima: "Parmesan Cheese", "Pizza", "Tuna", "Grilled Shrimp", "Pistachio Wonder"... Näistä en oo kuullutkaan, kuulostaa hirveiltä höyryn muodossa ajatellen :D