Lisää viestejä kehiin niin ilmestyvät.
Printable View
Juu oon vaan ihmetelly ku käytän vaperssia enemmän ni sit tänne on tullu tällänen ihme meisinki
No voi sun... Sain aikasiks viimeinkin liittymään tänne foorumille ja tuollainen tulee eteen... Hitusen harmittaa, mutta ei voi minkään :/
No ei tuo ole oikea aihe harmitukseen, pääsithän kuitenkin Suomen suosituimmalle e-savuke -foorumille! Tervetuloa! :esmoke:
Olin itsekin ihmetellyt mihin hävisi kirppis, mut ymmärrän jos jotkut perseilee niin kaikki kärsii.
No tiiä voiko tuota viittä viestiä sanoa kärsimykseksi... :D
taas annettiin raippaa pelkkien pisteiden postaamisesta. tietäkää että ekasta tulee viikko, tokasta hieman pidempi. eli mitä enemmän yritätte kiertää, sitä hankalampi on päästä foorumin kaikkiin toimintoihin käsiksi.
aloittelijoiden osio on hyvä paikka jutella vaikka ei mistään mitään tietäisikään.
katsokaas viimeisen kuukauden kauppapalautteita, ei yhtään negatiivista. jaa-a, mistäköhän...
:yeah:
Meiän Luuppone ollu ahkera :thumbup:
Katselin tuota kauppapalautetta, mistä Luuponen mainitsi niin siellä näkyi olevan todellisia kauppamiehiä myös. Yli 70 kauppaa nykyisen palautejärjestelmän aikana :hatsoff:
Muistas vaa aina antaa kauppapalutetta ku tekkee kaupat. Ei vissii yv puolen kaupat onnistu laittaa?
Hienoa tulla fabon puolelta katsomaan myynti-ilmoa kun sivulla lukee:
vBulletin viesti
Halkovaja, sinulla ei ole oikeuksia päästä tälle sivulle. Tämä voi johtua useista eri syistä:
- Käyttäjätilisi oikeudet eivät riitä sivun näyttämiseen. Yritätkö muokata jonkun muun viestiä, käyttää ylläpitäjän toimintoja tai jotain muuta rajoitettua toimintoa?
- Jos yrität lähettää viestiä niin ylläpito on saattanut rajoittaa oikeuksiasi tai mitä todennäköisimmin et ole aktivoinut tiliäsi klikkaamalla sähköpostiisi tullutta vahvistuslinkkiä
Ehkä jatkan siellä fabon puolella - sori Antti Valliluoto ei tainnu tulla kauppoja tällä kertaa
Oliko tämä nyt vaan avautuminen vai kysymys? Et pääse kirppikselle koska käyttäjätilisi oikeudet eivät riitä (ts. tarvittavaa viittä viestiä ei ole vielä kasassa)
avautumiselta tuo kyllä haiskahti. että miksi en voi kun linkki osoittaa tänne saatana!½!!11 :D
mulle heti nyt tämä tarjous tai hyvästi hyvä tarjous!
(eli suodin toimii odotetulla tavalla, siitä abloodit)
:yeah:
En mäkään ole nähny tommosta sivua vielä kiinostas sekin.
Vaikka oon enemmän lukenu noita neste ja sähkötuppakka aiheita koska ne on kiinnostanu enemmän sieltä oon löytäny arvosteluja laitteista ja nesteistä.
myös aloittelijoiden sivuja oon lukenu ja muutaman itsekin oon kirjottanu.:)
Viisi viestiä on kirjoiteltu, eikä siltikään pääse flea markettiin?
Oikeuksia tai tulee vaikeuksia :)
joo.
(lainaus ensimmäisestä tämän langan viestistä)
Kun saat viesti/vuorokausimäärän täyteen niin rajoituksien poistumisessa voi kestää ~30min. Jos mielestäsi täytät kriteerit ja odotusajankaan jälkeen rajoitukset eivät poistu niin ota yhteyttä ylläpitoon yhteydenottolomakkeella. Kerro viestissä ongelma ja fooruminimimerkkisi.
Vaikeuksia saa vaatimalla. :cool:
Noniin, nyt se alkaa... Hirveä spämmäys. Markettiin tarttis päästä. :worship:
Älä ny kuitenkaan spämmää kun joudut enivei sen 2 viikkoa odottamaan. Yks viesti kolmen päivän välein niin hyvä tulee. Siis jos ei asiaa oo, toki asiapitoisia voit kirjoittaa vaikka 30 päivässä kuten me muut :whistle:
Kai tää on ihan. Ok. En oo tottunu tällaseen. Joku itsesä esittely nicillä topic sen sijaa olis parempi
Näin on, olen samaa mieltä:
http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...sittaytyy.html
Mun mielestä ei oo kyllä yhtään reilua että tää koskee vaan uusia käyttäjiä. Tulee aivan sellanen olo että tässä nyt syrjitään vanhempia käyttäjiä ja nuo rajoitukset on pelkästään uusien käyttäjien etu. :sarcasm::sarcasm::sarcasm::sarcasm:
Ihmettelinki et mikäs siinä on ku basaari osiota en pääse lueskelee ja en löydä mistään, tässähänse syy sitten olikin.
Jaa selvis sit Tääki miks ei kirppis näu
Ja kun sen 5 on kirjoittanut ja sen 2viikkoo kärvistellyt niin mitä sit, harkitaanko vai kauan vie. Ilmoitetaanko et nyt voit mennä kattelee mitä jäbät myy. Ymmärrän hyvin tuon tavan mut vähän kismittää :D
Joo tuli luettua. :)
Ja kuulin myös kaverilta minkä takia se on noin toi karennsi aika ja kirjoittelu ja hyvähän se on. Ei haittaisi vaikka olis vielä parempikin seula tänne tuloon. Itse vahingossa vastasin yöllä pari kolme kertaa samaan paikkaan, en kerätäkseni 5viestiä vaan tullakseni tänne osaksi tätä foorumia. Siitä kai varoitus ja spämmi syynä. Ei kiva, kun ei tahallinen. Nyt jo pelottaa kirjoittaa ja miettiä onko tämä jo vanhaksi mennyt päiväys voinko ottaa kantaa. Seulonta tosi ok mut miten ja millain se on järkevää ja kunnollisia suojelevia? Toivottavasti tästä ei späm
Säilypähän rahat edes sen kaks viikkoa tilillä. Kun pääsy myynti puolelle aukesi alkoi myös pyörre käydä tilillä :D
Ihan hyvä feature omasta mielestä, eikä haitannut lainkaan.
Tämä selvensikin paljon :D
nonii nyt selkis tännekkin :p
harmittaa kun ei pääse usein foorumeita checkaamaan(ruuhkavuodet) ja sit on rajoitukset päällä. ja lähinnä haluaisin vain tietää uusista jutskista ym kehityksestä, täällä nimittäin tuorein tieto yleensä...
Tällainen sääntö pitäis olla joka foorumilla, karsii melkoisesti trollaajia ja huijareita joukosta pois :)
Onpas meno muuttunu sitten viimekäynnin.. varmasti ihan hyvä tuo rajoitus hommeli. Itsekkin vaan lueskellu aina täällä. Ehkäpä sitä nyt sitten joutaa ottamaan osaa keskusteluihinkin.
Nice:-) toivottavasti tuo aika menee nopeasti, olen jo höyryttelyssä semi pro:-)
Ihan ok uudistus tämä. Pysyypähän häiriköt ulkopuolella :)
Sais tulla useammallekkin foorumille samanlainen käytäntö:) ei haittaa vaikkakin vasta äsken rekisteröitysin:)