Huh! koville otti mutta jekkua oli vielä velholla pari pisaraa jäljellä \o/
Printable View
Huh! koville otti mutta jekkua oli vielä velholla pari pisaraa jäljellä \o/
Vajaa kolme viikkoa enään niin kahdeksi viikoksi Thaimaahan :esmoke:
DCA, DCA expansion pack ja 10x MA306 shipattu aamulla ja sen lisäksi pääsin listalle Genesis Line v2 ja SS versioihin. Jee tämän vuoden hankinnat on tässä, Stummod vielä tulossa ja sitten ei mitään ellei nyt satu GLV mini löytymään :D
2000 viestiä livahti tällä kertaa ihan huomaamatta :laugh:
Kasasin Madvapesin 5v Boxmodin ihan omin pikku kätösin. Aluksi vähän katselin, että ei tuu mitään, mutta jumal'vita kolmen tunnin äherryksen jälkeen:
TOIMII!!!!!!!
On niin hienoa että. Kaikki maistuu paremmalta ja höyrypilvet on voimalaitostasoa.
[size=7pt]Okei, konnektori on vinossa, ledi ei toimi ja pari liitosta on kyllä niin heikkoja, että murtuu varmaan vielä tällä viikolla, mutta silti,[/size]
TOIMII!!!!!!!
Kertokaas vielä viisaat, onko tuossa ledin asennuksessa väliä, kumpi jalka tulee kiinni konnektoriin, kumpi vastukseen?
Pitempi jalka on plussa jos oikein muistan.
Loppukesästä 2011 vaporhawkista ostettu akkurumba on nyt päätöksessä. Lähetti väärät akut, palautettu postilla, ilmoitti ettei ole saanut niitä, paypal dispute, paypal hylkäs vaatimukset ja lopulta tänään rahat palautettu kortille kun valitin luottokunnalle. Kauan kesti kyllä, huh huh. :(
5.4. varattu aika käräjäoikeudesta. Sit se on game over ja avioliitto rekisteröity. <3
piti olla v-mäinen duunipäivä luvassa, mutta
http://urdu.pp.fi/e-cig/ma_joka_paiva_toita_teen.gif
ei ensimmäistäkään työliikettä koko päivänä, pelkkää puhelinpäivystystä
Tänään saapui vihdoin toinen sähköröökeistä ja nesteet! Wizardilta putosi paketti tänään postiluukusta ja siinä oli mukana 510 startteri ukolle. Koska oma eGo ei ole vielä saapunut, pakkohan sitä 510:a oli kokeilla. Toimii! :esmoke:
Libertyltä tipahti Tahiti Breezet ja Applewoodit postiluukusta ja Inaweraflavoursilta tuli myös 4x100ml/38mg nestettä ja makuaineita omiin keitoksiin(kummatkin alle viikossa), kyllä nyt kelpaa :D :D :D :D
Laitan tämän vielä tännekin, ihan pakko :D
Tulihan sekin päivä kun meikä on sanaton ensimmäistä kertaa elämässään eli tänään maistoin kaikkien kehumaa APPLEWOODIA ja tosiaan olen SANATON olen vain yksinkertaisesti ihastunut/RAKASTUNUT niinkuin Jope Ruonansuu sen sanoo :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
- Jyrki
Kettumainen päivä duunissa, mutta kas. Mitäs löytyikään safkismatkalla työpaikan tuulikaapista? Aito joyen eGo T kera smokin dualcoilin ja lähes käyttämättömältä tuo setti vaikuttaa. Siellä se työpöydällä odottaa noutajaansa vielä ensiviikkoon sitten taidan takavarikoida akun. :D
Eikös tuolla joku just manannut kadottaneensa tuommoisen setin? Tais olla rage langassa
Päivällä jo selasin Rage ketjua jos joku sattuu manaamaan kadottaneensa moisen, mutta eipä löytynyt. Joka tunnistaa, niin laittakoon YV:tä ja paikan mistä luulet minun tuon löytäneen, jos vaikka sattuu osumaan kohdalleen. Paikka siis HKI ja lauttasaari.
paketti tuli peleonilta
perjantai, puhdas karto ja mansikkaa. voi pojat
EcigWizardilta tuli nesteet jälleen nopeasti (3vrk)! Eikä mitä tahansa tullutkaan, vaan kunnon naminamiherkkuja! :esmoke:
U JELLY?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...98000230_n.jpg
Töiden jälkeen tuli peuhattua lumihangessa koiran kanssa. Kiva seurata sitä iloista ilmettä ja menoa. Samalla sai itselleen hyvän olon :)
Onnistunut korjausoperaatio, Bullista plus napa irti, silikooni eriste ylös, takas kasaan ja kas kummaa sehän toimii niinkuin pitääkin. Jos Sakemanni ei osaa tehdä tukevaa liitintä onneks suomalainen osaa....
nyt on paljon humutusta! paketti lähtenyt tallinnasta eteenpäin. 7h jo ilman tupakkia, kiitos aerodekiltä ostetun sd keyringin. tyhjensin elämäni(näillä näkymin) viimeisen jäteastian laiskojen & tyhmien väreissä(vielä 2 päivää töitä mutta pitää vaan ajaa turku - forssa väliä). 27 helmikuuta alkaa yhdistelmä kuljettajan koulutus.
its all good :D
Hihii, lähetysmyrsky :) Jenkkilää myöten tuli nopeasti. FSusa, AvidVaper, Safercigs, SuperTmanu :)
Pienenä referenssinä mainittakoon, että FSusa tilaus tuli tehtyä samana päivänä velhon tilauksen kanssa ja se saapui päivää myöhemmin ;)
Tämän langan viestiä 258(köhän se nyt oli) voi verrata tähän kuvaan(molemmissa nallea, tämä minun tietty ilman niksaa!)
http://i386.photobucket.com/albums/o...2/IMG_0382.jpg
Oho, nyt ollaan siirrytty jo desilitroihin :esmoke:
ego-t setti saapu ja samalla emäntäkin innostu. nyt kaupasta hakeen kaljaa ja paaaaaljon höyryä.
Maanantaina tilasin UK-Eliquidilta ja velholta kasan nesteitä ja tulivat jo tänään :esmoke:
Pitänne varmaan humuttaa sitä, että B-ajokortin teoriakoe meni tänään ekalla läpi. Juu, tavoite on saada ajokortti ennen kuin 40v tulee mittariin huhtikuussa...
Boltti kolahti mukavasti postilaatikkoon kun siinä vieressä juuri lunta olin lykkimässä, noh lumityöt on vieläkin seis kun on tärkeempää tutkittavaa :D
DCA ja MA306:set tuli suoraan läpi ja laatikkoon! Kyllä maar oli odottamisen arvosia attyja nämä Most Angryn 306:set, helevetin hyvät höyryt lähtee.
Vihdoinkin kotona. Saunottu. Olutta. Höyryä. Onko tämä taivas?
Perhana soikoon on mahtava vekotin, tää madvapesin boxi! :esmoke: Ylitti kyllä positiivisesti kaikki odotukset
90 Megaa lisää ja 10 Egee vähemmän - Tää on yhtä riemua :D
Ekaa kertaa kokeili pyöräyttää dual coilin Odyyn. Nyt toimii ihan perkeleellisillä pilvillä, jumalattoman hyvä maku ja käy kuumana ku kiuas. Nam.
http://sincemylastcigarette.com/bann...EUR_3_dark.png
O0 :D^-^ :-* :esmoke: :antismoke:
Jonkunnäkönen etappi saavutettu.
Onnea pou:lle puolikkaista! :esmoke:
Jee, Boltti saapu. Ny oon edenny modien maailmaan. Lavatubea vielä ootelles, että pääsee mukaan vv maailmaan.
Ps. tilasin welholta bubblegummia kokeeks 10 ml pullon, ja tulikin 30 ml, ja on hyvää
Linet tulee takasin Deliltä 25.2. mennessä, SS Line ja V2 on kohta postitus vuorossa, Zenesiksen listapaikka oli just se mitä oletin ja vielä Orion 2 tulossa kohta preorderiin. Kyllä leluista tuloo lämmin olo :D
Tänää laskuri näyttää 500 säästettyä euroa ja mikä tärkeintä, kaksituhattaviisisataa röökiä jäänyt sytyttämättä :D Tai no olen yhden kyllä laivalla yhdelle kauniille neidille sytyttänyt kun ei itse saanut tuulessa syttymään mutta sitä ei lasketa kun en sitä itse polttanut :P.
http://www.adressit.com/adressi_paiv...isterinvirasta nimi alla ja päivän hyvä työ tehty :D
wizardilta tuli viesti että tilaus lähetetty
kohta höyryää salmiakki