-
Vs: Tankkikartot (DCT jne.)
Tässä on ny pari tuntia tullut selailtua netskua kun omat 510 Dual Coil Tank:t vinnvapelta aiheuttaa ihmetystä. Siis täytin, annoin istua joku 10min ja tuloksena paha maku. Sitten tiputtelin vanuun suoraan ja sen jälkeen lähti ok höyryt vähän aikaa mutta taas hetken päästä sama palaneen maku. Onko nyt kyse siitä että tuo reikä on liian pieni? Käytössä 18650 3,7 ja nesteenä TW Red Bull medium VG.
Ps. Mistä saa halvalla dremeleitä? :D
-
Tankkikartot (DCT jne.)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JanneRanta
Tässä on ny pari tuntia tullut selailtua netskua kun omat 510 Dual Coil Tank:t vinnvapelta aiheuttaa ihmetystä. Siis täytin, annoin istua joku 10min ja tuloksena paha maku. Sitten tiputtelin vanuun suoraan ja sen jälkeen lähti ok höyryt vähän aikaa mutta taas hetken päästä sama palaneen maku. Onko nyt kyse siitä että tuo reikä on liian pieni? Käytössä 18650 3,7 ja nesteenä TW Red Bull medium VG.
Joo, liian pieni reikä pelkälle VG:lle.
-
Eli sit lähti dremlit ostoon varmaan. Tää systeemi vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta. Pärjäilen CE3:lla siihen saakka että saan nuo fixattua. Rautasahalla ei tullut kuin paha mieli :)
Onko dremeleille muuten mitään vaihtoehtoisia halpakopioita jotka ei kuse?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JanneRanta
Ei mistään, mutta Lidlissä on oma versio taas 24.11. alkaen (lieneeköhän siis enää...).
Ostin joskus taannoin ja toimii se, kunhan ei 100e laatua odota. Löytyis vaan jostain... laturi on tallessa...
Motonetillä on joku oma systeemi, laitteet on sikahalpoja mutta akkuja ei yleensä ole hyllyssä. Laadusta ei mitään hajua. Kumminkin samoilla akuilla toimii kaikki vehkeet, niitä on aika monenlaista.
EDIT: Motonetin roinat. Ovat niin halpoja ettei viitsi ostaa edes testiin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JanneRanta
Eli sit lähti dremlit ostoon varmaan. Tää systeemi vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta. Pärjäilen CE3:lla siihen saakka että saan nuo fixattua. Rautasahalla ei tullut kuin paha mieli :)
Pieni ruuvi ja vasara toimi hyvin itsellä!
-
No jos ny käyttää tän tekosyyn ostaa toi dremeli :D
-
Sainpas omanikin tänään vihdoin. Hyvältä vaikuttaa! Ainakaan peleonin kirsikkaan ei tuo mitään lisämakuja, maistuu paremmalta, kuin perus vanukartolla ilman tankkia. Ekan täyttökin onnistui hyvin mutta sitten tietty muijalle virittäessä kusi läpi ja kastui kartokin liiaksi. Miten se aina sattuukin tuon muijan kohalle kaikki vastustaminen? Perusreiällä tuntuis toimivan hyvin ainakin tän buzzin jatkona ja mitä tuota puolison ego 900 akkuun kiinnitettyä tuli tyyppailtua niin siitäkin alko lähteen ihan miehekkäät höyryt, eli kaikenkaikkiaan tuntus olevan hyvä kombo.
-
Tänään tuli itseleni nikotiinittomasta 510 DCT tankkeja 2kpl postitse. Ensimmäisen moisen kanssa imuttelin ihan normaalisti, mutta päätin sitten tankin täyttää uusiksi kun nestettä oli vain pieni loraus jäljellä. En käsittääkseni sitten oikein tankannut sitä, kun se alkoi yskimään/kurluttamaan oudosti. joka imu kuulosti enemmänkin jonkun vesipiipun polttamiselta ja höyry oli todella olematonta. Ritinää ja rätinää.. Otin pakkauksesta toisen ja täytin sen ihan youtube ohjeen mukaan, mutta kuinkas ollakkaan en antanut tarpeeksi ilmeisesti valua kun haisee kärähtäneelle ja ennenkaikkea maistuukin.. Pitää varmaan palata lähtöruutuun näitten kanssa? tankit tyhjiksi, caroon pari tippaa ja tankkiin myös? ilmeisesti toi palanu versio näistä saadaan pelastettua jos vaan tuprutan sen kökön sieltä veke vaikö? Tiedä sitten olisiko vaan pitänyt imeä kunnolla eikä varovasti tuota ekaakin täytön jälkeen. Pelottaa jokakerta vaan, että saan nesteet suuhun jos olen jotain mokaillut.
Nimim. Ei v***u tää välil o vaikeeta :)
edit. patterina oli riva egostyle 1100mAh tjsp. Kokeilin normaalilla 510 patterilla mutta se sitten höyryttelikin kaiken tankin ja patterin välistä :O
edit. 2 joo nyt loppu toi tehokas patteriki.. joo-o taidan tyytyy näihi egon perus tikkuihi vaa :) Laita siis yv jos haluut pari 510 DCT vekotinta jekkubomb putelia vastaan ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Tänään tuli itseleni 510 DCT tankkeja 2kpl postitse. Ensimmäisen moisen kanssa imuttelin ihan normaalisti, mutta päätin sitten tankin täyttää uusiksi kun nestettä oli vain pieni loraus jäljellä. En käsittääkseni sitten oikein tankannut sitä, kun se alkoi yskimään/kurluttamaan oudosti. joka imu kuulosti enemmänkin jonkun vesipiipun polttamiselta ja höyry oli todella olematonta. Ritinää ja rätinää.. Otin pakkauksesta toisen ja täytin sen ihan youtube ohjeen mukaan, mutta kuinkas ollakkaan en antanut tarpeeksi ilmeisesti valua kun haisee kärähtäneelle ja ennenkaikkea maistuukin.. Pitää varmaan palata lähtöruutuun näitten kanssa? tankit tyhjiksi, caroon pari tippaa ja tankkiin myös? ilmeisesti toi palanu versio näistä saadaan pelastettua jos vaan tuprutan sen kökön sieltä veke vaikö? Tiedä sitten olisiko vaan pitänyt imeä kunnolla eikä varovasti tuota ekaakin täytön jälkeen. Pelottaa jokakerta vaan, että saan nesteet suuhun jos olen jotain mokaillut.
Nimim. Ei v***u tää välil o vaikeeta :)
edit. patterina oli riva egostyle 1100mAh tjsp. Kokeilin normaalilla 510 patterilla mutta se sitten höyryttelikin kaiken tankin ja patterin välistä :O
Itse kostutan uuden carton kunnolla ennen tankkiin laittoa ettei kärähdä heti alkuunsa ,kerran palanut ei parane ees ajan kanssa se tiedetään . 8)
-
Njooh.. No toki mulla tulee 2 tohon kuuluvaa cartoa varmaan loppuviikolla postitse, mutta tällänen rakettitiede menee jo mun kykyjen yli :)
-
itsellä toiminu nyt viikon puff daddy velholta ei mitään ongelmia, nestettä tankkiin n.80% tilasta ja 1ml nestettä itse karton sisää ja annat tippua pari minuuttia, sitten vähän paperilla pyyhkästään ja toimii hyvin.
-
Itse nappasin Dremelin perus 300-mallin Amazon.co.uk:sta. Tuotteessa on ilmainen Super Saver Delivery -suomeenkin joten eurohinnaksi jää n. 35€.
Dremelissä on kyllä se huono puoli että vaivattomaan käyttöön tarvitsee ostaa erikseen sellanen pikalukitus-systeemi. ...ja UK-laitteeseen tietty pistokeadapteri.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Njooh.. No toki mulla tulee 2 tohon kuuluvaa cartoa varmaan loppuviikolla postitse, mutta tällänen rakettitiede menee jo mun kykyjen yli :)
Kurlutusongelmaan auttaa, kun käytät karton pois akulta ja puhallat drip tipin kautta sitä ylimäärästä nestettä sieltä pois. Puhdistuu se keskireikähässäkkä siinä nääs. Älä vielä anna periksi, nämä on loistovehkeitä! Ite täytin ensin sen karton ihan tavalliseen tapaa ja sitten vasta tankin. Toisen kanssa jotenkin sain sen keskiputkenkin täyteen nestettä ja sitten puhaltelin sen selväksi niin toimii ihan normisti. Palaneen kanssa tuskin mitään tehtävissä, ellet sitten koita pestä sitä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JanneRanta
Pieni ruuvi ja vasara toimi hyvin itsellä!
Omien kokemusten mukaan listanaula ja vasara toimii tulee just sopivan kokonen reikä, eikä ole ongelmia ollut.
-
Lainaus:
Omien kokemusten mukaan listanaula ja vasara toimii tulee just sopivan kokonen reikä, eikä ole ongelmia ollut.
Ja omien kokemuksien mukaan sain tuolla sydeemillä karton mykäksi. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lifestyle
Lainaus:
Ja omien kokemuksien mukaan sain tuolla sydeemillä karton mykäksi. :D
Joo ei sitä saa liian kovaa juntata läpi asti vaan muutama varovainen napautus ja homma toimii :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
rautasydän
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Kurlutusongelmaan auttaa, kun käytät karton pois akulta ja puhallat drip tipin kautta sitä ylimäärästä nestettä sieltä pois. Puhdistuu se keskireikähässäkkä siinä nääs. Älä vielä anna periksi, nämä on loistovehkeitä! Ite täytin ensin sen karton ihan tavalliseen tapaa ja sitten vasta tankin. Toisen kanssa jotenkin sain sen keskiputkenkin täyteen nestettä ja sitten puhaltelin sen selväksi niin toimii ihan normisti. Palaneen kanssa tuskin mitään tehtävissä, ellet sitten koita pestä sitä.
Kiitoksia toivon kipinästä. Jospa sitten puhaltesin siihe enkä imisi :). Kandee varmaan koko tankki tyhjentää ennenkun puhaltelen vai mitenkäs olet tehnyt/kuullut tämän? Toki mulla noita uusia kartojakin pari tulee jospa niillä sitten ainakin onnaisi
-
:D kyl se siittä lähtee 8)
-
Pienellä vaivalla sain taas tuon toimimaan ja vielä RY4 putelitkin tulivat joten taas homma pelaa. Kiitoksia teille. Hyvät höyrythän tosta saa. Kokoajan vaa tuntuu siltä että kohta tulee nesteet suuhun ku sitä on pieniä jäämiä siin suulakkeen juuressakkin aina ku sen irrotan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Pienellä vaivalla sain taas tuon toimimaan ja vielä RY4 putelitkin tulivat joten taas homma pelaa. Kiitoksia teille. Hyvät höyrythän tosta saa. Kokoajan vaa tuntuu siltä että kohta tulee nesteet suuhun ku sitä on pieniä jäämiä siin suulakkeen juuressakkin aina ku sen irrotan.
En irrottanu tankkia, akusta vaan irti ja reippaita mutta tasaisia puhalluksia muutama. Sen huomaa sitten, kun se keskiputki on selvä taas. Auttaa muuten monesti myös sillon, kun tuntuu, että karto vetelee viimesiään. Usein syynä liikatäyttö ja puhaltamalla paranee. Samoin oon huomannu, että usein sieltä on tullu mukana jotain ryönää ja ihan semmosia kökköjä, jotka tukkimassa sitä keskireikää. Mitä lie saostumaa sitten ollutkaan mutta puhallusoperaation jälkeen pelittänyt paremmin. Tuohan kannattaa tehdä myös sillon jos on kartoon tullu törkättyä nestettä mikä ei sitten jostain syystä maistukkaan niin puhaltelee vaan niin kauan, kuin sitä nestettä tulee ja sitten uudet maut sisään. Tosin mentolin makua ei saa kartosta pois millään! Näitä joutu tuossa opetteleen, kun oli kartotoimitus myöhäsä ja joutu elvyttään vanhoja "varakartoja" käyttökuntoon:)
-
Mikä mahtaa olla tällä hetkellä nestekapasiteetiltaan suurin tankki jossa käytetään Bogen kartoja?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ViZi
Mikä mahtaa olla tällä hetkellä nestekapasiteetiltaan suurin tankki jossa käytetään Bogen kartoja?
Lienee Phat Liquinator 5,5ml (+ carton tilavuus?)
http://www.vaporescence.com/shop/ego...ategory_id=129
-
Enää ei jaksa tankkien kanssa puljailla, vaikka vika sinänsä ei ole tankeissa vaan kartoissa/miehessä. Tässä historiaa:
M1A1-tankki Bogen HR-kartolla: karto on tälle tankille vähän liian lyhyt, en viitsinyt kantaa mukana kaupungilla mutta kotioloissa meni hyvin. Ekan karton tuhosin itse rei'ittämällä liian innokkaasti, mutta toka onnistu ja toimi aluksi tankin kanssa hienosti. Puolivälissä tankkia rupes tulemaan litkut suuhun, ei mitään väliä kuinka varovasti imi tai kuinka korkeilla volteilla käytti. Tukin tankilla karton reiän niin, ettei nesteet pääse sisälle, käyttelin karton aika kuivaksi ja sitten taas tankki paikoilleen ja pari varovaista kuivaa imua, että neste menee taas kartolle. Tän jälkeen toimi muutaman höyrytyksen (hyvin varovaisella imulla) ja sitten taas litkut suuhun. Seuraavaksi ruuvasin koko hökötyksen irti, puhaltelin ylimääräiset litkut pois kartosta paperille ja varmistin, että keskireiästä paistaa valo. Taas parit höyryt, sitte kurlaus ja litkut suuhun. Toistin puhaltelun pari kertaa ja aina sama juttu. Harmitti.
Seuraava kokeilu upouudella Smok DCT tankki + karto -yhdistelmällä. Aluksi toimi yhden tankillisen aivan helvetin hyvin ja olin ihan innoissani. Toisen täytön puolivälissä rupes tulemaan litkut suuhun, mikä rupesi jo hiljaisempaakin miestä korpeamaan. Ihan samat oireet kuin edellisen kanssa, samat korjausyritykset ja sama lopputulos. Vaihdoin tähän tankkiin toisen Smokin karton, joka toimi neljäsosan tankista hyvin ja taas sama rumba. Mun mielestä se Smokin karton vakioreikä on liian pieni 50/50 VPG:lle, ei voi tajuta miten noi kartot alkaa aina tulvia?! En edes suurentanut näitä reikiä, ihan vakioilla mentiin.
Vielä yks kokeilu M1A1:llä ja Smokin itse rei'itetyllä kartolla. Ja AIVAN sama tarina puolivälissä tankkia, samat korjausyritykset ja samat lopputulokset. Imuvastuksen puolesta toi itsetehty reikä tuntu sopivan kokoiselta, se on vähän isompi ku Smokin vakio.
Kokeilujen jälkeen testasin kaikki noi em. kartot myös ilman tankkia, reikä umpeen ja Buzziin kiinni. Alussa litkut suuhun ja sitte ku karto oli kuivunut jonkun verran, niin loppu maku ja höyry.
Kaikissa näissä tankkikokeiluissani olen esitäyttänyt karton, varmistanut vielä tankki paikallaan että karto on kostea ja sitte vasta käyttelemään. Jos karto on tuntunut kuivalta, pari varovaista kuivaimua väliin ja sit taas pikku hiljaa virtaa. Tankit ei oo kertaakaan vuotaneet, tosin siinä vaiheessa kun kartoista tulee nesteet suuhun ni muutama pisara on löytynyt akkupäästä.
Mitä mä teen väärin näiden kanssa? Ei voi olla niin paska tuuri, että kaikki kartot oli huonoja, pakko olla miehessä vika.
-
Puhalla keskireikä tyhjäksi täytön jälkeen niin alkaa pelittämään.
-
Neste siirtyy cartoon alipaineen vuoksi ja pieni reikä vaatii toimiakseen suuremman alipaineen.. vastaavasti isolla reiällä neste liikkuu pienestäkin paineen vaihtelusta.
Jos imuvastus siis on isohko.. johtuen akkupäässä olevasta tukoksesta (kierteet, litkua, kontakti) niin reippaalla imasulla nestettä siirtyy cartoon liikaa ja se tulvii.
Tosin oman carton sain tulvimaan ihan vaan iskemällä naulan läpi imuputkesta :D
Omalla kohdallani DCT tulvii heti jos imasen/puhallan voimakkaammin, mutta olenkin avannut reilusti dremelillä.
Nykyisin tunnistan ongelmat ja osaan säätää kuinka voimakkaasti aiheutan tuota alipainetta - Toimii hyvin!
-
Okei, koitanpa Sibin jippoa ekana eli puhallukset ennen käyttöä. Mitä siinä vaiheessa tehdään ku olen kämmännyt, karto tulvii ja litkut tulee suuhun? Noissa mun kokeiluissa ei puhaltamisesta enää siinä vaiheessa ollut apua.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chumpster
Okei, koitanpa Sibin jippoa ekana eli puhallukset ennen käyttöä. Mitä siinä vaiheessa tehdään ku olen kämmännyt, karto tulvii ja litkut tulee suuhun? Noissa mun kokeiluissa ei puhaltamisesta enää siinä vaiheessa ollut apua.
Puhaltelukin auttaa, mutta JOS puhallat kovaa.. niin huomaat tankista nousevan kuplia ja ulos lentävä neste korvaantuu uudella johtuen kovasta hetkellisestä paineen vaihtelusta tankissa.
Itse olen joskus jopa nostanut tankkia, että peittää carton litkureiän ja 'varovasti' puhaltanut imuputken tyhjäksi.
Joskus olen ottanut tankin käteen, akkupää ylöspäin ja kun carton tankissa oleva reikä on nestepinnan yläpuolella.. reipas puhallus ja nesteet lentää akkupäästä paperiin.
Tottakai jos tulvii välittömästi vaikka kuinka 'hellällä' käytöllä, niin sitten imuputki on paikoiltaan ja sitä ei korjaa kuin vaihtamalla uuteen cartoon.
-
Jotenkin tuntuu että nämä on sellasia "hypevehkeitä" tällä hetkellä. Oma ei puff daddy ei kyllä toimi ollenkaan. Ei vuoda tms, mutta savut on todella köyhät ja kitkerät verrattuna samanlaiseen normicartoon, saatika kun vertaa noihin smokin isoihin DC cartoihin. Täyttäminen on hankalaa, carto meinaa jäädä aina kuivaksi tai kastua yli. Jos polttelee pidempään, carto kuivuu eikä vedä kunnolla nestettä.
Runsaasti tuotekehittelyä vaatii että näistä saa yhtä helppokäyttöisiä kuin mitä normicartot ovat.
-
Kokeiles vaihtaa cartoa, koska DCT kyllä toimii itsellä ilman minkäänlaisia ongelmia. Ettei olisi kartossa reikä/slotti viallinen?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Kokeiles vaihtaa cartoa, koska DCT kyllä toimii itsellä ilman minkäänlaisia ongelmia. Ettei olisi kartossa reikä/slotti viallinen?
Mömmöjen läpi reikä näyttää samoilta kun kuvissa. Vaihtocartoja ei ole ja akateemikkona käsityötaidot ei riitä pihtien käyttöön :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Poro-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Mömmöjen läpi reikä näyttää samoilta kun kuvissa. Vaihtocartoja ei ole ja akateemikkona käsityötaidot ei riitä pihtien käyttöön :)
Minä tein niin, että ruuvilla paukutin sitä reikää 1-2ml suuremmaksi ja on sen jälkeen pysyny karto kosteana sisältä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Poro-
Kaikille ei välttämättä sovi ihan kaikki 'modit' ja onhan helpompiakin esim. eGo-w on käsittääkseni melko toimiva.
Itse tykkään näpertää näiden kanssa ja kokea ahaa elämyksiä, kun saan jotain toimimaan tai ymmärrän miksi homma ns. kusee käsille :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Poro-
Kaikille ei välttämättä sovi ihan kaikki 'modit' ja onhan helpompiakin esim. eGo-w on käsittääkseni melko toimiva.
Itse tykkään näpertää näiden kanssa ja kokea ahaa elämyksiä, kun saan jotain toimimaan tai ymmärrän miksi homma ns. kusee käsille :D
Näin kai se on nähtävä, tai sitten täytyy kokeilla joskus muutaman viikon päästä tuota vehjettä uudelleen. Muutamat ok höyryt sain, mutta aika kuivaa ja tujakkaa on verrattuna muihin laitteisiin.
-
Olen nyt melkein kaksi viikkoa samalla smok techin tankilla mennyt ja sama 1,5ohm carto pientä raporttia: eka viikon jälkeen tuntui tukkoiselta (viikon saldo noin 20ml litkua sisään normi reiällä). Sitten isonsin reiän 1,5mm ja ei kun uutta litkua sisään ja taas mennään samalla cartolla.Noin 40ml mennyt läpi.
Omasta mielestä alkuperäinen reikä on liian pieni käyttipä sitten pg, tai vg nesteitä noin 1,5mm on sopiva. Joka kerta kun tankki on mennyt tyhjäksi niin olen ottanut karton irti , ja ohuella rautalangalla työntänyt siitä alapäästa sen sisään imureikään ja pikkaisen rassannut sitä ja katsonut että näkyy läpi. Sen jälkeen en ole kartoon tiputtanut nestettä kun muutoinkin märkä, vaan täyttänyt tankin ja homma toimii ainakin toistaiseksi ihan hyvin, aina uuden täytön jälkeen karto pikkaisen röpöttää mutta kun rauhallisesti malttaa imeä sen 10 kertaa niin röpötys häipyy ja homma toimii taas hienosti.
Ja kun korkkaa sen uuden karton niin se kannattaa täyttää esim youtuben ohjeiden mukaan (löytyy hyviä ohjeita cartojen täyttämiseen) ja sit vasta se tankki paikalle ja sen täyttö, jos pelkästään täyttää sen tankin ilman carton esitäyttöä niin varmaan maistuu palaneelta.
Ja kun kaikki on tehty oikein, niin antaa sen tankin vielä 10mm rauhassa maata kyljellään niin nesteet imeytyy rauahassa vanuuun ja homman pitäisi pelittää ok
Raporttia lisää tulossa lauantaina lähtee 3 viikko samalla cartolla.
-
Kysyin finnvapelta että olisiko mahdollista tilaa noita vaihtocartoja näihin valmiiksi slotattuina mut ei silläkään ole dremeliä :(
-
Itellä toimii hyvin tuolla vakioreiällä mutta dremeliä kaipaaville vinkki; ostin syksyllä dremelin tarpeessa bilteman samantapaisen laitteen. Hintaa oli muistaakseni 13,90. Tuossa:
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sa...e-130-W-17083/
En ole kova biltema fani mutta, kun hinta oli kohdallaan niin päätin kokeilla. Tuossahan on teräsarja ja pikalukitus jo valmiina, eli hinta verrattuna vaikka mistä tilattuun dremeliin on todella pieni. Hioin tuolla kasikoneen kansien pako- ja imukanavat, parin tunnin homma ja hiottavaa paljon ja hyvin pelitti laite. Kolme hiontaterää kului loppuun. ELi jos tuota käyttää pelkästään cartojen modaamiseen niin kestää maailmantappiin! Ja kai tuollakin joku takuu on.
-
itellä löytyy kans tuo sama vehje.. kivasti pelaa ja kiertää kiitettävästi :) halkasuun sais vaan olla kunnon kärkiä.
-
Kiitos tuosta vinkistä. Tuo erittäin halpa hinta pistää kyllä pelottamaan hiukan. Käykös näihin samat osat ku dremeleihin vai onko eri kiinnitys jos parempia haluaa hankkia?
-
Itse suurensin reikää ihan normi akkukoneella ja 1,5 millin terällä, tuuppasin sen terän sen serran syvälle siihen koneeseen jotta milli jäi näkyviin terää, ei aiheuta cartolle vahinkoa vaikka vähän reippaammalla kädellä pöräyttää, noihin mitään dremeleitä tarvi ruveta tilaileen. Ostaa niilläkin rahoilla vaikka tupakkaa :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JanneRanta
Kiitos tuosta vinkistä. Tuo erittäin halpa hinta pistää kyllä pelottamaan hiukan. Käykös näihin samat osat ku dremeleihin vai onko eri kiinnitys jos parempia haluaa hankkia?
Tuossa omassa o ainaki tasapaksu metalli tikku joka lukitaan paikalleen... voisin luulla ainaki että menee mutta varmaks en mene sanomaan.. Toisaalta jos biltema o lähellä nii saahan nuita kärkiä sieltä