Maxi askin verran meni päivässä sen 6vuotta, nyt menee 20ml päivässä 3mg/ml 😏
Printable View
Maxi askin verran meni päivässä sen 6vuotta, nyt menee 20ml päivässä 3mg/ml 😏
Mä en saa kulutettua nautiluksen kanssa mtl tyylillä enempää kuin 5 ml päivässä. Miten te jotkut pystytte jopa 20 ml päivässä? Vedättekö suoraan keuhkoon vaiko imutteletteko te kokoajan vaiko sekä että? Ihan mielenkiinnosta kyselen..? Itse olen ajatellut suoraan keuhkoon tyyliä, mutta mulla on niin herkkä kurkku että ei ainakaan 12mg niksoja kestä kuin pari imua ja sitten kyllä yskittää :D
Silläpä, sillä vajaaa 20ml päivässä vaikka tehot on jotain 25W vaan.
Kunnon usvadripperillä tai dual-RBA tankilla ja yli 50W tehoilla nuo luvut voi vielä tuplata jos kaiken aikaa niitä käyttää.
Magmaa/Origenia käytän dripprereinä itse. Makukoneita eikä tarvita isoja tehoja. Magmankin rakennen aina single.coililla, siinä on ilmansäätö myös sitä varten.
Jos joku ihmettelee että miksi mietin suoraan keuhkoon vetoa niin siksi mietin että kun tupakin himo on mulla edelleen kova ja mtl tyylillä saan istua parvekkeella sen 15 minuuttia ennenkuin tunnen saaneeni tarpeeksi niksoja yhden tupakin verran... Välillä tuntuu että olis muutakin tekemistä kuin istua parvekkeella päivät pitkät yrittämässä imeä sitä niksaa... Jos siis suoraan keuhkoon imemällä pääsis nopeammin sieltä pois..? En tiedä kun en ole kokeillut suoraan keuhkoon oikeanlaisilla laitteilla vielä :)
Itse aikanaan testailin satunnaisesti suoraan keuhkoon, ja ei hirveän hyvältä tuntunut. Silti tuli vaan jatkettua kokeiluja, ja pikku hiljaa siitä tuli sitten tapa. Oikeastaan sama homma kuin tupakanpolton aloitus aikanaan, eli vähän "väkisin" alussa. Ehkä tämä on sitä, kun mikään ei riitä? Tiedä sitten, onko fiksua vai ei, näillä kuitenkin mennään.
Nyt ei varmaan enää edes osaisi poskareita vedellä, suoraan höyryt kitusiin ja nestettä kuluu paljon. Maltillisilla tehoilla tulee sentään höyryteltyä, kuten Twistedkin, muuten voisi nestekulutus olla jotain ihan muuta.
Ei kannata Benjin yhtäläisyysmerkkiä vetää, mutta noin kuukauden sekahöyryttely/polttaminen jäi mulla pois kun rupesin vetään suoraan keuhkoon. Nautiluksella !! Ei paras laite siihen tosiaan.
Välttelee liian isomassaisia coileja (vaikka ne muotia onkin), ja jos ato mahdollistaa, pyrkii rakentaan yhdellä coililla. Pysyy tehot järjellisissä luvuissa. Silti hyvät höyryt ja pilvetkin.
Poskareita en varmaan minäkään enää osaisi vetää.
Kyllä ne poskarit menee ihan luonnostaan, ainakin röökin kanssa. Kokeilin meinaan tossa taannoin kännipäissäni parilla tupakalla ja kyllä oli saatanan hyvää ja ei kyllä käyny mielessäkään että olisin suoraan keuhkoon...! Ei silti jääny yhtään tekeen mieli tupakkaa, voin siis sanoa että irti ollaan arkunnauloista.
e. Noin maxi aski Camelia (30patukkaa) päivässä meni, nykyään pari desiä 6mg:sta kuussa!
Noin 20 meni päivässä ja nykyään 10-20ml 0.5-1mg.
Mulla edelleen se ongelma että keuhkot tuntuvat kärsivän kummallisesta "vakuumi" tilasta..? 33 vuotta meni yli askin päivässä ja nyt mtl höyryillä menty nelisen kuukautta ja kulutus on noin 6ml päivässä ja 11% niksoilla. (nautiluksen tankki ja siinä 12,7 watin tehoilla). Niksaa en huomaa tarvitsevani mutta tämä kumma tunne keuhkoissa häiritsee edelleen ja tuntuu aika ilkeeltä... No, pakko sen on helpata jossain vaiheessa.
No mulla ongelmana tämä vakuumin tunne keuhkoissa joka kylläkin hieman helpottaa kun höyryttelee, mutta kun en jaksais parvekkeella istua puoli päivää... Siksi vaan mietin että jospa saisin tuon ilkeän tunteen pois vetämällä enemmän litkua suoraan keuhkoon. Vaan ei mun herkkä kurkku ainakaan ihan heti nyt näytä kestävän sitä :D
Aski meni ennen päivässä. Nestettä menee nyt 10-20ml riippuen päivästä(työ/vapaa).
Yli aski meni päivässä. Nestettä 15-20ml (3mg).
Röökiä meni parhaillaan 2 askia päiväs. Viimesinä vuosina 1 ja ihan lopussa 10 röökii päiväs. Lopetin seinään sähköröökil. Töissä aina mukana evod, joku pienempi subilaite ja yks teholaite. (vaihtelee siis) Yks tankki eewokilla 12-18 mg ja päälle 5 ml 5 mg subeilla. Eli 6.6 millii päiväs.
Enimmillään meni reilut toppa päivässä. Nykyään menee 3-5 tupakkaa ja semmoset 5-8ml 5mg nestettä menee niitten päälle.
Lidlin peltirasiasta meni työpäivän iltana 3-4 kpl, vapaapäivinä sitten se rasiallinen. Nyt 12-18mg nestettä 3-4 ml. Saksan reissulta jäi pari rasiaa pikkusikareita, joita saatan yksittäisen polttaa silloin tällöin, mutta järjettömän paha maku siitä jää. Jahka nuo loppuu, niin lisää en aio ostaa.
5-10ml päivässä niksat 1mg toki kuppia ottaes saattaa mennä jopa 50ml :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Hyvin teillä höyryt ja niksat menee näköjään. Ei ollut mitään huolestuttavaa luettavaa :D :thumbup: Kunhan VapeTrix ei ota kuppia ihan joka päivä...:laugh:
Punaista tuli poltettua, alkuaikoina vähemmän ja lopussa lähemmäs aski päivään, viihteellä jopa enemmän. Nykyään 3mg nesteillä kotona ja n. 4-10ml menee päivään. Kuppia ottaessa kulutus on reilu, varmaan siinä 30-40ml tienoilla 8mg nesteillä.
Mä oon alusta asti pitänyt periaatteena että en höyryttele muuta kuin parvekkeella, niinkuin aikoinaan poltin savukettakin vain ulkona ja parvekkeella. Siten ei tuu ihan helposti imettyä turhan paljon nestettä.
Noin puolisen askia yleensä sinistä tuli poltettua. Menee n. 4-6ml 12mg nestettä päivässä.
n. aski/pvä tuli polteltua normaalisti ja viihteellä n.2-3 askia/pvä viimeiset 20v..
Nyt nestettä menee n. 4-8ml(6mg) + purkat päälle eikä nuo tuskat kovin pahat ole :-)
Eikä ole ensimmäinen lopettelu kerta, mutta toivottavasti viimeinen :laugh:
33 vuotta siten että vimeiset 20 vuotta maxiaski päivässä. Nyt nelisen kuukautta 10-11mg niksoilla noin 6ml nestettä nautiluksella. Tuntuu riittävän tämä niksamäärä.
Noin 20kpl punaista lm:ää poltin päivässä, joskus perheaskillinenkin oikein innostuin. Pari vuotta tai jotain höyryä takana ja nyt niksat on 1-3 mg ja nestettä kuluu ehkä 5ml päivässä, monesti paljo vähemmänki.
Reilu kymmenen vuotta tupakoinu ja meni ennen vapottelun alottamista ultra lightteja noin 5-6 askia/vko. Höyrytelly nyt pari vuotta ja alotin aikanaan 18-24mg ja ego tikuilla. Tästä siirryin nautilus miniin ja volttisäätöakkuihin, oli aika hyppäys fiiliksissä. Lopulta käsiin päätyi Cleito ja eka modi. Täytyy sanoa, että kyllä höyryn tuotto löi ällikällä nautiluksen ja egotikkujen jälkeen, lähes siihen pisteeseen, että meinasin hylkää täysin sub ohmit. Kun vähän oppi suoraa keuhkoimua ja wattien hallintaa ja ennenkaikkea tajusi pudottaa niksat 6mg tasolle, niin alko maistumaan. Nykyään itse kokkailen litkut ja 70/30 3mg nestettä menee sen 100ml/2 vko.
Joo ei tässä enää pelkoa ole normiröökiin paluuseen, tästä lajista pitäisi viellä päästä joskus.
Täällä sama tarina. 10 vuotta aski tai puoli/päivässä. Kokeilin egoilla/kartoilla 2010, mutta ei siitä tullut kuin palanutta makua suuhun. Nyt reilu 3 vuotta höyryä takana ja niksat on ollu vuoden verran 1mg. Höyryttely painottuu lähinnä iltaan ja nautintoon, jota en halua lopettaa ikinä.
Reilu pari askia pvä vihreetä melberiä... Nyt ehkä höyryt parit päivässä. 0nic :) eli ihan "hupia" mutta tapa on tiukassa :)
noin kk höyryä takana ja välillä muutamassa tunnissa 2ml tankki tyhjäksi jos hyvä maku-combo löytyy.
pieni tankki piti olla rajoite käytölle, mutta pitänee isontaa tankkia ettei jatkuvan täytön takia tunnu hankalammalta kuin röökaaminen.
tosin kalustokin on vasta alkutekijöissään.
jos koko ajan höyryäis, niinkuin esim viime vkl, niin kulutus olis 5-10ml vuorokaudessa.
aijemmin meni 'ice blast' mallua rapee aski päivässä, joskus saattoi satunnaisesti mennä kolme askia päivässä.
nyt piisaa 2mg - 6mg seokset vähän mausta ja määrästä riippuen, tuntuu
ettei niksan määrällä olisi niin kovin suurta vaikutusta?
(paitsi jos ottaa niitä 'kulttuurishokkeja' parista 12mg/ml valmisnesteestä mitä tuli alussa tilattua.)
kyllä hyvät mentholi höyryt on päivän mittaan se illan odotetuin höyryttelyyn liittyvä ajatus.
koko päivää ei pysty kovin pirteetä menthoolia höyryttelemään.
POltin askin päivässä ja about 6 ml menee. Tykkään pössytellä :)
Niin ja vahvuus on 12mg, jonka nyt tiputan kun ostin järeämmän laitteen I stick Picon 75w
Varmaan noin aski meni päivässä,16 vuotta tuli poltettua.
2mg Nestettä menee varmaan joku 20-50ml päivässä
Kolmisen kuukautta sitten meni vielä 15-20 punasta päivässä. Höyryttely alkoi 10mg nesteillä ja aika nopsaan tippu 3mg tasolle. Tarkotus oli lopettaa kaikki hiisailu mutta nyt kuitenkin nostin 5mg niksan niin tippu nesteiden kulutuskin hieman. 10ml pullolla pärjää helposti päivän. Koukuttavaa tämä höyryttely mutta ei pelkästään nikotiinin takia. :lol:
Kolme vuotta sitten poltin askin päivässä. Vapottelun aloitin 6mg nesteil ja hetkellä menee 10-15ml 2mg päivässä.
Reilu 20 vuotta tupakointia aski päivässä tahdilla takana. Nyt oon 6kk höyryllä ollut ja voin sanoa että elämäni paras päätös! 😊 alkuun meni 12mg nesteellä n.20 ml päivässä nyt n.1mg-0.5 mg nesteet ja kulutus suurinpiirtein sama.
Nyt tuli kaks viikkoa täyteen ilman tupakkia ja vielä meinaa tehdä vähän tiukkaa. Kultasta tuli polteltua nelisen vuotta ennen tätä, noin kuutta-kymmentä päivässä, ja tällä hetkellä tankissa 2mg sekotukset ja tänään mennyt noin 15ml.