-
Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarppe
Nyt on testattu eGo mega dual coil (Tornado) ja huhheijaa, kun höyryttelystä irtosi heti uusia ulottuvuuksia. Todella hyvät höyryt
Moro,
ilmeisesti tätä tarkoitat ?
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html
Itse olen tuolla pössytellyt nyt viikonlopun ja on aivan hemmetin hyvä :)
Voi suositella.
Mokasin ekan tankkauksen lorottelemalla litkut vain sisään, ja tokihan sitten valui nestettä jonnin verran
tuosta läpi. Pikainen kuivaus ja homma pelitti hienosti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
santtu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarppe
Nyt on testattu eGo mega dual coil (Tornado) ja huhheijaa, kun höyryttelystä irtosi heti uusia ulottuvuuksia. Todella hyvät höyryt
Moro,
ilmeisesti tätä tarkoitat ?
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html
Itse olen tuolla pössytellyt nyt viikonlopun ja on aivan hemmetin hyvä :)
Voi suositella.
Mokasin ekan tankkauksen lorottelemalla litkut vain sisään, ja tokihan sitten valui nestettä jonnin verran
tuosta läpi. Pikainen kuivaus ja homma pelitti hienosti.
Tuo, mutta mustana http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html
Suukappale tosin on pyöreä. Pitää ensi kerralla ottaa flat, kun tuo pyöreä on vähän hervottoman kokoinen, vähän kuin peukaloa imisi.
-
kaunko teillä kestää nuo dual coilit ennen kuin alkaa tuntua ettei enää irtoa kunnolla ? itsellä ei mene kuin pari päivää kun alkaa tuntua tukkoiselta ja makua ei tule enää niin hyvin ja sekin tuntuu vaikuttavan kestoon mitä nestettä käyttää, onko joku keksinyt toimivaa puhdistus tapaa ? toi pakastaminen ei mulla toiminut.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sigge
kaunko teillä kestää nuo dual coilit ennen kuin alkaa tuntua ettei enää irtoa kunnolla ? itsellä ei mene kuin pari päivää kun alkaa tuntua tukkoiselta ja makua ei tule enää niin hyvin ja sekin tuntuu vaikuttavan kestoon mitä nestettä käyttää, onko joku keksinyt toimivaa puhdistus tapaa ? toi pakastaminen ei mulla toiminut.
Pelkällä vg:llä menee helpommin tukkoon, mutta keskireikään puhaltelun pitäis silti auttaa. Kestoaika on suurinpiirtein 3 viikkoa, riippuen yksilöstä.
Puhdistukseen ei auta keittäminenkään, koska hajottaa mokoman. Tämä http://www.smoktek.com/CartomizerAto...ons_p_107.html toimii, kunhan liittää siihen Driptipin (DTeGoB) esimerkiksi täältä http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7707. Älä vaan tilaa tätä http://www.smoktek.com/Drip-tip--bla...Echo_p_79.html. Se istunut yhteenkään Smokin Megaan.
Puhdistussetti tuli viikossa perille ja on hyvä, mutta jos haluaa päästä halvemmalla niin hommaat vaan sopivan kokoisen putkenpalan jostain liiteristä :) Ja muista käyttää kuumaa vettä, ei kiehuvaa.
-
Carto purettuna, pestynä ja kuivapoltettuna. Aukesi näppärästi ruuvimeisselillä ja pienellä vasaralla. VR:n Cafe Coffee tukkii vastukset näköjään todella nopeasti.
Muoks: Tuo kierreosa lähtee siis akun suuntaan ulos napauttamalla. Villa lähti ulos pinseteillä.
http://img339.imageshack.us/img339/7...g0893small.jpg
-
Mulla on Mega Dual Coilit kestäneet 18, 12 ja 10 päivää tähän mennessä. Tuo 10 pv kestänyt meni oikoseen ja sulatti akun käteen. Akku oli Wizardin Starter Kitistä, ja siinä ei ilmeisesti ollut ylivirtasuojaa tms. Kuumeni pirusti ja nappi painui akun uumeniin, vilkutti valoa ja kuoli. Roskiin meni akku ja karto jagereilla :(
Ikinä en ole näitä kartoja putsannut mitenkään, käyttänyt vain samaa nestettä kunnes sippaa. Yleensä ei enää päivä paista karton läpi tiiraamalla, eli ilmeisesti jotenkin kieroutuu se sisäputki.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarppe
Ottaa tutin pois ja laittaa drip tipin.
http://i.imgur.com/sMdPK.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Blankko
Enpä löytänyt näistä juttua.
Kellään kokemusta tällaisista cartoista.
Näissähän on sisällä jotain fylliä, sellaista pumpulin näköistä.
Höyryä tai makua ei tule juuri ollenkaan. Tuntuu että lämmintä ilmaa suurin osa joka täältä tulee.
Kellään modausehdotuksia?
Itselläni samaa ongelmaa savua ei nimeksikään ja kurkkutuntuma oudon äkäinen.. Tosin sain pulivahingossa liikuteltua pumpulin alla sijaitsevat vastukset lähemmäs pumpulia ja johan tulee höyryä :) Mutta nyt sitten kuluu enemmän nestettä varmaankin.. Mulla toi keskireikä tos o tosiaan aivan ummes mut en käsitä mitä virkaa koko reiällä on. En ole ainakan vielä huomannut mitään eroa onko reikä tukossa, vai auki. Osaako joku sanoa? :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elsmeri
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Blankko
Enpä löytänyt näistä juttua.
Kellään kokemusta tällaisista cartoista.
Näissähän on sisällä jotain fylliä, sellaista pumpulin näköistä.
Höyryä tai makua ei tule juuri ollenkaan. Tuntuu että lämmintä ilmaa suurin osa joka täältä tulee.
Kellään modausehdotuksia?
Itselläni samaa ongelmaa savua ei nimeksikään ja kurkkutuntuma oudon äkäinen.. Tosin sain pulivahingossa liikuteltua pumpulin alla sijaitsevat vastukset lähemmäs pumpulia ja johan tulee höyryä :) Mutta nyt sitten kuluu enemmän nestettä varmaankin.. Mulla toi keskireikä tos o tosiaan aivan ummes mut en käsitä mitä virkaa koko reiällä on. En ole ainakan vielä huomannut mitään eroa onko reikä tukossa, vai auki. Osaako joku sanoa? :)
Uskoisin vastauksen löytyvän lainaamasi viestin ja kirjoittamasi viestin väälisestä maastosta.. O0
-
Paras mitä mä oon löytänyt on tämä:
http://peleon.pl/product.php?id_product=1163
KARTOMIZER DUAL 3,5 ml TYP 510XXXL
Toimii ja sairaan hyvät höyryt/maku. Olin erittäin iloisesti yllättynyt kun samalla ostin G4sia ja ne oli suorastaan paskoja. Ei mikään ihme että peleon myy g4sia hintaan 20zl/5 tällä hetkellä kun ne haluu päästä niistä eroon :) Mutta noi XXXL Kartomizer Dual 3.5 - huiiiii! toimii paljon paremmin kuin mega cartot.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Toimii ja sairaan hyvät höyryt/maku. Olin erittäin iloisesti yllättynyt kun samalla ostin G4sia ja ne oli suorastaan paskoja. Ei mikään ihme että peleon myy g4sia hintaan 20zl/5 tällä hetkellä kun ne haluu päästä niistä eroon :) Mutta noi XXXL Kartomizer Dual 3.5 - huiiiii! toimii paljon paremmin kuin mega cartot.
Hyvät on näistä höyryt, mutta mutta, Itselläni yhden kappaleen käytön kokemuksella voin kertoa, että parin täytön jälkeen alkaa vuotamaan :( Akkupään puolelle tulee halkeamia ja niistä vuotaa, prkl. Jossain ketjussa oli tätä myös valiteltu. No uutta matoa koukkuun ja kokeilemaan josko seuraava kestää. Lieköhän lämpö vai mikä halkaisee pleksin?
-
Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)
Äsken mäjähti DCT 180cm korkeudesta kivilattialle, eikä mitään. Näyttää olevan ihan tuuripeliä onko saanut kestävän vai ei.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tappo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Hyvät on näistä höyryt, mutta mutta, Itselläni yhden kappaleen käytön kokemuksella voin kertoa, että parin täytön jälkeen alkaa vuotamaan :( Akkupään puolelle tulee halkeamia ja niistä vuotaa, prkl. Jossain ketjussa oli tätä myös valiteltu. No uutta matoa koukkuun ja kokeilemaan josko seuraava kestää. Lieköhän lämpö vai mikä halkaisee pleksin?
En tiedä, ainoa mitä mulle on tapahtunut oli että istuin vahingossa yhden päälle ja se katkes :)
-
Re: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)
Nuo clearot(?) tuntuu halkeilevan melko helposti, itsellänikin on yksi sellainen ja sieltä alapäästä löytyy halkeama, ei tosin höyryttelyä ole haitannut! Mustia olen käyttänyt enemmän ja niiden kanssa ei ole ollut halkeiluongelmia!
-
Täälläkin on clearot halkeillut, mutta olen löytänyt hyvän konstin siihen. Otetaan kuumailmajuotin, lämpötilaksi 140C ja lämmitetään akkupäätä ja muovia. Näin clearon muovin "jännitys" katoaa ja ei enää halkeile. Jo haljenneen clearon muovin voi kääntää toisinpäin ja tehdä saman lämpökäsittelyn.
-
Mulla on yks ollu viimiset kolmisen viikkoa ihan vaan pöydällä käyttämättömänä ja yks päivä kanssa huomasin että on alkanu säröillä. Sen läpi oli n.10ml höyrytelty eikä siinä silloin käytössä ollu vielä säröjä. Että ei ainakaan käytöstä johdu..
-
Sain tänään postissa Dual Coileja metallinvärisiä 2,5ohmisena enkä ihmeitä kokenut egon tai rivan kanssa.
Paremmat kiksit lähtee tällä hetkellä egoon yhdistetty normiato+vanupatruuna jossa on sekaisin suklaa, vanilja ja kirsikkakola ja kaikissa zero nic :D
Millaiseen vapotteluun liene tarkoitettu nuo coilit sitten, niissä kokeilin aika korkeaa nikkispitoisuutta mutta enpä kummoisia hittejä saanut.
-
Kyllä lähtee Dual Coilista hyvät aromit, kun se on ihan uusi. Toisella täytöllä jo heikkee, ja kolmas+ on yhtä tyhjän kanssa.
Näitä pitää ostaa monta varastoon... Jostain halvasta kaupasta, ei Euroopasta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Kyllä lähtee Dual Coilista hyvät aromit, kun se on ihan uusi. Toisella täytöllä jo heikkee, ja kolmas+ on yhtä tyhjän kanssa.
http://www.madvapes.com/eGo-Mega-Dua...ip_p_3225.html
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jimbomonster
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
http://www.madvapes.com/eGo-Mega-Dua...ip_p_3225.html
Just korkkasin ennen tuon kirjoitusta MadVapesilta tulleen 15kpl pussin. Hyvin höyryää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Just korkkasin ennen tuon kirjoitusta MadVapesilta tulleen 15kpl pussin. Hyvin höyryää.
Äh muistelinki et olit kirjoittanut joistain paketeista madvapesilta jokka oli yhdistetty samaksi.. Ei jaksanu tarkistaa, kun sullakin noita viestejä jo sen verran. :D Mut hyvinhä nämä höyryää, paras lr carto jotai oon kokeillut, jostain syystä noista pienemmistä ei tunnu maku ja höyry samalla lailla irtoavan, vaikka valmistaja sama ja ohmit suunnilleen samat.
-
Mun pitäisi nyt sitten "törsätä" kreditsejä Liberty Flightsin sivuilla ja ajattelin kokeilla Dual Coil Cartomizeria. :)
Mikä näistä on paras?
Entä miten vuodot?
Kuinka kauan yksi toimii kunnes simahtaa?
http://www.libertyflights.co.uk/product.asp?id=120
Sen verran ymmärsin, että vaihtoehdot siis Egon akun kanssa ovat "SMOK TECH EGO DUAL COIL" ja "SMOK TECH DUAL COIL"
Ilmeisesti tuo ensimmäinen on se parempi?
-Fay
-
Tosiaan ajan kanssa meneevät todella tukkoiseksi eli vaikka savua tulee reilusti, niin joutuu posket lommolla imemään. En ole itse täydellistä korjausta keksinyt, mutta sen olen huomannut että jos avatulla paperiklipsillä pöyhii täytteitä niin vuotaa reilusti nestettä ulos. Voi siis olla, että ajan kanssa kun noita täyttelee, niin täytteet pakkautuu pohjalle ja sen jälkeen nestettä on sisässä sen verran reilusti ettei enää vedä kunnolla. Kokeilen polttaa nyt yhtä tyhjäksi ja katsotaan paraneeko veto kun pääsee kuivemmaksi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Poro-
Tosiaan ajan kanssa meneevät todella tukkoiseksi eli vaikka savua tulee reilusti, niin joutuu posket lommolla imemään. En ole itse täydellistä korjausta keksinyt, mutta sen olen huomannut että jos avatulla paperiklipsillä pöyhii täytteitä niin vuotaa reilusti nestettä ulos. Voi siis olla, että ajan kanssa kun noita täyttelee, niin täytteet pakkautuu pohjalle ja sen jälkeen nestettä on sisässä sen verran reilusti ettei enää vedä kunnolla. Kokeilen polttaa nyt yhtä tyhjäksi ja katsotaan paraneeko veto kun pääsee kuivemmaksi.
Saman huomasin itse. Ainoasta toimivasta (normaalireiällä) savua tulee hyvin, makukin on ihan ok, mutta pitää imee kuin viimeistä päivää :(
-
Vaikuttaisi löystyvän nyt parin tunnin aktiivisen höyryttelyn jälkeen, eli vanhemmiten kun imeevät vähemmän nestettä niin kannattaa kokeilla noita "tukkosia" höyrytellä kuivemmaksi ja katsoa paraneeko veto. Itselläni kolme cartoa käytössä, yksi 2pv vanha jossa imu on mehupilliä, yksi 3vko käytössä ollut joka on tukossa kun perkele, ja yksi välimaasto joka on myös tiukka. Välimaastocartoa 2.5h aktiivisesti imutellut ja veto on löystynyt jo lähes tuon tuoreen tasolle.
-
Jos on ns melkein tukossa niin itse olen suoristetulla hakaneulalla kairannut sitä reikää avonaisemmaksi mikä on siinä keskellä se auttaa aikas usein , välillä toki joutuu uusiin saman operaation . (kun valo näkyy kunnolla reijän läpi niin pitäisi taas toimia pikkasen paremmin)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Fayhra
Mun pitäisi nyt sitten "törsätä" kreditsejä Liberty Flightsin sivuilla ja ajattelin kokeilla Dual Coil Cartomizeria. :)
Mikä näistä on paras?
Entä miten vuodot?
Sen verran ymmärsin, että vaihtoehdot siis Egon akun kanssa ovat "SMOK TECH EGO DUAL COIL" ja "SMOK TECH DUAL COIL"
-Fay
miten noita törsäät?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Fayhra
Mikä näistä on paras?
Entä miten vuodot?
-Fay
Itelle tuli noita egoja ja on kyl aika paskoja. Maistuu ihan hemmetisti muoville kaikki nesteet.
Aivan toista luokkaa on clearot esim. omassa eGo F1:ssä missä ei tule sivumakua ollenkaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tappo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
3 kpl täytetty nyt 6+ kertaa ei mitään vuotoja. Ainoa hajonnut on se minkä päälle istuin. Vieläkin hyvä maku ja höyry. Miten näitä vois pestä kun ei clearomizereita voi keittää muovin takia.
-
Moro
Onko toi Madvapes edullisin paikka tilata noita Smok Dual Coileja?
-M-
ps: onko sinne alennuskoodia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mkomulainen
Moro
-M-
On.
Ei ole.
Tuossa järjestyksessä. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mkomulainen
Moro
-M-
Itsekin yrittänyt tuota selvitellä kauppoja selaamalla.
Kyllä ne taitaa tuolta tulla tilattua. Jos tilaa vaikkapa 15kpl niin tais tulla jotain 2.7 euroa kappalehinnaksi posteineen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
minikkis
Millaiseen vapotteluun liene tarkoitettu nuo coilit sitten, niissä kokeilin aika korkeaa nikkispitoisuutta mutta enpä kummoisia hittejä saanut.
Juu kait noissa omat niksit on.. Nappi pohjaan hetkeksi, sitten nappi pohjassa henkoset tai parit. Tuntuu kyllä ettei mitään pienen tehon varmeitä ole. LR vermeillä saanee nopeammin kipakat höyryt, vaikka niissäkin vastus monasti suurempi ku dual coileissa. Mutta kyllä nuo höyryjä pukkaa ku ensin vauhtiin pääsee.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
minikkis
Sain tänään postissa Dual Coileja metallinvärisiä 2,5ohmisena enkä ihmeitä kokenut egon tai rivan kanssa.
Paremmat kiksit lähtee tällä hetkellä egoon yhdistetty normiato+vanupatruuna jossa on sekaisin suklaa, vanilja ja kirsikkakola ja kaikissa zero nic :D
2,5ohm cartolla teho on n. 40% siitä mitä 1,6ohm cartolla. (vakiojännitteisellä akulla)
2,5ohm tuntuu mun modissa kuin ei toimisi, olen 1,6ohm tottunut. Kahdella akulla eli 7,4V jännitteellä tuokin sitten potkii hyvin, vaikka akut ovat sellaiset missä jännite notkahtaa hieman verrattuna modin isoon akkuun. Ehkä todellisempi vertaus olisi joku 6V vs 3,7V akun häviöt huomioiden.
Yhdelle akulle ehdottomasti korkeintaan pari ohmia tai menee tosi laimeaksi. Säädettäväjännitteiselle 2,5ohm lienee taas käyttökelpoisempi.
-
Huviksi tehonkulutusta,
3,7v 1,6ohm 8556mw eli 8556mWh akkua tunnissa (142mwh minuutissa), 1000mWh akku riittäisi 7min.
7,4v 2,5ohm 21904mw, 365mwh minuurissa. Akut (2kpl) 750mWh kipale riittäisi 4min.
7,4v 1,6ohm 34225mw (34w), 570mwh minuurissa. Akut (2kpl) 750mWh kipale riittäisi 2,5min.
2ohm LR 6845mw, 114mwh minuutissa. 1000mWh akku riittäisi vajaa 9min.
3ohm menisi sitten 1000mAh reilu 13min. Jos höyryt tempaisee viidessä sekunnissa, tästä kiskoisi 156 reilua henkosta akulla.
Noh, ehkä sinne päin (tai ei)..
-
Mitähän tuli nyt tehtyä väärin? Laitteistona siis Ego-T ja tankin kanssa olen tähän päivään asti höyrytellyt. Tänään päätin sitten ottaa dual coilin testiin. Tiputin reilusti nestettä vanuun, n 30 tippaa ja annoin imeytyä hyvän aikaa, sitten lisäsin vielä vähän jotta vanu oli oikein märän näköinen. Carto kiinni akkuun ja ekat imut....mitään ei tapahdu, ei siis kerrassaan yhtään mitään, ei edes lusikallista höyryä. Teinköhän nyt jotain aivan väärin vai eikö noi laitteet ole yhteensopivia, kierteet yms stemmaa kyllä. Luulisi että jotain höyryä sentäs olisi tullut vaikken cartoa ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan täyttänytkään.
-
Jos mitään ei tapahdu, carto on joko rikki tai ei tee kunnolla kontaktia akkuun. Saako cartossa tai akussa liikautettua keskinapaa hieman ulospäin (tai joku säädettävä adapteri väliin) ? Jos on vastusmittari, mittaa carton vastus onko ylipäätään ok mittarin mukaan?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ahis
Mitähän tuli nyt tehtyä väärin? Laitteistona siis Ego-T ja tankin kanssa olen tähän päivään asti höyrytellyt. Tänään päätin sitten ottaa dual coilin testiin. Tiputin reilusti nestettä vanuun, n 30 tippaa ja annoin imeytyä hyvän aikaa, sitten lisäsin vielä vähän jotta vanu oli oikein märän näköinen. Carto kiinni akkuun ja ekat imut....mitään ei tapahdu, ei siis kerrassaan yhtään mitään, ei edes lusikallista höyryä. Teinköhän nyt jotain aivan väärin vai eikö noi laitteet ole yhteensopivia, kierteet yms stemmaa kyllä. Luulisi että jotain höyryä sentäs olisi tullut vaikken cartoa ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan täyttänytkään.
Puhalla muutaman kerran imupäästä siten että keskellä oleva ilmareikä tyhjenee nesteestä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gobbif
Jos mitään ei tapahdu, carto on joko rikki tai ei tee kunnolla kontaktia akkuun. Saako cartossa tai akussa liikautettua keskinapaa hieman ulospäin (tai joku säädettävä adapteri väliin) ? Jos on vastusmittari, mittaa carton vastus onko ylipäätään ok mittarin mukaan?
Samoilla linjoilla olisin, mutten carton keskinapaan koskisi. Voi nimittäin vioittaa sisäosia cartosta, joten akussa olevan keskinavan ylöspäin nyppääminen lienee helpoin ja turvallisin tapa hoitaa kontaktiongelma...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vaporik
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gobbif
Samoilla linjoilla olisin, mutten carton keskinapaan koskisi. Voi nimittäin vioittaa sisäosia cartosta, joten akussa olevan keskinavan ylöspäin nyppääminen lienee helpoin ja turvallisin tapa hoitaa kontaktiongelma...
"Pakko" kommentoida ;), mieluummin koskisin nimenomaan carton keskinapaan, koska siellä on vastassa vastuskierukan muodostama "vieteri", joka ottaa liikkeen vastaan rikkoutumatta. Akun puolella sensijaan on keskinavassa tinattuna kiinni hyvin ohut yksisäikeinen johdin. Se katkeaa tinauksen reunasta kun liitosta heiluttelee. Ei ensimmäisellä kerralla, mutta muutaman kerran jälkeen tilanne on huono.
Jos carton vaikka saisikin vioitettua, sen voi heittää pois. Mutta akku, no jaa, voi senkin heittää pois :) :D.