Kayfun liteä löytyy tällä hetkellä cloud9vapingiltä jos joku kaipailee.
http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...SM-KF-LITE-KIT
Printable View
Kayfun liteä löytyy tällä hetkellä cloud9vapingiltä jos joku kaipailee.
http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...SM-KF-LITE-KIT
Dodii, revin microcoilista pumpulit vittuun ja rullasin tilalle wickin #200 meshistä. Sit vain helposti mekaanisella modilla pulssiteltii hotspotit pois ja nyt pelittää ku unelma! Helvetin helpolla pääsee kun asettaa microcoilin paikoilleen esim. poranterä sisällä ja sitten vaan jälkikäteen tunkee mesh rullan sisälle ja hiukan hienosäätää. DNA20:stä nupit kaakkoon ja nautiskelemaan! :yeah:
Onko jollain tietoa topkäpin ja kammion välisen o-renkaan mitoista ? Manuaalissa osa no. 4c https://dl.dropboxusercontent.com/u/...Manual_ENG.pdf
Tuli pestyä viemäriin ja piti ottaa vararengas käyttöön.
^Ootko kattonut onko saman kokonen kuin 510 driptippien o-renkaat? Muistelisin, että aika samaa luokkaa olivat.
Kiitos vinkistä, pitääpi koittaa kun seuraavan kerran väsää setuppia.
Onko kellään haisua mistä löytäis tollaisen kätevän avainnippuun liitettävän ruuvarin? Itsellä ei oman Liten (C9V) mukana tullut moista :(
Joku puhui että Tiimarista oli löytynyt, mutta oma haku ei tuottanut tulosta... Ei viittis aina kantaa tollasta normi ruuvaria mukana :D
Kato Dealextreme tai Fasttech? Jommassa kummassa ihan taatusti on.
esim. nämä:
$0.85 Mini Stainless Steel Screwdriver Keychain (2-Pack) 2-pack at FastTech - Worldwide Free Shipping
$0.70 Mini Stainless Steel Multifunction Screwdriver with Keychain at FastTech - Worldwide Free Shipping
Silmälasi/kellokaupoista monesti löytyy jos haluaa pikaisemmin
Tiimarista tosiaan löysin ainakin ulkoisesti samannäköisen ruuvarin, Munkkivuoren ostarin tiimarista tarkemmin. Toi taitaa kyllä olla joku aika yleinen perusminiruuvari, joita luulis löytyvän clasulta ja vastaavilta, miksei vaikka silmälasiliikkeistäkin. Rillin korjaussettinä tuota tiimarissakin kaupusteltiin.
E: Ihan kun c9v ei olis voinut laittaa sitä parin pennin ruuvaria mukaan. :facepalm: Kai sitä oletetaan, että löytyy kaikki pelit ja vehkeet entuudestaan, jos Kayfunin hintaista tilaa.
Mä ostin ebaysta, makso jotain 2€ luokkaa. Hakusanoilla "keyring screwdriver" löytyy vaikka kui...
Kiitoksia, laitetaan jostain tilaten :)
En huomannut että tuohon oli jo vastattu...
Huomenna kaupasta pumpulit ja kokeilemaan =) Onkos ihan sama mitä pumpulia ostaa kunhan on 100%
Ite käärin useimmiten microcoilin ton tiimarin/kayfunin pikkuruuvarin ympärille, saa kätevästi paineltua kasaan sitä nippua myös. Hieman turhan pieneksi jää kyllä reikä eikä saa kuin kymmenisen kierrosta vierekkäin, mutta ihan hyvin tuntuis toimivan enkä oikeen osaa verrata omaa coiliani näihin mitä videoissa näkyy.
Isompia olen veivaillut terävän ruiskuneulan ympärille, mutta siinä menee vaikeemmaks jostain syystä. Pitääköhän tässä ostaa setti poranteriä vaikken poraakaan omista. http://www.e-savuke.com/vb/images/sm...e/thinking.gif
Taitaa olla kaikki peruspumpulit aika pitkälti samaa tavaraa eli hirveästi ei ole valinnanvaraa. Kunhan se nyt on tosiaan 100% pumpulia eikä kloorivalkaistua, joita nyt ei taida pahemmin enää olla olemassakaan. Pirkkavanua itse käytän ja s-marketin vastaava vaikutti aika samalta tavaralta. Edelleenkään en ole saanut vahvistusta valkaisemattoman pumpulin olemassaolosta vaikka sitä joku aikasemmin tarjoili kuvan muodossa.
E: En nyt millään tavalla vanno, että pirkkavanu on turvallista tai paras vaihtoehto tähän, mutta kunnes joku löytää parempaa, tarjoan tuota!
Pojat ostamaan jotain hamppukuitua niin on puhdasta perkele :laugh:
E: ps...**ttu mä oon väsynyt :yawn:
Noh noh, tämä on tarkkaa touhua. Penskana jo oppi, että tupakan filtteristä pitää puhaltaa leikkauspölyt pois, ettei vaan mene keuhkoon.
Hieman aiheeseen liittyen valkaisematon puuvillalanka vois olla aika hyvä vaihtoehto, mutta ne on varmaan pyörinyt jossain paskasilla lattioilla ja vedelty rasvasten koneiden lävitse. Jos joskus törmään alan liikkeeseen otan kyllä kerän testiin.
Eipä noista tiedäkkään. Toi luomuhan on tuotettu ilman torjunta-aineita ja vaikka mitä, mutta kun katsoo tuon valmistusmaan, eli Beninin tietoja wikipediasta, voi näppärä kaveri huomata, että hepäs ovatkin jääneet joskus nalkkiin tavallisen puuvillan tuotannossa aika messevien torjunta-aineiden käytöstä. Toki tuota luomua tuo ei varmasti koske ja käytetään noita aineita pitkin maailmaa muutenkin maksimaalisen sadon saavuttamiseksi, mutta silti.
Ilmamenetelmä on varmaan vaan turvallisemman kuuloinen tapa sanoa vetyperoksidi -ja natriumhydroksidivalkaisu tai vastaavaa. Mutta eiköhän näistä suurinosa moskasta irtoa sillä keittämisellä.
Montas viikkoo kestää kuivua tuo keitetty pumpulipuuro.:confused:
talouspaperin päälle ja aina kun paperi on märkä niin uus tilalle joku 12h meni, paperia taas vitusti :D
Näytti Kaiffarin muovitankki kestävän Copsan Trope Krissiä. Pari päivää tuli luukuteltua ja ei halkeamista... Mielestäni ei edes sumentunut.
pinkmulella hyllyssä tätä ja 3.1.
Millasella modilla tätä kannattais lähtee ajelee? vv vai mekaaninen?
Toimii hyvin kyl molemmilla. Enempi tosin ite tykänny mekaanisella,siinä 1ohmin molemmin puolin.. ja NC-lanka. <3
Kolmen millin esmoken perussilicasta tuplat vaan coilin alle,leikkasin aika tarkasti ylimääräset veke et vaan yhdet langanpäädyt menee sinne kupin pohjalle,,jotka rönsytin vähän päistä. 4/5 kieppiä alapuolelta alkaen anto sen 0.9-1.0ohm (nii et provari heitti erroria). :D En tiedä oliko vaikutusta kans ku käärin sen langan sillai et ne silicanpätkät on pystyssä päällekkäin eikä vierekkäin,sai enempi tilaa asetella kaikki kohilleen.. NC-langanpätkää sain Symbolilta,tietää paremmin,mut luulen et 0.20 on vahvuudeltaan. Sillä kyl mennään jatkossa!
edit. provarilla ku nyt tarkistelin uusiks,ni keikkuu siinä 0.8-0.9 ohm
editeditedit..nii että 0.25 oliki ;)
Just tein setupin .25 nichromea 6 kieppiä ja silica oli puffin hienosyistä kolminkerroin. Provari näytti 1.2-1.3 ohmia. Varsin hyvin pöhisee :)
Mites tuolla 0.20 NC-langalla saa tuollaisen noin ohmisen setupin?? 3/4 kieppiä?
Niin pieni kokemus NC-langasta,ettei kyllä osaa sanoa,mut kuulostais ihan järkeenkäypältä. 0.25 kanthalista noilla kiepeillä tulee ainakin johki ohmin paikkeille,mitä ite on Liteen tehny.
Mä en perkele tajua, en saa tätä opetettua sisäsiistiksi millään. Hetkittäin toimii hienosti, mutta annas olla, jos lähtee ulkoiluttamaan, niin kohta kurlaa ja minuutin päästä soosit valuu ilmareiästä sormille. Ja jos toimiikin välillä ihan kiitettävästi, niin kun tunniksi laskee käsistään ja menee katsomaan, niin aina on tippa tai kaksi valunut ilmareiästä. Vittu, miten turhauttavaa. Ilmeisesti noi GG-kopsut (Nautilus, FT-Ithaka) on ainoita pomminvarmoja vehkeitä.
Kaikki vinkit ja ideat, mitä teen väärin otetaan kiitollisuudella vastaan (aika paljon olen yrittänyt jo aihetta tutkia).
↑
Tarkista että kaikki tiivisteet on tallella ja ehjiä. Itse onistuin pesemään lavuaarista kammion ja ylähatun välisen tiivisteen ja vuosi kuin niagara.
^ kannatetaan, itsellä ei ole koskaan vuotanut.. tuo ilmareijästä vuotaminen voi olla myös yliwickausta
Coili liian lähellä ilmareikää?