-
Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Tarkottaakohan se venäjänkaupan ilmotus vaan tätä:
Good day!
At 14:00 Moscow time on 13/12/12 in our shop will be on sale Kayfun-mini v.2.1 ES
Version 2.1 has an integrated valve for filling, folding the body and much more. Details about version 2.1 can be found in our forum.
Also in the sale will be accessories for KMv2.1 ES and sets c KMv2.1 ES
Mukava kyllä tuo mini, nyt pitää ostaa se "iso" Kayfun kun tulee myyntiin... Kohta loppuu selitykset minne ne rahat häviää kun ei julkijuopotteluakaan harrasta :D
-
-
Tää mini se vasta vehjes tuntuukin olevan. Tuntuu potkivan kutakuinkin yhtälailla, kun isoveljensä. Tein ekan setupin Jonkan tavalla ja hyvin höyryää. Tohkeissani tosin täyttövaiheessa sain nesteet pihahalle, unohdin pitää sormee reiän päällä. Se lähti kyllä sen jälkeen samalla täytöllä heti toimimaan, kunhan eka putsas nesteitä provarista ja itse vehkeestä. Mitenkähän se sillä täyttöpullolla täytetään? Pitäs varmaan löytää siihen joku arvoonsa sopiva akku, twistin nokassa se tuntuu ja näyttää naurettavalta.. Juu, löyty jo toi tippapullolla täyttö..
-
Aika kovaa saa pulloa puristaa, että neste menee sisään, harjottelemalla oppii. onnistuu kyllä normikärkiselläkin nestepullolla.
Oikeakätiselle tehty vehjes, vasurille säiliön täyttöreikä jää piiloon ja ylitäytöllä pissii välittömästi alleen :D tekniikkalaji nm. nesteet syliin :)
-
Juu eka setuppi värkätty ja toimii kun unelma :) täyttökin onnistui hienosti siitä reijästä :esmoke:
videota tuuppaan just tubeen.
-
On kyllä loistava laite. Hyvin mahtuu myös 3 mm tupla setuppi ja wickaa hyvin. Jännä miten tuo "höyryputki" tasoittaa makuja. Samat ohmit kuin vaikka Bullyssa, mutta ei iske yhtä terävänä. Ei voi tietty verrata drippailuun, mutta enpä taida tuota kyllä käyttääkään muuta kuin tankin kanssa.
-
Koko voisi toki olla reissukäytössä lyhyempi, mutta eipä tuo häiritse kun laite muuten soi kuin stradivarius. Ilmaruuvi vaatii pientä nesteen viskositeettiin sovittamista, jossa on välillä pientä tasapainoilua dryhittien ja floodaamisen välillä, mutta aina se oikea säätö sieltä on löytynyt. Vielä kun saisi sen kirkkaan tankin jostain salmiakinkestävänä niin oltaisiin aika lähellä asian ydintä.
Apropos, onko jossain listausta litkuista, joilla muovitankkien kanssa ongelmia?
-
Pakko tulla humuttamaan.
Toinen väsätty setuppi ko. vehkeeseen, 3mm silicalla tuplavikki ja 0.25 kanthaalilla 3/4 kieppiä. Ekan setupin tein yksinkertaisella 3mm silicalla ja 4/5 kiepillä, jäi jotenkin vaisuksi. Mutta nyt irtoaa mahtavat höyryt.
Maanantaina tilasin Intastelta ja perjantaina oli aamulla 0800 Kiitolinjan kuski ovella kirjeen kanssa. Kunhan saan taas piipun kuntoon niin on kosmeettisetkin näkökulmat kuosissaan =)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
CoccoBill
Koko voisi toki olla reissukäytössä lyhyempi, mutta eipä tuo häiritse kun laite muuten soi kuin stradivarius. Ilmaruuvi vaatii pientä nesteen viskositeettiin sovittamista, jossa on välillä pientä tasapainoilua dryhittien ja floodaamisen välillä, mutta aina se oikea säätö sieltä on löytynyt. Vielä kun saisi sen kirkkaan tankin jostain salmiakinkestävänä niin oltaisiin aika lähellä asian ydintä.
Apropos, onko jossain listausta litkuista, joilla muovitankkien kanssa ongelmia?
Mitenkäs tuon floodaamisen kanssa on tarkoitus toimia? Otin parit imaisut tuosta ja maussa oli mukana pientä palaneen käryä. Imaisin pari kertaa napakasti ilman tulitusta ja nyt Kayfun kurluttaa makoisasti, kun koittaa höyrystää. Eli miten tuosta kurlauksesta pääsee kätevimmin eroon? Mä olen aika paatunut mesh-mies ja vähän hukassa tämän kanssa :-[
-
Hyvin toimii kyl tää minikin. Lähtee kyl tosin varmaan myyntiin kun ei oo mitään modia mihin ton laittais.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Mitenkäs tuon floodaamisen kanssa on tarkoitus toimia? Otin parit imaisut tuosta ja maussa oli mukana pientä palaneen käryä. Imaisin pari kertaa napakasti ilman tulitusta ja nyt Kayfun kurluttaa makoisasti, kun koittaa höyrystää. Eli miten tuosta kurlauksesta pääsee kätevimmin eroon? Mä olen aika paatunut mesh-mies ja vähän hukassa tämän kanssa :-[
Itellä ei oo päässy niin pahasti floodaamaan että kurlais, mutta kokeile seuraavaa: 510- liitin kohti kattoa että ilmakupla on imu-aukkojen päällä, paperia ilma reijän hollille ettei ole nestettä ympäri käppää ja tiukka puhallus parikertaa. (Silmät kannattaa myös laittaa kiinni ettei ala kirvelemään :D )
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Puhaltamalla lähtee. Puhallat suukappaleeseen ja neste tule ilmanottoaukosta ulos. Joku neuvo että tekee sen ylösalasin (drip tip pää alhaalla) , paperi ilmanottoaukon eteen, niin ainakin on hyvin toiminut mulla. Jos sitä palanutta tuntuu tulevan sit uudestaan, niin lyhemmät silican päät ja/tai ei survo niitä ihan niin tiiviisti nesteaukkojoen eteen.
Edit: en huomannukkaan että tähän oli jo vastattu ^
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
Itellä ei oo päässy niin pahasti floodaamaan että kurlais, mutta kokeile seuraavaa: 510- liitin kohti kattoa että ilmakupla on imu-aukkojen päällä, paperia ilma reijän hollille ettei ole nestettä ympäri käppää ja tiukka puhallus parikertaa. (Silmät kannattaa myös laittaa kiinni ettei ala kirvelemään :D )
Tuli ihan DCT-kartoajat mieleen tuossa puhallellessa :D
Mutta siihen loppui kurlutus ja taas höyryää. Ja edes silmuja ei kirvele :) Kiitoksia vinkistä!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Kokeiles ottaa parit imut laite ylösalaisin, eli siis siten, että ne nestereiät on nestepinnan yläpuolella. En tiedä toimiiko tossa sama kuin isoveljessään, eli kun ilmareiästä puhaltaa, niin ei tarvitse imeä eikä silloin ole vaaraa saada nesteitä suuhun.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Säätämällä ilmaruuvia, eli 510-kannassa oleva ruuvia vähän auki (ulospäin). Ruuvin kanta millin verran sisällä tuntuu toimivan hyvin. Saitkos mitään selvää? :)
-
Juu, jo puhaltelu pelasti tilanteen. Täytyy kokeilla eri tapoja, jos joutuu vastaavaan kiipeliin tulevaisuudessa :)
Kiitoksia kaikille vinkeistä! On tämä aika mukavan oloinen kapine piipun kanssa.
-
tosiaan kun ton minin täyttää täysin ylösalasin, ja kattoo ettei ne nesteet missään vaiheessa osu imukanavien kohalle niin vuotoja ei tapahdu. mitään ilma-aukkoja sun muita ei tarvi blokata eikä paperia tarvi :D.
setuppina lähinnä yksi 3mm pätkä ja hellästi aseteltu ekstrapätkät sinne niin vuotoja ei tapahdu. 2x3mm toimii kanssa mut sen kanssa on yleensä vähä kovempi imuvastus.
editti: palanutta makua en oo saanu vielä aikaseks :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nebo
tosiaan kun ton minin täyttää täysin ylösalasin, ja kattoo ettei ne nesteet missään vaiheessa osu imukanavien kohalle niin vuotoja ei tapahdu. mitään ilma-aukkoja sun muita ei tarvi blokata eikä paperia tarvi :D.
setuppina lähinnä yksi 3mm pätkä ja hellästi aseteltu ekstrapätkät sinne niin vuotoja ei tapahdu. 2x3mm toimii kanssa mut sen kanssa on yleensä vähä kovempi imuvastus.
editti: palanutta makua en oo saanu vielä aikaseks :D
Tuleppas huomenna opastamaan ihan kädestä pitäen Painobaariin joskus 19.00 aikoihin tai vaikka jo vähän aikaisemmin :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Tuleppas huomenna opastamaan ihan kädestä pitäen Painobaariin joskus 19.00 aikoihin tai vaikka jo vähän aikaisemmin :)
just hain loppurahoilla loppuvuoden viinat :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nebo
just hain loppurahoilla loppuvuoden viinat :D
vai onko sielä joku salalinen miitti :DD
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nebo
Ei lainkaan salainen miitti :) Chumpster hoiti Era kimppatilauksen ja meillä oli puheta, että jaellaan Erat huomenna Painobaarissa. Varmaan paikalle eksyy muutama höyrystäjä. Samalla tuo on sellainen pikainen miitti parin tuopin ääressä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Ei lainkaan salainen miitti :) Chumpster hoiti Era kimppatilauksen ja meillä oli puheta, että jaellaan Erat huomenna Painobaarissa. Varmaan paikalle eksyy muutama höyrystäjä. Samalla tuo on sellainen pikainen miitti parin tuopin ääressä.
no voi viddjale. kuulostaa hyvälle... pitääpä tosiaan koittaa parille tulla :D.
-
Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Tupsahti tänään kyseenomainen kapistus kouraan. Puolihuolimattomasti kääräisty setuppi 2mm silicalla 1,4 ohmia ja nakkasin egon nokkaan:o
Potkii ku hirvi, positiivisesti yllättynyt vehkeestä:)
Ei mitään ongelmia kurlauksen tai kuivana käymisen suhteen:)
-
Onko muilla hajonnu noi macrolon tankit? Mulla meni heti toi alareuna pienille säröille ja nyt jo vuotaa. Ihan kesyt liemet on ollu sisällä.
-
Eipä ole vielä vuotavaksi hajonnut yhtäkään. Eihän mennyt väärille kierteille, tai ollut jo uutena?
Kuva ja käytetty neste?
-
Mun makrolon tankissa oli sisällä pieni naarmu kierteitten jälkeen. Niinku joku jäyste tai pikkupikku skraidu. Ei oo vuotanut täälläkään ja neulalla täyttelen. Mikä putki tän kanssa passais parhaiten? Tuo uus piccolo kenties? Näyttää vähän hassulta provarin nokassa. :o
-
650mAh twist on ainakin teräksen värisenä aika soiva toin kanssa :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DaMulQ
650mAh twist on ainakin teräksen värisenä aika soiva toin kanssa :)
Sitten kun sen laittaa kaulanauhaan roikkumaan, niin roikkuu nokka alaspäin, kun hörystin on hivenen painavampi, kuin twist. :D Itse tilasin juuri GP Piccolon tuolle kaveriks. Josko koko hökötys näyttäisi sitten vähän arvokkaammalta ja tuntuisi tasapainosemmalta kädessä. Ehkä roikkuu nauhassakin sitten oikein päin.
-
Onkos jollain muulla ongelmaa tuon täyttöventtiilin kanssa? Omasta kusee ilmaa tankkiin kun imasee, jonka seurauksena aika moinen tulva ja kurlutus..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DaMulQ
Onkos jollain muulla ongelmaa tuon täyttöventtiilin kanssa? Omasta kusee ilmaa tankkiin kun imasee, jonka seurauksena aika moinen tulva ja kurlutus..
Milläs oot täyttäny? Muistaakseni tuosta varoiteltiin ettei neulalla sais täyttää kun paskoo sen palloventtiilin sieltä täyttöreiästä, noin niin kuin varoituksena yleisesti.
-
Yleensä mukana tulleella tipillä, välillä myös PSV:n tiivistepulloissa tulleella kärjellä. Neulalla en ole koskaan vielä ruutannut. Tänään tota nyt alkoi tekemään ekaa kertaa, väsäin uuden setupinkin ja putsasin kaikki paikat, ei vaikutusta.
-
Kapeenokkasella pullolla;)
Ei oo kurlannu kertaakaan:)
-
Koitin yks päivä neulalla täyttää, enkä saanut sillä menemään sisään mitään. Enpä ollut kuullut, että neula voisi paskoa venttiiliä. Eipä onneks nyt näyttänyt niin käyneen. No nyt on sekin koitettu, jatketaan muovikärjellä täyttämistä.
-
Mistä löytyy ruiskuun neulan tilalle sopivia muovikärkiä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
Mistä löytyy ruiskuun neulan tilalle sopivia muovikärkiä?
Miksei pullosta suoraan ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Miksei pullosta suoraan ???
Suurin osa pulloistani on niin mökelöillä kärjillä että niitä ei saa painettua tiiviisti.
-
Re: Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies
Suurin osa pulloistani on niin mökelöillä kärjillä että niitä ei saa painettua tiiviisti.
Eiköön lie jasso tarkottanu että mikset yläkautta täytä, eli korkki puis ja löröttää sieltä...? ???
-
Ota se tutti siitä pullon kärjestä mikä tuli mukana ja laita se siihen pulloon mitä nestettä laitat sisään. Mä laitoin sen pelkän tutin ainakin vaan uk-eliquidilta tulleeseen vermillion river pulloon ja toimii siinä hyvin.
-
Re: Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Ota se tutti siitä pullon kärjestä mikä tuli mukana ja laita se siihen pulloon mitä nestettä laitat sisään. Mä laitoin sen pelkän tutin ainakin vaan uk-eliquidilta tulleeseen vermillion river pulloon ja toimii siinä hyvin.
Juurikin näin. ;)
-
Yläkautta täytöissä olen aina saanut käsille, ja mukana tulleen pullon nokka ei sovi kuin pariin pullooni.
Isommankin kaiffarin täytän aina alta neulalla.