-
Vs: Somnium Rebuildable Atomizer
Tosiaan omega ja alpha(?) ovat myös hatusta painettavia. Unohtu tommoset vanhan kansan modit :)
-
Niin ja sitten oli vielä toi fusion http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....enesis-hybrid/ hybridi kylläkin...,
Näköjään listakin rulla tuosta kiinnostuneille... En tiiä miksi, mutta en ole itse jotenkin syttynyt tuolle kytkin ajatukselle. Pitäs varmaan taas kokeilla, niin vosi mieli muuttua. Aikoinaan ring swhitch kiinnosti kovasti, mutta nyt sitä kokeilleena ei oo kiva. Enkä toista hommaa jos siihen ei kukaan mitään uutta keksi (hommaan kuitenkin).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Yksinkertaisuudessaan mä olen kyllästyny kiinalaatuun ja esmoke.fi:n valikoima tulee kääntymään loppuvuoden ja alkuvuoden aikana vahvasti erilaatuiseen kamaan, toivottavasti!
Tykkään (peukku ylös)
-
-
Toisaalta tuntuu, etten taida olla itse valmis meshin kanssa leikkimiseen. esmoken kuvaus meskiwickin valmistelusta e-nesteellä valelemisella ja tohon kanssa pelaamisella ei oikein sytytä.
Millasta nestettä te käytätte tohon operaatioon? Varmaan apteekista tjsp. jotain bulkkilientä, PG-pohjaa? Ei huvittais kalliimpia nesteitä alkaa uittamaan ja tohottamaan...
-
Somnium Rebuildable Atomizer
No ei sitä nyt NIIN paljoa pala.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Toisaalta tuntuu, etten taida olla itse valmis meshin kanssa leikkimiseen. esmoken kuvaus meskiwickin valmistelusta e-nesteellä valelemisella ja tohon kanssa pelaamisella ei oikein sytytä.
Millasta nestettä te käytätte tohon operaatioon? Varmaan apteekista tjsp. jotain bulkkilientä, PG-pohjaa? Ei huvittais kalliimpia nesteitä alkaa uittamaan ja tohottamaan...
Meshi wick kestää viikkoja/kuukausia, ja tohon polttamiseen menee se 10 tippaa... joten tuskin tulee konkurssia :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Ehkä olisin kuitenkin pitänyt omana tietonani caravelan "kopioimisen" ja kasvattanut sitä arvostusta foorumilla minkä on jo kerinnyt hankkimaan ja tulee hankkimaan...Paitsi että kaikkihan kopioi kaikilta :D
-
Cry me a river, kaikki gennyt ovat enempi tai vähempi kopioita jenkkiläisestä pienoishöyryveturista.
-
-
Ja ensimmäieen höyrykoneen, "aeolipiilin", keksi kreikkalainen Heron Aleksandrialainen vissiin joskus eaa... :D
Tai niin wikipedia väittää. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Ehkä olisin kuitenkin pitänyt omana tietonani caravelan "kopioimisen" ja kasvattanut sitä arvostusta foorumilla minkä on jo kerinnyt hankkimaan ja tulee hankkimaan...Paitsi että kaikkihan kopioi kaikilta :D
En ole missään vaiheessa puhunut kopioimisesta, enkä sitä tule myöskään tekemään. Sanoin, että caravelasta on otettu hyviä ominaisuuksia mukaan mitä on pyritty vielä parantamaan somnium hybridiin. :)
-
Somnium RBA:n on vielä aikataulussa, ja ensiviikolla on varmasti jo luvassa testaajien mielipiteitä atosta :)
-
Tuossa hieman videota. Pahoittelen tökeröä leikkausta keskellä, mutta loppui pädistä muisti ja jäi täyttö teiltä nyt näkemättä :D
Volat jäi myös älyttömän alas, korjasin ja parempi versio on uppauksessa, joten korjaan tähän aamulla paremmalla äänellä olevan.
Volaa nostettu
http://youtu.be/M6OoBgl-QXA
-
Re: Somnium Rebuildable Atomizer
On se vehje... ::)
Onneks oma on jo ennakkotilauksessa.
Näytti muuten vähän siltä ku sun kynnet ois lakattu vaaleenpunaseks? Markkinointikikka varmaan sekin? :D
-
Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Menee OT:n puolelle, mut jos mulla olis tollaset resurssit niin toisin markkinoille uuden nappityylin. So called "nappi" olisi itse ato, eli kun atoa painaa alaspäin (vaikka peukulla hatun yläosasta) niin se painuis pari milliä alaspäin ja ottais suoraan kontaktin akun + napaan. Lukitusrengas tietysti välissä, ettei painu taskussa kokoon ja ala höyrytä.
Kuivaharjoittele piruuttaan kuinka kivaa olis painella hatusta ja samalla koko modi on turvallisesti nyrkin sisässä.. ;)
Tarttis kyllä ihan oman driptipin että peukalo tms sormi sinne vierelle mahtuis :), miksei vaan karhennusta aton kylkeen?
-
Huikee vehje tuo. "Vaikka oma tuote, niin uskalla suositella kaikille" :D
Sait ylipuhuttua. Heti loppuviikosta lähtee tilaus, jos niitä silloin voi viel jättää ;)
-
Tarkoituksena oli näyttää alusta loppuun kuinka pirun helppo tuohon on tehdä setuppi ja ainut minkä kanssa saa käydä oppimiskäyrää läpi on meshin tekeminen täydellisesti wickkaavaksi, kaikki muut meshi-aton ongelmat voi unohtaa. Mutta sitten perhana jäi videosta osa bittiavaruuteen kun loppui pädistä tila. Noh, täyttää aton toivottavasti osaa täyttää ilman video-ohjettakin.
Loppuvideossa oli vielä tarkoitus näyttää kuinka lähellä postit ovat meshiä, mutta tuokin jäi pois, samoin kuin ne faktat, että setupin vastukseksi tuli 1.3ohmia. Käytin #400 meshiä ja 0.2 kanthalia.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Loppuvideossa oli vielä tarkoitus näyttää kuinka lähellä postit ovat meshiä, mutta tuokin jäi pois, samoin kuin ne faktat, että setupin vastukseksi tuli 1.3ohmia. Käytin #400 meshiä ja 0.2 kanthalia.
Noita mielessäni pyörittelinkin kysyäkseni...
Onkohan kanthalia tulossa kauppaan piankin, saisi menemään samalla tilauksella kaikki tarpeet, paitsi toho ja rautalanka on varmaan viritettävä itse :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Noita mielessäni pyörittelinkin kysyäkseni...
Onkohan kanthalia tulossa kauppaan piankin, saisi menemään samalla tilauksella kaikki tarpeet, paitsi toho ja rautalanka on varmaan viritettävä itse :P
Monesti käytän meshin sisällä myös ihan jotain hammastikkua tai muuta n. millin paksuista sisässä. Tohoakaan ei välttämättä tarvitse, paskat voi polttaa pois vaikka ihan sytkärillä ja reilulla kuivapoltolla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Tohoakaan ei välttämättä tarvitse, paskat voi polttaa pois vaikka ihan sytkärillä ja reilulla kuivapoltolla.
No nyt kyllä koki suunnattoman inflaation videossa esitetty rituaali :(
Sytkäriä ei kenelläkään e-tupakoitsijalla voi olla, ja kuivapolttohan käristää vain sitä osaa meshistä mikä on coilissa. Hmph.
Mulla pitäis olla 30-40 vuotta vanha kosanipoltin jossain vielä, jospa siihen sais kaasua ;) Ei tommonen toho montaa markkaa maksa kumminkaan...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Tarkoituksena oli näyttää alusta loppuun kuinka pirun helppo tuohon on tehdä setuppi ja ainut minkä kanssa saa käydä oppimiskäyrää läpi on meshin tekeminen täydellisesti wickkaavaksi, kaikki muut meshi-aton ongelmat voi unohtaa.
Mitkäs vinkit tähän hyvään wickaamiseen olisi? Hotspotit olen jo itsekkin selättänyt, mutta wickaaminen varsinkin pystyssä on ongelma ja tulee kuivumista herkästi. Vaakasuorassa toimii hyvin ja nestettä riittää. Spämmään kysymyksen tähän ketjuun koska Somnium on jo tilattu :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
Mitkäs vinkit tähän hyvään wickaamiseen olisi? Hotspotit olen jo itsekkin selättänyt, mutta wickaaminen varsinkin pystyssä on ongelma ja tulee kuivumista herkästi. Vaakasuorassa toimii hyvin ja nestettä riittää. Spämmään kysymyksen tähän ketjuun koska Somnium on jo tilattu :)
Yksi hyvä vinkki on käyttää tuota LSVapin ja vanttilan hehkuttamaa #500 -meshiä. En oikein ole löytänyt oikotietä wickkaavan meshin tekoon, muuta kuin kokeilemalla eri kokoisia keskireikiä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Yksi hyvä vinkki on käyttää tuota LSVapin ja vanttilan hehkuttamaa #500 -meshiä. En oikein ole löytänyt oikotietä wickkaavan meshin tekoon, muuta kuin kokeilemalla eri kokoisia keskireikiä.
Okei. Tilasin muutaman arkin #500 meshiä. Kokeillaan saako sillä mitään eroa wickaamiseen :)
-
Onkos Esmokelle tulossa jo hyllyyn tota #500 meshiä?! :esmoke:
-
Jossain puhuttiin että #325 tai #300 wickkaa kuin sieni, myös #500 wickkaa erittäin hyvin kommenttien mukaan. Eli #400 on väliinputoaja? Menettää kummankin parhaat ominaisuudet ja saa huonoimmat?
Rupeaa itsekkin olemaan sekaisin että onko nyt se #325 parempi kuin #500 vai toisinpäin. #500 ilmeisesti tiheämpi eli kapillaari-ilmiön pitäisi toimia paremmin, #325 taas harvempi, joten kuljettaa nestettä helpommin ylöspäin?
-
#400:n ja #325:n välillä ei juuri eroa ole. Nuo ovat sen verran harvoja reikätiheydeltään, että pelkkä kapillaari-ilmiö ei jaksa vähänkään paksumpaa nestettä nostaa kunnolla, sen takia kannattaa wickiin jättää keskellä isohko keskireikä, jotta painovoima hoitaa homman. #500 on niin hienojakoista, että kun sen rullaa umpinaiseksi tangoksi, on kapillaari-ilmiö sen verran voimakas että neste nousee coililla aivan itsestään.
-
asia selvä, pitääpi testata.
-
Miten mä bongaan tän threadin vasta ny?
Ekaa RTA:ta suunnitellut tovin ja pähkäillyt eri vaihtoehtoja jonkin verran. Tällänen on pakko saada ja hintakin on enemmän kuin kohdallaan!
-
Toivotaan että tuo #500 auttaisi wickaamisongelmiin. Itse käytän yleensä vielä 100% VG nesteitä niin ei ainakaan tilanne parane. Olen ZAGgia vasta kokeillut FS Gummy Bearilla, en edes tiedä mikä siinä on PG/VG suhde mutta wickaamisongelmaa on pystyssä #400:lla.
-
-
Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer
Kiitokset vanttilalle erittäin tyhjentävästä vastauksesta! Josko noilla ohjeilla sais meikäläisenkin uskon meshivehkeisiin palautumaan..? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fotwenty
Miten mä bongaan tän threadin vasta ny?
Liittyskö jotenkin sun nimimerkkiin? :laugh:
-
Re: Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Charun
Liittyskö jotenkin sun nimimerkkiin? :laugh:
Ei :D
Tuosta materiaalista vielä. Mitä on laadukas teräs? 316L vaiko jotain muuta? Eipä siinä, että sillä loppupeleissä mitn väliä olisi, kuhan kyselen...
-
Tuota #500 meshia taitaa kulua enemmän kuin #400/325? Jos kerran nostaa nestettä erittäin hyvin, täytyy tehdä seinämävahvuudesta isompi jotta sisähalkaisija pienenee? Itsellä ainakin huonoja kokemuksia erittäin ohuista wickeistä (vaikka wickkasivat erittäin hyvin, välillä tulvi meshi-reiästä kun ei tuo mesh täyttänyt koko reikää.). Kuinka leveästä siivusta kannattaa tehdä jos sisähalkaisija on 2mm? Varmaan yli 30mm?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
muti88
Tuota #500 meshia taitaa kulua enemmän kuin #400/325? Jos kerran nostaa nestettä erittäin hyvin, täytyy tehdä seinämävahvuudesta isompi jotta sisähalkaisija pienenee? Itsellä ainakin huonoja kokemuksia erittäin ohuista wickeistä (vaikka wickkasivat erittäin hyvin, välillä tulvi meshi-reiästä kun ei tuo mesh täyttänyt koko reikää.). Kuinka leveästä siivusta kannattaa tehdä jos sisähalkaisija on 2mm? Varmaan yli 30mm?
Zenin tuotteissa taitaa reikä olla ilman eristettä 3mm?
Sellaseen laitoin noin 8cm palasen.
-
Pitihän se nyt pistää tilaus sisään, vaikka hetki sitten lupasin, että yhteenkään ennakkotilaukseen en enää lähde mukaan. Toivottavasti tää sitten on hyvä :D Pienenä miinuksena tosin, että tällehän on pakko ostaa joku dedikoitu putki... ::)
-
Suosittelen Precise+ tämän kaveriksi... :)
-
PeePlussaa kuolannut jo hyvän tovin. ;) Täytyy katsoa missä vaihessa perse kestää... Jonkun pikkuisen voisi hankkia, sillä eiköhän se kotikäyttöön jäisi...
-
Tää on nyt kyllä paha, ei olisi oikein putkea atm.
Taidan odotella herran hybridiä säästäen nää massit siihen.
-
Mikäli tosta picosta saan vähänkään hyviä kokemuksia niin tää on seuraavana listalla :P Eikä ole ku pari hassua viikkoa siitä ku lupasin provarin oston jälkeen itelleni että nyt ei tilata muutaku kartoja ja nesteitä :D