Liquan 6mg omenaa on tullut höyryteltyä kuukauden ajan tässä. Ihan hyvää settiä on ollut, mutta välillä isoimmilla volteilla alkaa maistumaan käry. Veikkaanpa, että uuden clearon hankkiessa alkaa maistumaan paremmalta.
Printable View
Liquan 6mg omenaa on tullut höyryteltyä kuukauden ajan tässä. Ihan hyvää settiä on ollut, mutta välillä isoimmilla volteilla alkaa maistumaan käry. Veikkaanpa, että uuden clearon hankkiessa alkaa maistumaan paremmalta.
kohta vuos menty Liquan nesteillä, ja ainakin pienellä jännitteellä on maku pysyny kohillaan. :punk:
Liqua on mulla jatkanut nyt sellaisena jokapäiväisenä käyttönesteenä mutta kun testasin Caterpillarissa niin maku oli ihan kamala ja höyryntuotto heikkoa. Vaihdettiin sitten pumpulit ja sain testata toista valmistajaa ja ihan eri maailmasta maut. Pidän edelleen Liquan jokapäiväisenä käyttönesteenä mutta dripperiin en tiputtele enää ikinä.
Itekin oon tykästynyt tiettyihin Liquan nesteisiin. Omaa makua miellyttää tuollainen kevyt ja kuitenkin selkeä makuvivahde näissä. Minkä muun valmistajan nesteet olisi lähinnä näitä? Siis jos esim. Halo ja Pipe sauce tuntuu vähän liian paksuilta ja persoonallisilta sekoituksilta omaan makuun pitemmän päälle. Ja jos ei VRn Kentucky Applewoodia/Premium Blendiä pysty käyttämään ollenkaan. Ohmit ja tehot on laitteissa maltillisia.
Miten olisi jos sukeltaisit DIY nesteiden ihmeelliseen ja niin yksinkertaiseen maailmaan. Ei tarvitse katsoa breikin bäädiä tajutakseen mistä on kyse ja saa juuri niin vahvoja makuja kuin itse tykkää. :)
Liquan cola on ollut ihan höyryteltävä ja maistunutkin melkein colalle. Omena oli ehkä turhan kuivaa ja vanilja oli aika kaukana vaniljasta
Tilasin myös tuota vaniljaa. Oli ensimmäinen Liquan neste, joka kyllä jäänee kokonaan käyttämättä. Nyt hoksasin senkin, että miksei noi VR:n nesteet maistunut. Se on tuo vanilja, joka on oikein imelän paksua, eikä sovi e-nesteen muodossa omille makunystyröille.
Minttu, mentholi: olin kovin epäileväinen näiden suhteen, mutta paljastuivat oikein hyviksi. Mentholin kohdalla oli sellainen tunne, että nyt ollaan mahdollisimman lähellä sitä kokemusta kun polttaa oikeaa tupakkaa. Siis mentholsavukkeita. Näitä olen joskus muutaman polttanut ja nyt tuli heti mieleen että eipä juuri eroa ole. Laitteena oli miniDream.
Liquan tupakkamaut voi jäädä itsellä aikalailla vakionesteiksi. Ovat jotenkin sellaisia neutraaleja ja eivät herätä vastenmielisyyttä kovin herkästi. Cuban cigarkin maistuu ihan weetabixille!
Tilattu liquan vanilijaa mansikkaa ja omenaa.. Näitä ainakin täällä kehuttu. Alotteleva vapettaja oon ja laitteena on justfogin 1453.
Aika heikosti noita makuja tarjolla. Energia juoma olisi kiinnostanut mutta ei ole niksalla olevia tarjolla.
Katos vaan. Onko mimmonen maku tuossa teidän tuotteessa? teiltä tilasinkin äsken noita liquan nesteitä. Pitää muokata tota tilausta vielä ja laittaa tuo sinne. Tilattu 60ml juicee niin ei lopu ihan heti kesken :yeah:
Edit. Olihan tuola tota liquan energiajuoma nestettäkin mut en vaan huomannu. Finnvape laitoin viestiä spostiin
Liquan Cappuccino on hemmetin hyvää. Aika mietoa, eli tuohon ei heti kyllästy, toisin kuin moniin kahvimakuihin.
Cherry on kans hyvee. Banaani taasen jäi pulloon. Jotenkin tunkkainen baananinmaku. Saattaa olla pahinta litkua, mitä olen maistanut.
Blueberryä olis vielä avaamaton pullollinen odottamassa. Pitää lähipäivinä maistaa.
sain isältä tällästä nikotiinineste | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa kunkahan paljon tota uskaltaa laimentaa 0 nesteellä ei haittaa vaikka maku vähän kärsisi on liian vahvaa itelelle jo noi niksat mutta poiskaan en raaski heittää
Itse olen "laimentanut" Liquan vanilijaa 24mg nestettä 0mg nesteellä 50/50 ja ei maku ainakaan huonone. Toki tuo minun laimennusneste on maustettua tavaraa, mutta en usko että ihan peruspohjalla voi huonosti käydä. Jos epäilyttää niin, niin laita ensin 6ml tuota ja siihen sitten 2-3ml laimennusnestettä ja kokeile.
Maku on vähän kuin persereikä: jokaisella on omansa!
Liqua energy dring ei maistu millekkään 9mg nikotiinipitoisuudella. Laitteena justfog 1453
Muilla ollut Liquan omenan kanssa tuollainen efekti, että maistuu rasva läpi? Aika kammottava tuo maku, ja jäi atoon pysyvästi. Vesimeloni 9mg versiona on taas todella maukasta.
Liqualta parhaat nesteet on minttu, omena ja cappuccino. Mentholkin menetteli. Tulispa tota cappuccinoa muiltakin valmistajilta myytiin kun tuntuu että joka paikassa on kahvi mutta ei tuota cappuccino.
Jos joku on mastanut näitä Blueberryä, Cherryä tai Energyä niin vois laittaa että onko joku noista ostamisen arvoista. Nykyään tilailen näitä halpanesteitä joten olis jees kokeilla vaihteeksi "preniumia."
:laugh:
Edit. Joo onhan tuolla energyä parjattu. Cherrystä ristiriitaisia arvosteluja mutta blueberrystä en löytänyt mitään käyttökokemuksia.
Tuota cherryä tuli maistettua ja ei se kyllä hyvää ollut mutta on niitä pahempiakin nesteitä kokeillu. maku siinä oli laimeahko jos ollenkaan kirsikkamainen
Noniin tuli ensimmäiset Liquat mullekkin postista. Tällä hetkellä eGossa höyryää omena, 18mg/ml nikotiinipitoisuudella ja ainakin omaan mieleen TH on ihan hyvä. Ehkä hiukan liian tuju, mutta varmasti helpottais kun vaihtaisi 12mg/ml. Omenan maku ainakin tulee hyvin esiin (Y) Kaiken kaikkiaan suht hyvä combo :)
Itse myös testannut cherryä ja watermelonita ....täys kakka......:unsure:
Liquan nesteistä höyrynnyt: Berry mix, Citrus mix, Vanilla, Watermelon, Menthol, Energy Drink ja Cola.
Positiivisimmat kokemukset ovat, Cola, Methol ja Vanilla. Energy Drink ja Berry mix ällömakeita/pahoja. Vesimeloni oli yksinkertaisesti pahanmakuista. Sekoittelin sitä ja metholia keskenään, lopputuloksesta tuli ihan siedettävä. Colaan tykästyin ja sitä onkin mennyt varmaan 1,5 desiä yhteensä.
Itse olen vasta alokas näissä hommissa, mutta Marlboro ice blastin jälkeen liguan menthol ja minttu on positiivinen yllätys. Olen höyrytellyt myös Halon menthol icea, jonka sanoisin olevan hiukan parempaa mutta ei kuitenkaan hintaansa nähden. Kaverini höyryttelee mustikalla, joka pienen maistelun jälkeen meni myös itsellä tilaukseen. Ainakin omaan nenään tuo mustikka tuoksuu vieläpä aivan mustikkashotilta :cheers:
Vuosi sitten Liquat oli mun alldayvape mutta nyt jostain kumman syystä ei vaan natsaa. Ei maistu oikein millekään. Vai onko nyt vaan niin, että alussa sitä tarvitsee jotenkin tujumman makuisia nesteitä ja sit myöhemmin taas sellaisia neutraaleja? Hitto kun ei muista miten se vuosi sitten meni :)
Mulla ainakin piti aluksi olla voimakkaampia nesteitä(aika paljolti minttu, mentholit yms) Nyttemmin kaipaa enemmän vain vaihtelua...samaa ei kauaa jaksa höyrytellä. Eli se siitä ADV:n etsimisestä omalla kohdallani sitten vissiin... :laugh:
Simppeleitä makuja ja turvallinen valinta näin aloittelijalle niinkuin arvelinkin. Laadukas vaikutelma jo ennen ostoa, aika hyvin brändätty tuote täytyy sanoa. :)
Mutta kävi nopeasti tylsäksi ja piti alkaa sekoittelemaan keskenään näitä pottuja.
tupakkamaut:
American - Realistisin tupakka näistä. Enemmän muistuttaa askitupakkaa ja itseä sätkänkäärijänä ei täysin miellytä. -Toimii sekoittaessa muihin makuihin.
Traditional - Aika järkyttävä purukasa/tuhkakuppi, pistelee oikein kieltä...jotain chiliä tähän tungettu? ei niin ei, tällä kyllä loppuu tupakointi sekä vapottelu samalla iskulla. -Ei pelasta mikään.
Bright - Vaikea sanoa mitään huonoa kun hyvääkään tästä. Erittäin mieto, aika mauton jopa. -Toimii sekoittaessa.
Turkish - Hieman makeahko tupakka, hunajainen ? - Oma suosikki näistä tupakoista, ainoa joka toimii ihan itsenään ilman sekoituksia.
muut:
Omena - Omenamainen :D hieman epämiellyttävän synteettinen. Jää varmaan hyllyn nurkkaan homehtumaan ellen löydä jotain mihin sekoittaa.
Cappucino - Oma suosikki tällä hetkellä. Mieto maitokahvi, toimii erittäin hyvin sekoittaessa tupakka makuihin.
Minttu - Toimii antamaan raikkautta muihin pottuihin. Paistaa helposti liikaa läpi joten tippa sinne tänne riittää.
Tästä satsista jatkoon selviää ainoastaan Cappucino ja Turkish tobacco :esmoke:
Tilasin aloituspaketin yhteydessä reilu pari viikkoa sitten muun muassa Liquan Vanillaa 12 mg. Nyt maistoin ja totesin oikein maukkaaksi. Ei liian makea kuten pelkäsin. Ei mikään ADV, mutta jälkiruokahöyryiksi juuri passeli. Luulisin, että jonkin sikarinmaun jatkeeksi oivallinen. Täytynee kokeilla kun sellaista löydän. Laitteena Aspiren BDC clearo ja Aspiren CF VV.
Jatkoon, tilaan toistekin.
Hyi tuo vesimeloni oli jotain aivan hirveää. Maistui niin saippualla ettei voinut höyrytellä olenkaa. Kahvi taas maistui tosi hyvälle.
:thumbup: Käytin ihan samaa comboa höyryttelyn alkuaikoina.
Tuo Turkish Blend pienenä lisänä tekee terää monelle muuten mitäänsanomattomalle tupakkamaulle. Vielä nytkin maistuu, yksinään, mutta 12mg litku raakasti laimennettuna pohjanesteeseen jonnekin 5-6mg (niin kauan polttamisesta että miedompikin tuhkis toimii), ja huolella kypsytettynä..
Liquan Mentholia (12mg) nyt maistellut. Ihan hyvä Menthol litku, mutta ei kuitenkan ihan täydellinen omaan makuun. Ensimmäisen ProTank2 tankillisen jälkeen ¨laimensin¨ nestettä lisäämällä PG/VG:tä sekaan ja n.10 tippaa FlavorWestin Green Apple makutiivistettä. Tämän ¨laimennuksen¨ jälkeen ollut ihan päivittäisessä käytössä.
Liquan colaa meni koko 10ml puteli viime jouluna, täytyy varmaan nytkin tilailla että saa aattona höyrytä [emoji1] Oli siis omasta mielestä suun mukanen cola [emoji106]
Mikähän olis muuten Liquan nesteistä se kaikista lähimpänä tupakkaa oleva maku. noissa nyt muutama vaihtoehto tota tupakkaa ja ite en oo mikään tupakkamakujen ystävä niin paha lähteä arvuuttelemaan.
Nyt steepannu 2 pv liquan litkuja. Mites teillä liquan nesteiden makujen parantaminen:thinking:
Oon ajatellut tilailla Liquan nesteitä; mansikkaa, vaniljaa, persikkaa sekä vesimelonia.
Onko kokemuksia, jotta minkä makuista settiä nämä on?
Höyryttelen EVODilla sekä EVOD2:lla.
Mansikka on ihan ok, vesimeloni melko mieto maultaan. Sitrus MIX ja Cola myös minusta ihan kokeilun arvoisia nesteitä. Tosin sitten kannattaa hommata lasitankilla varustettu ato noita varten.
Tarkotin Colaa ja sitrusta. PT3 Mini tai Evod Glass ego kokoluokassa suositeltavia clearoja joissa lasitankki.
EVOD on vanhempi singlecoil versio ja siihen käy myös Kangerin Protank II joka on lasia.
EVOD2 on päivitetty dualcoil malli EVOD:ista ja lasinen Protank III käy siihen...
Kirjoittelin aiemmin pienen omakohtaisen vertailun foorumille mm noista Kangerin Protenkeista.
Nuo liquat ei iskeny itellänikään :D joskus kokeilin tilata kun oli "halpaa". ei enää :D
Minä olen kokeillut valmisnesteistä Liquan 12 mg/ml vaniljaa, lakritsia ja minttua, Two mints taitaa olla. Tuo minttu on minusta aika pahaa, maistuu hammastahnalle tai sille töhnälle, jolla pipareita koristellaan. Mutta nämä kaikki ovat aika "puhtaan" makuisia, ei tule mielleyhtymiä muovailuvahaan. Vanilja on ok, ei ole hirveän makea ja melko mieto maku. Toimii varmaan myös makeuttajana sekoituksissa. Lakritsi on minusta tosi hyvää, sillä se maku käy minun suuhun muutenkin tosi hyvin, mutta ei varmaan ole kaikkien mieleen :)
Suomesta pohjanesteet aika liki loppu, ja niin on mun kaapistakin. Ajatus oli tilata kaverin kanssa muutenkin finnvapelta kamaa, niin pärjäisköhän jollain Liquan juissilla siihen saakka, että Vapetalolla / Puffilla pohjia taas saldoilla? Hedelmämakuja viimeaikoina imaillut, pääasiassa Capellan ja Flavor Westin tiivareista tehtynä.