Oon varmaan pöhnässä huomisen sillä tää ilta meni nyt jo pöhnän puolellelle, joten soittakaa tai tekstakkaa 0505228329 jos kaipailette lauantaina ohjeita paikalle. Oon itse avaamassa ovet 15.00.
Levysoittimeen warsawia ja menoks...
Printable View
Oon varmaan pöhnässä huomisen sillä tää ilta meni nyt jo pöhnän puolellelle, joten soittakaa tai tekstakkaa 0505228329 jos kaipailette lauantaina ohjeita paikalle. Oon itse avaamassa ovet 15.00.
Levysoittimeen warsawia ja menoks...
Uskon, että miitistä tulee loistava ja säädyllinen, koska itse en pääse paikalle. Ensimmäisessä miitissä ensin vähän kyräiltiin ja oltiin kohteliaita, mutta tuokion kuluttua allekirjoittanut huutelee naisille saunassa ja tekee helikopteria ohrapirtelön voimalla. Sanotaanko näin, että seuraavana päivänä hieman oli morkkis, mutta kukaan ei loukkaantunut...muuta kuin veden pärskyessä helikopterin pyöriessä :laugh:
Nyt kyllä vähän harmittaa, että jäi tuo ensimmäinen miitti väliin. :laugh:
Hei jos jollai o ylimääräsenä (saa olla toimintakyvytönki) semmonen yks paikkane laturi mallia matka ja liukuva (18350 ->18650) ostan pois
E:tarviiko mukaan muuten ottaa laturi ? voisin ottaa kaks paikkasen messiin
Ja reissuun arvottu geari.. Jokojo?? :D
http://img.tapatalk.com/d/13/09/06/gapuzyqa.jpg
Mahtaako wiitis riittää ? pakkasin ton raiskatu evicin sulle jo sopii TODELLA hyvin tohon jatkoksi :)
kunpa joku osais näyttää mulle misteriin u wickin.... muuta en miitiltä toivo
Selvä, otan itsekin setupointi värkkejä mukaan jos tulee tarvetta.
Ite otan kans varmuuden vuoksi kaikkee mitä mieleen juolahtaa. Otan tohon. Aattelin, että teen uudet setupit huomenna ennen miittiä, mut taida väkertää vasta tuolla. Saa sit prot kattoo, meneeks ihan vituiks.
Uudet setupit tehty Odyyn ja dripperiin sekä kartotankit täytetty (kyllä, käytän vielä kartoja..:D) eli jätän silicat, kanthalit ym. kotiin.. Kaljat vielä illemmalla kylmään kun saa ensin tyhjennettyä jääkaappia edellisistä..:cheers:
Jos joku jotain romuja tarvii pistäkää viestiä ennen huomista 7.9.2013 klo 14.00 ni tuon mukana vielä
vaijeri,kanthal,toho,mesh,laturii,leikkureit jne jne otan mukaan kun poikkeen nopsaa kotona ennen ku tuun miittii
Laturi (tai pari) vois olla aika pop vaikka yleensä vara-akut kulkee mukana mutta ei sitä ikinä tiedä..
Juuh Efest LUC lähtee ainakin messiin :)
vara-akut imetään jo auto matkalla miittii kuiviks :evil:
Myöhän muuten vittu viännetään! Ei oo eka kerta kun väännät mun vehkeisiin "setuppeja" :p
Säästin tuon vaijeri-meshrullan. Sopivan tiukasti istuu taifuniin. Josko sen saisi vaan oikiaan mittaan :rolleyes:
Nyt lopetan sarah connorin kuolaamisen ja bissen törpöttelyn. Meen autoon nukkumaan ja heti kun silmät aukee > kohti jalippobearsia :thumbup:
E: piti quoteta ahea mutta humalsilmä pisti tuuman ohitte.. :rolleyes:
Xtar WP2 lähtee myös mittiin mukaan laturiksi eli mahdollisuus ladata ainakin 4 akkua samaan aikaa luulis riittävän
jos ei ni otetaan suoraan muuntajast atoon sit :)
Noni kamat pakattu! Vielä kun heräis :-)
Juu kamat on pakattu ja heräämisestä vastasi poika.....aamulla 6:45....virkistävän 5 tunnin unen jälkeen :blink: Vielä kun muistas mitä kaikkea tuli pikku pöhnäs yöllä pakattua :thinking:
Tarttis olla sellanen valmiiks pakattu miittikassi. En mäkään oikeen tiennyt mitä kaikkee ottais. Noh jotain kuitenkin :-)
Taisin ite tyhjentää kaikki vapotus kamat laukkuihin kun pöytä näytti melkosen tyhjältä aamusti :lol:
Täällä väijytty jo aamusta asti 04:30 (duunissa) nukuttua tuli peräti 4h
vajaa pari tuntia ja Ahea hakemaan sit kotona 5min pikavisiitti ja sit porin keskustaa
Pe-aamun 3.45 tapahtunut herätys verotti sen verran että tipahdin joskus yöllä yhden aikoihin.. Nooh, aamulla pirteenä ysin jälkeen ylös, kaffeet naamariin, suihku ja sit kylmä kalja..:) Kamat on pakattu, kunhan sais vielä vaatteet päälle kun K0uhija on kai tunnin sisään tulossa hakemaan..
Hemuli73 haetteko sen Generade:n putken testiin ?
Veikkaan et aikas monta kiinnostas päästä hiplaamaa putkea
ottakaa yhteyttä suoraa Generadeen ni veikkaan et saatte putke miittii mukaa
Mä vaikka laitan Generadelle privaa, tosin voi mennä aika tiukille näin lyhyellä varoitusajalla mutta kokeillaan..:)
Tampereen mainiot miehet ovat matkalla olkalaukkuineen kohti rannikkoa eli minä itse, K0uhija, Arzk ja poimittiin vielä Helberth mukaan..
Ahe222: Generadella ei ollut kiireiden vuoksi putkea valmiina, tai olisi ollut mutta valmistuminen olisi mennyt iltaan eli saatte keskenänne sopia testaamisesta privan välityksellä..
Hemuli lupas olla loppuillan hiljaa vai miten se meni..
Nappasin itekin nitecoren mukaan, niin luulis latureiden riittävän
tulkaa takapihalle sitten
Älkää sitte koemaistelko nallukkaa loppuun ennen kuutta. Saavun suurin piirtein siihen mennes