Komiallehan se..Aamusella just gennyllä vetelin..:thumbup:
Printable View
Komiallehan se..Aamusella just gennyllä vetelin..:thumbup:
Taas meinaa mennä ostohousut jalkaan ku tätä lueskelee. Mut pitää varata rahaa genelle ko ei tiiä koska se saa kepakkoa valmiiks ja liikkeelle tähän suuntaan.
Mistä tilailit omasi? Tuo mun tällä hetkellä hallussa oleva jäätää tuota näyttöä tuon lämpösäädön kanssa. Stealth modissa tosin tota ajelen niin ei haittaa mut hiukan se häiritsee :)
Vaporsharkin omasta kaupasta tilasin toisen niin pitää kattoa laittaako tuon takuuhuoltoon vai jättääkö sen sitten uuden omistajan mietittäväksi :whistle:
Huh..Kohta Joulukuu täynnä. :thinking:Tammikuu suljetussa tilassa. :angel: Meinaakos Hanski sulkeutua ovien taakse vai ajattelitko jo tilata Egotikut valmiiksi? :laugh:
mä ostin jo...
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...a1584c0fa6.jpg
1 osto Tammikuussa on 2 viikkoa Egotikkua..2 tuotetta on koko Tammikuu. :lol:
En tule tarvitsemaan ego tikkuja :D
Asenne kunnossa. :thumbup:
Pitää Puffille pistää viestiä et varaa monta Egotikkua Tammikuun alkupäähän..:laugh: Mä en tarvi kyllä..:crying:
Mitä hienoja uutuuksia mahtaa tulla tammikuussa mitä ottaisi testiin?
ei tammikuussa tuu mitään kivaa
Tulee tulee. Tai jos ei tuu tilataan jotain vähemmän kivaa[emoji1]
Jaa pitäskö se sitten se cf-patteri kuitenkin tilata varalle jos tuon tammikuun diilin vaikka unohtaa pikku huumassa :D
Eikö tilauksellinen tammikuu ois parempi joka päivä jotain tilaukseen. Vai onko se sit helmikuussa?
Eikö mörkö gee käy egosta [emoji3] silloin voin liittyä hyvin mukaan [emoji1]
Onhan se eko ainakin jossei muuta :DD
Mahtaako nää Suomikaupat olla huonossa hapessa, jos Tammikuu ostamatta..Minun ostoksia ei huomaa mut, Noitten ammattiostelijoiden kyllä. :popcorn:
Pitäskö koittaa mennä Tammikuu pelkillä Gennyillä.:thinking:
saat saat se on niin helvetin helppokin vielä
Ja Herkullisia makuja. :esmoke:
inax on kyllä todella iisi setupoida..
Erkka pitää tilata kokeiluun jos toimis.:)
Taas meni ostohousut jalkaan
Mulla Ostohousut riekaleina jo. Repinyt seteleitä taskusta ja välillä korttia.:crying: