Tankkivolttimittari olis nyt kätevä kapistus.
Senkun heittää väliin, niin tietäisi paljonko se Kick buustaa, vai toimiiko ylipäätään ollenkaan.
Printable View
Tämä voi olla taas itsestäänselvyys, mutta oletko kokeillut ruuvata sitä wattivalitsinta eri asentoihin?
Olen. Olen kokeillut ilman tuubia, ja aivan yhtä huonosti toimii. Kokeillut tiivistää kickiä tuubiin, ei vaikutusta. Olen laittanut akun väliin millin korokkeen, ei vaikutusta. Pessyt alkoholilla kaikki mahdolliset osat, 510 jatkopalalla... ei mitään vaikutusta. Rupee ideat pikku hiljaa loppua
Jos on kaikkia kaksin kappalein, niin kyllä tässä nyt täytyy olla joku yksittäinen tekijä? Minulle tulee ainoastaan mieleen, se mitä on yksi :D
Mulla olis tuos vielä yks kupari-messinkiputki myytävänp, jossa on paksut johdot ja 10a nappi. Ei oo ainakaa omas käytös tullu ongelmia vastaan. Boltin yläcapilla oli kans tuo puutumisongelma...
Nysse kuoli ??? Tippu lennosta kuin sorsa haulisateessa! HMMM
kickki laitettu tilaukseen Safercigsiltä :esmoke:
Mites muovimodeissa tuo toimii? Spring-jousesta akun ja rungon väliseen jouseen johto? Eli johonkin miinuksen ja aton välille?
Waaat, kvaa-kvaak (sanoi sorsa). Mikä on spring-jousi? kvaak-kvaak :)
Ground-jousi piti kirjoittaa
Höh, kick puski toimintasavut ulos.. toisin sanoen otti ja kärvähti :(
Mistäs ostit Kickin?..kannattaa kysellä takuuasioita. Evolvapor itse antaa valmistajan takuun ainakin 3kk ostopäivästä.
http://evolvapor.com/warranty-policy/
Safercigsiltähän tuo tuli tilattua, laitoinkin sinne jo mailia. Päivittelen tänne kun sieltä tulee vastausta. Omiin korviin ei ole kuulunut muita kickin laukeamisia kuin juuri se Avalanchen tapaus, jossa akku oli mennyt väärinpäin ja kicki kyrvähti sen takia.
Yup, mä käräytin omani, ja ihan huolimattomuuttani, kun en katsonut kuinka päin akut sinne heitin...
Yrititkö sä saada siitä mitään hyvitystä?
Varovaisesti ilmoitin tapahtuneesta myyjälle, olivat pahoillaan, mutta eivät tarjonneet hyvitystä. Mutta käyttöohjeissa kyllä aika selkeästi kerrotaan kuinka päin akut pitää laittaa, enpä viitsinyt ruveta ruikuttamaan omasta tyhmyydestä.
Pekka Routalempeä lainatakseni: "Jännää..."
Täällä on aktiivikäytössä kolme Kickiä, kaksi Bolteissa ja kolmannen paikka on V2 Cube 18650+ (SS). Kaksi ekaa Kickiä on hankittu Happyvaperilta maaliskuussa ja kolmas Safercigsiltä huhtikuun alussa. Kaikki ovat wörkkineet koko ajan aivan kuten pitääkin.
Olisiko näissä laukeamisissa kyseessä maanantaikappaleet - vai mitä? Saa nähdä, ottaako ensimmäinen noista kolmesta loparit piakkoin...
Myydään Kick ja kromi-Boltti jatkopalalla. Mukaan myös ylimääräinen punainen jatkopala ja 2 AW IMR 18490 akkua. Boltti ei jostain syystä toimi ilman ego-sovitinta. Myyn vain koko hela hoidon yhdessä koska erillisinä osina niillä ei ole minulle mitään käyttöä. HP 90€. Siirretty Myydään /Ostetaan osioon.
Miten tosta kikistä tietää millon on mtkäkin watit
Jooo tätä hain tattis!
Noniin, nyt tuli safercigsin Darrenilta sähköpostia, ilmoitti ettei ole vielä saanut evolvin kavereita kiinni, mutta lupasi lähettää mulle uuden kickin kunhan lähetän rikkinäisen hänelle.
Onko Kick tällä hetkellä jossain ostettavissa? safercigs, electronicstix ja cloud9 ainakin out of stock. Jossain jenkkikaupassa ois ollu mutta eivät toimita sitä Suomeen.
Happy Vaperilta löytyy. Jos tilaat, ota se halvin posti, CAD $8.27.
Thx, tilattu.
Kicki vissiin paskana, puskee palaneen makua 6W ylöspäin....roskikseenko vai onko jotain vielä tehtävissä?
Tällä hetkellä mulla ei oo muuta vaihtoehtoa kun 3.7 volttia kun toi kicki ei nyt toimi, niin ei tolla 2.5ohmin magnumilla saa kyllä minkäänlaisia höyryjä. Täytys varmaan hommata 2 3voltin akkua tohon doniin, vai onko 6volttia liikaa toll 2.5 ohmille?
Laitoin YV.
Miten on takuu?
Ei tuota äkkiseltään kannattaisi roskikseen laittaa, vaikka voikin olla että mitään ratkaisevaa ei ole tehtävissä. Siitä on purkukuvat tässä, viitteeksi. Jos trimmeri tai koko palikka on kastunut, niin matkapuhelintyyppisellä hätäkuivatuksella jotain voisi saada aikaan. Tuskinpa näin kuitenkaan on asia. Jos nuukahtaneen Kickin haluaa lähettää minulle teurastettavaksi (lopullisesti), niin se voisi olla sopiva "tien pää" modille ;). Periaatteessa kiinnostaa että mikä tuollaisessa ryytyy ja miksi.
Mullakin odottelee vielä toi mun käräyttämä kick ruumiinavausta :D :D Itse en siihen kykene, enhän mä meinaa edes nähdä sen wattilukuja, puhumattakaan että koittaisin purkaa ja ihmetellä mikä kärähti.