Miksi Galaxy, jos haet perusluuria?
Eikö parempi olisi esim:
http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...itu-3G-puhelin
taikka joku muu XCover-sarjan luuri?
Printable View
Miksi Galaxy, jos haet perusluuria?
Eikö parempi olisi esim:
http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...itu-3G-puhelin
taikka joku muu XCover-sarjan luuri?
Nokian 3310. Akku kestää pari kuukautta eikä varmasti mene rikki kun putoaa pöydältä. Ei mitään hienouksia mutta toimii. Ei varmasti lagaa tai sekoile. :D
Jos jotain uudempaa mieleit niin voisin C6 käyttäjänä siositella sitä. Melko simppeli kosketusnäyttöpuhelin, 8Mpix kameralla, akkukesto normikäytössä n. 4-5 päivää. Toisin kuin nämä äly"puhelimet" yleensä, tämä on oikeasti puhelimen kokoinen (3,2" näyttö) ja kestävä. Lisäksi mahdollisuudet hyväksikäyttää interwebbiä, videopuheluita yms yms.
249,90e näyttäs olevan verkkokauppa.comissa.
e. C6 -01 siis.
http://image.ffmobile.com/product/ph...27ce70aaa3.jpg
Tommosella porskutteli Sössö vielä viime vuoden loppupuolella. Alkuperäisen 3210-mallin jälkeen paras puhelin minkä olen omistanut. Tilalle tuli sitten Nokian C2-02 joka on ollut yksi pirun piikki takamuksessani ostohetkestä lähtien... Että sen siitä saa kun tukee nimellisesti suomalaista. :D
Mutta lueskelinpa tuossa älypuhelimien toiminnasta Elisan/Saunalahden verkossa.. Ei mitään rohkaisevaa luettavaa. Puhelut ei tuu perille, pätkii jatkuvalla syötöllä.
Joopa joo.
Noilla operaattorien kuuluvuus kartoilla voi käytännössä ns pyyhkäistä,hiton hyvä että esim mokkuloita voi nykyään kokeilla sen 14pv.Muutin ja siihen asti dna toimi niin mokkulassa kuin kännyssäkin ok,totuus oli kuitenkin muuton jälkeen se että luurissa on nyt 0-1 tolppaa ja mokkula vaihtelee edge/gprs tilassa.Käytännössä siis käyttökelvoton.
Kartan mukaan pitäis toimia 3g.Toisena liittymänä on saunalahti ja mokkula repii 4mb nopeudella ja täysillä tolpila kun kartan mukaan pitäis olla nippa nappa.
Jos ihan oikesti haluaa pienellä rahalla parasti mitä saa niin nokian n8 belle päivityksellä on mielestäni must ostos,päivittyvä navigaattori,12mp kameralla ja hdmi tasoisella videolla,oikeesti toimiva fm-lähetin,hyvä kaiutin ja soitin.iso akku jne.Taitaa olla jossain +200e hintaluokassa nykyään.
Joku tomtom navikin maksaa vissiin saman verran :D
Venttiseiska marssiantennilla ja kylkeen Nokian sanla nii voi tekstariaki laittaa. :D
Itellä ollut reilu pari kuukautta SGS3 ja ei voi kyllä moittia. Aika sopivan kokoinen omaan käteen ja toimii niin kuin luvattu. Ainut mikä vähän hirvittää on kestävyys jos sattuu tippumaan. Ainakin mitä olen netistä lueskellut niin aika herkästi lasi menee halki jos sopivassa kulmassa tippuu, kun se ulottuu reunoihin asti.
HTC:n Sensation löytyy taskusta ja piakkoin on aika päivitellä se HTC One X. Ainut missä häviää SGS3lle on näytön koko ja se omasta mielestä positiivista. Muuten pieksee spekseillään. Käyttötuntumakaan ei ole niin natiseva ja muovinen.
Galaxy S2 tuli taloon. Kyllä mä ensikäpistelyjen perusteella pidän aivan hitosti. :D
SGS3 ollut pari viikkoa käytössä eikä valittamista. Koko ei ole ongelma eikä tämä mitäån natise. Takakansi tosiaan on paperinohut mutta ei sitä muuten huomaa kuin ottamalla irti. Naarmuuntumiselta ja pieniltä kolhuiltakin suojaa kansi joita saa ebaysta muutamalla eurolla, kumma että joku viitsii valittaa kun tulee naarmuja autonavaimista samassa taskussa.
Akku kestää normikäyttöä pari päivää helposti. MB:n testissä s3 pesi muut akunkestollaan, olikohan se jotain 9,5 tuntia juutuupia putkeen.
Se vaan harmittaa kun tuli tämä kytkynä otettua ja takuu loppuu siihen paikkaan kun roottaa vekottimen. Roottaamalla pääsis modifioimaan paljon laajemmin tai asentamaan custom romin. Aika juntti tämä sense nimittäin. Desiressäkin mulla oli pipari vaikkei htc juuri välitä päivityksiin panostaa, onneksi löytyi GingerVillain...
Eli ihan tyytyväinen olen ja androidissa pysyn.
Asuksen Padfone ollu siitä asti kun se suomessa julkastiin. Pirun tyytyväinen oon ollu, suosittelen.
Lumia 800 ja ihan ok luuri =)
Oli kans pakko tilata ensmäinen androidi, ko ei tuolle meegolle löydy kivoja ohjelmia...
Rootatulla DesireZ:lla mennään täällä, on hyvä ja pari vuotta vanha jo. Eikä taida puhelin vaihtua, ennen kuin markkinoille tulee uusi laadukas rautanäppiksellä varustettu Android. On screen - näppis ei vaan sovi mulle.
Vitosta ei tuu ihan heti mutta ios 6 on kyl kovasti ollukin jo odotuslistalla. Sa nähä onko sitte sen väärtti. iPhone 4s siis käytössä.
Sitten lähtee youtube sovellus ja googlen kartat prkl http://smileys.on-my-web.com/reposit...k-wall-017.gif
Tulee sib oma youtube sovellus ja vektoroidut kartat.
Viikon verran nyt tuolla SGSII:lla napsutellut, ja on muuten oiva vehje.
Akkukesto on ihan siedettävä. Kovemmalla käytöllä ollessa saa toki olla päivittäin latailemassa, mutta meitin peruskäytöllä voi mennä kolmekin päivää ennen kun tarvitsee törpätä tuo laturin nokkaan.
Jos ihan oikesti haluaa pienellä rahalla parasti mitä saa niin nokian n8 belle päivityksellä on mielestäni must ostos,päivittyvä navigaattori,12mp kameralla ja hdmi tasoisella videolla,oikeesti toimiva fm-lähetin,hyvä kaiutin ja soitin.iso akku jne.Taitaa olla jossain +200e hintaluokassa nykyään.
Joku tomtom navikin maksaa vissiin saman verran :D
[/quote
Komppaan kyllä täysillä. Lumiat sai jäädä pöytälaatikkon, täysin epäkelpo mun tarpeisiin. N8 nyt käytössä ja Toimiii ja Hyvin, liikun paljon ulkosaaristossa vaihtelevissa keleissä, ja kamerat aina hollilla Nikon 5000D eri putkilla ja Olympus SZ-30MR toisena ns pokkarina. Niin kyllä on välillä tullut ihmeteltyä N8 kameraa kun vertailun vuoksi on näppäilyt kaikilla samasta aiheesta kuvia, Todella hyvä!
Sanoisin että paras tavallisen taapertajan puhelin Nokialta, ja viellä plussaa Akun kesto ja roikkuu 3g:ssä todella hyvin tuolla verkkojen katveessa. Ja jos joku tarjoo kannatta ostaa. Must ostos!
Eli ISO Kiitos Suomi Nokialle tästä. Muusta "paskasta " olenkin sitten erimieltä :(
Minulla on tuollainen N8 ja aika tyytyväinen olen siihen ollut. Yksi asia kyseisessä luurissa kuitenkin rassaa.. eli tuo näppäinlukko. Eli kun soittaa tai vastaa niin näppäinlukko täytyy "kesken puhelun" laittaa päälle ...Eli tietääkö joku saisiko tuon näppäinlukon toimimaan automaattisesti esim. kun vastaa puhelimeen tai puhelu on yhdistynyt? Käyttöohjeista en ole apua ongelmaan löytänyt.
Ei kyl oikeesti oo huono puhelin tää SGS3. Ei ollu huono n9, mut vähä turhan kapee sovellustarjonta... omenavehkeitä ei tälle mäjelle tuu!
Niin tarkoitatko että näyttö jää päälle puhelun aikana vaikka nostat sen korvalle? Oikeassa yläkulmassa on se sensori jonka pitäisi sulkea näytön aina puhelun aikana ettei poskella painele mitä sattuu. Soita testi puhelu ja kokeile peittää kädellä se nurkka. Jos ei näyttö pimene, huoltoon pitää viedä
^Mulla oli ennen S3:sta juurikin tuo Nokian N8 ja belle oli päivitetty, en kyllä voi kovin paljon kehua kyseistä puhelinta. Kaatuili sillointällöin ja ohjelmat tökki välissä ihan huolella. Kamera aivan loistava kännykameraksi, todella hyviä kuvia sai aikaiseksi. Symbian softasta ei ole oikeen mitään hyvää sanottavaa.
Huollossa kävi ennen ku vuosi tuli täyteen, näppäilukon nappi jäi jumiin. Päivittivät samalla huollossa uuden softan siihen mutta annoin puhelimen pojalle, josko nyt toimii kunnolla.
Sinulle on vaan sattunut maanantai versio ;)
Näppäinlukon toimivuuden voi tosiaan kokeilla peittämällä kädellä sen oikean yläkulman.
No niin arvon kööri.
HALP!
Nyt on sitten Sampan S3 onnistuneesti paskottu etulasin osalta ja huoltoon en vie, kun maksaa nopeasti googleteltuna ~250€. Teen siis itse ja säästän? Tai sitten toi hajoaa kokonaan tietenkin.
Katselin tuolta ebayn ihmemaailmasta noita klaseja ja kysynkin nyt, että kumpi näistä nyt pitäisi hommata:
tämä?
http://www.ebay.com/itm/Screen-Glass...item2a229861a4
vaiko sittenkin tämä?
http://www.ebay.com/itm/Original-Out...item27caf2bdfc
Noissahan ei muuta eroa ole, kuin että tuon alemman linkin mukana on joku kaapeli. Mulla siis näyttö pelaa ihan kuin pitääkin, mutta on siis säröillä ja halkeamilla.
HALP!
http://www.optimashop.fi/index.php?o...sed&Itemid=104
Koitas tuolta kysäistä näytön vaihtoa...
No prkl. Enpä mokomaa huomannut, täytyypä ottaa tuonne päin yhteyttä! Tänks!
Mutta saatuohon alkuperäiseenkin kysymykseen vasta, ken vastauksen tietää.
Luulenpa, että tuo piuhallinen kannattaa tilata. Vähemmän säätö, kun ei tarvi vanhasta alkaa irrottelemaan tuota ja ei edes tiedä lähteekö se irti miten.
Olipas kyllä halpa tuo klasi. Voisi vaikka tilata varalle jos onnistuu rikkomaan omasta.
Nokun mulla kävi mielessä sekin, että olisikohan tuo piuhan pätkä uutta näyttöä varten, joka mulla on siis ihan kunnossa. Enpä tiedä. Vaikeeta on.