On toi punanen niin pähee, että joutu kyl vaihtamaan tylsän hopeisen siihen... Joulu ja kaikkee tulossa, joten senkin puolesta voi perustella värin :P
Printable View
On toi punanen niin pähee, että joutu kyl vaihtamaan tylsän hopeisen siihen... Joulu ja kaikkee tulossa, joten senkin puolesta voi perustella värin :P
Itselle noista sininen istuu silmään parhaiten... mutta niinhän se menee että makuasioista on turha kiistellä :)
Tosta hopeisesta ois kiva nähdä vähän tarkempaa kuvaa. :)
Siitä ei tehty demoa ollenkaan. Unreal LE One on samalla lailla anodisoitu. Ne on vaan eri alumiinia niin pikkasen eri näköiset mutta siitä saa aika hyvinä kuvan miltä se näyttää.
Faktoista? Eikös tässä mielipiteistä ollut taistelutannerta järjestämässä? :D punainen fulgoris kuitenkin no. 1 ;)
Tänään vein kaikki rungot laserin alle ja saan ne sieltä ensi viikon maanantaina tai tiistaina. Sen jälkeen alkaa sitten kasaaminen. Eli käytännössä ne jotka on valinneet noudon niin voivat tulla hakemaan joulun pyhinä ja muille lähtee paketit eteenpäin maanantaina joulunpyhien jälkeen.
Kannattaa varmaan käydä lukasemassa http://www.e-savuke.com/vb/lisalaitt...ointia-21.html
Meinaan jos sulla on saman bätchin piirejä niin osa ei välttämättä toimi kunnolla.
Juuri kanssa lueskelin tuota Evolv ketjua ;) Nyt vaan voi toivoa että kyseessä on vain muutamasta piiristä ja ettäei toimitukset veny ja pauku.
Mä en vielä pelkäis noitten puolesta, enkä halua lietsoa paniikkia. Tossa mun piirissä pitää ottaa huomioon se, että oon voinu paskoa sen ihan itse. Sain nyt toimimaan useamman aton ja jopa lämmönsäätelyn ja varsinkin jos antaa modin itse tunnistaa onko kyseessä old school kanthal vai ni200, niin se toimii ilmeisesti kuten pitääkin. Mulla ongelmat tulee jos yritän manuaalisesti vaihtaa lämmönsäätelyn ja wattimoden välillä. Näyttö meni pari kertaa juntturaan, mutta tokeni kyllä siitäkin.
Toivotaan että oli enemmän käyttäjävirhe kuin virhe piirissä. Testaan tosiaan kaikki boxit että ne toimii, ja näytöt pelaa ym. Kokeilen myös atoa tulittaa niillä ennen kuin ne lähetetään eteenpäin. Noissa aikaisemmissa piireissä oli sitä että ne saattoi vasta muutaman päivän jälkeen alkaa bugaamaan mutta toivotaan että näissä ei käy niin.
Onkohan näillä laitteilla minkälainen takuu? Lähinnä piirin osalta jänskättää juurikin 😱
12kk takuun myöntää Evolv piireilleen.
Jees, eiköhän siihen mennessä mahdolliset ongelmat tuu esiin. Nyt sit kauhee kasaaminen pajalla! :)
Vähän vielä vaati pientä hienosäätöä ja muutama tunti meni ongelmia ratkoessa mutta nyt on eka tuotantomalli kasassa ja toimintakunnossa.
Kuka sanoikaan että modaaminen on niin helvetin helppoa että kaikki pystyy siihen? :D
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...%2051%2057.jpg
Olikos jossain kohtaa tästä tulossa joku drippiato mallikin vai joku kokonaan eri kokonaisuus sitä varten?
Tälle taisi olla eri laitos tulossa.
Kokonaan toinen laite tulee.
Se atlantiksen 7 ml tankki on varmaan kun tehty fulgoriksen onkaloon [emoji14]
Kyllä se varmaan aika reilusti tulee ulos sillä :)
Niin tulee, mutta parempi kun suoraan flätiltä. Saa fulgolla pari senttiä sentään pois pituudesta.
Onko arviota minä päivänä voi tulla hakemaan omansa pois ?
Huomenna aamusta alan noita kasaamaan ja laitan viestiä kun voi tulla noutamaan
saako yksi hätähousu muuttaa mustan fulgoriksen toimituksen postista noudoksi? :)
Kyllä se onnistuu. Huomenna voi aamupäivästä tulla hakemaan
\o/
Onko näitä enemmänkin valmiina eli voiko huomenna paukahtaa paikalle noutamaan omansa?
Kyllä tässä näitä koko ajan kasailen eli huomenna voi tulla hakemaan.
Ja nouto-osoite on Lahnuksentie 215, Klaukkala.
Onko niissä uusissa piireissä toiminu se lämpösäätö hyvin? Saiko evolvi tehtyä niistä vielä kalua?
Kyllä ne pitäisi toimia.