Tähän meidän Paavoon ei tepsi kuin heinäseiväs ja ulkoisesti annosteltuna. Tai oikeastaan se kyllä tarvitsisi semmosen mahottoman äkäsen akan mikä pistäs sen järjestykseen.
Printable View
Tähän meidän Paavoon ei tepsi kuin heinäseiväs ja ulkoisesti annosteltuna. Tai oikeastaan se kyllä tarvitsisi semmosen mahottoman äkäsen akan mikä pistäs sen järjestykseen.
Äkänen pitäis olla, semmonen joka potkis perseelle että menehän läski lenkille...
Taidanpas muuten laittaa saunan lämmite :cheers:
Slovakia - Suomi alkas kohta... Toivottavasti menee paremmin ku eilinen USA-matsi. Aika nopeella tahdilla pelaavat noita pelejä, Ruotsi-Tsekki ja Tanska-Ruotsi pelien välillä oli vaan 18 tuntia :o
Eilen Tanska - Venäjä 2-3 voittolaukauksilla. Danskit osaa ihan oikeasti pelata lätkää.
Harvest Berrykin loppuu ennen tiistaita, voihan perse... Piti tuhlata viimeinen tiivari tuohon VG-sotkuun jota ei genny jaksa wickata. Kai siihen pitää hädässä sotkea PG:tä sekaan ja ottaa vähän laimeammat höyryt.
Hiljaa siellä takarivissä :D Haluaisin minä semmoisen tyypin nähdä jolla wickaa 80% VG.
Siis vaijeria käytän minäkin + meshsuikaletta siinä päällä kuten kuuluu. Parit höyryt tulee hyvin ja sitten maistuu palanut. On tuota Lubrin VG:tä jossa ei ole yhtään vettä seassa.
Jalippo Bears toimii mainiosti eli ainakin tuo 66% VG vielä menee.
Mikä vittu näitä kaikkia höyrypoliiseja vaivaa ku ei pelkkä meshi taivu?
:lol:
JAHAS. Menikö Pörrillä taas vittuiluvaihde silmään? :lol:
Mä mietin semmosta että tekisin ensin coilin, pistäsin gennyyn kiinni ilman meshiä. Sitten sujauttaisin tiukan mesh-pötkön sinne sisään ja antaisin sen verran rullautua auki että ottaa coiliin kiinni. Toimiskohan :thinking:
Pitänee siis tuota ruveta testailemaan tuon gkmf:n kanssa...
Saapi sitten nähdä onko tuosta Styxistä mihinkään. Pikku kuriositeetti: Runescape-nickini oli joskus vuonna nakki styxier1 :D
Meshin rullaus, katoavaa kansanperinnettä :thinking:
Isotankkisisia en o saanut toimiin 80 VG kanssa.:crying:
No kyllähän sitä nyt vähän pitää välillä :D
Gennystä saa kyllä menemään vaikka sitä 100VG lubria läpi.
Mun mielestä se setuppi on helpointa tehdä "perinteisesti" eli vaan meshi rulalle ja vastuslanka päälle. Ei se lopulta ole mitään kovin hankalaa kun sen vaan tajuaa ensimmäisen kerran. Kannattaa myös tehdä niitä setuppeja vaikka useampi ja pitää toimiva höyrystin vieressä. Kannattaa myös työntää kaikki "pyöri kolme kertaa myötäpäivään ennen meshin rullausta, tohota 300 asteiseksi verkko ennen rullausta 22sek ajaksi ja nestepolta wicki 4 kertaa PG pohjanesteellä missä on 12% vettä" orjalliset paskahöpötykset sinne mihin päivä ei paista. Sen setupin saa kyllä toimimaan useammallakin eri tavalla, eikä mitään videota katsomalla sitä opi ikinä.
Itse sain ensimmäisen setuppini toimimaan niin että näpersin varmaan 3 kuukautta lähes joka ilta gennyn kanssa joku paskantärkeä foorumilta poimittu ohje kädessä ja sitten lopulta meni hermot. Olin vaan NYT VITTSAATPERKL X-( ja puristin epäonnistuneen setupin kyrpiintyneenä pihdeillä kasaan, mutta sehän yllättäen oli ensimmäinen toimiva setuppi mitä ikinä tuli :D
Mulla on tuon meshin kanssa samat ongelmat kun mitkä oli silican kanssa - aina menee coili liian tiukaksi. Vaijerin kanssa on helppoa kun kanthalin voi pyörittää siihen niin tiukasti kun haluaa ja aina toimii.
Noh noh :lol: SiBillähän niitä ongelmia tais kans jossain vaiheessa olla ja defuncta siitä vittuilikin.
Aika perinteinen ongelma sen gennyn kanssa. Sitten vielä vähän joka paikassa tuputetaan sitä "LAITA LANKA KIREÄLLE". Paskat sen tarvii mitään olla edes kireällä, kunhan se lanka vaan koskee wickiin joka kohdasta. Monesti jää itelläkin yksi kieppi ilmaan kun kääräisee coilin ja sitten vaan nostaa niitä kieppejä että lanka vähän kiristyy ja koskee wickiä tasaisesti.
Pitää ruveta testailemaan kaikki mahdolliset vaihtoehdot. RSST:ssä annan olla vaijerimeshin, tämä setuppi on tehty kuukausi sitten eli ens kesään asti kestää :lol:
Nakatkaa ne tankit helvettiin niin ei tartte hermoilla Liite 19664
:laugh:
Ei niitten kans tarvi hermoilla.:crying:
Dripperin kanssa sitä vasta joutuukin hermoilemaan, JOKO SEURAAVALLA IMULLA PUSKEE KUIVAA http://i.imgur.com/hUMCeRU.gif