Mä? vttu mä angstaa ikinä [emoji13]
mätänevä muinaisjäänne horisoo...
Printable View
Pitihän se äSSän heruttelun takia tilata pönttö nutsia...
Jotenkin pitää olla tuhkis yhtenä adveenä ja täähän on just se [emoji106]
Funkkiksen ryy tulee jotenkin mieleen tästä mut hywwee on [emoji5]
Pitäis kans tota nutsia tilata pari pönttöö. Maistuu aina yhtä hyvälle [emoji106]
Nuzillaa ei taida saada suomesta ???
Totahan turha tilata alle 100ml lekoissa..,
Töissäkin varalla aina 100ml pottu mukana...
Oonks mä joku turmiolan tommi? Vedän tiskillä vapaasti jos tuttuja asiakkaita [emoji38]
Katajainen kansa joka itsesäälin määrää...
Elitisti
ei mittaa järki, eikä Kärki määrää
5% on sopiva nutzillalle (n 1,5 vuoden kokemuksella adv:na) [emoji12]
Huomenta! Mukava heräillä, kun ei ole tukka kipeä, josko sitä nykäsis aamukahveet huiviin ja alkais surffailemaan maailman tapahtumia. Natiaiset tuhisee makkarissa, hain ne eilen satamasta Tallinna risteilynsä jälkeen, vanhempansa saivat jäädä juhlistamaan vappua Stadiin.
Hyvä ukki!! Ite pääsee vaimon kanssa max. 1kerran vuodessa leffaan, eikä edes kauppaan pääse kahdestaan. Ei sillä etten haluaisi viettää aikaa pikkupaskiaisten kanssa ja siksihän niitä hankittu(luoja suonut) mut kaikki kohtalotoverit hiffaa mist puhun.. veikkaanpa et jos kaikilla olis ukit, ni eroja olis paljon vähemmän!!
Kyllä isovanhemmat ovat tärkeä tukipilari. Huomenta ja hyvää vappua! Eilisestä hieman tukka pehmeä, muttei paha. Tänään perheen kanssa mökille grillaamaan ja otetaan pappa mukaan kun mamma on lomareissulla.
Mun mutsi jaksoi paimentaa siskojen lapsia muttei minun...vähän olin katkera joskus.En kyllä enää[emoji36]
Pitkästä aikaa piiputtelua lämpöisen muikeassa ilmassa. Tänään taitaa toinenkin piipullinen palaa. Saa vapelaitteet levätä.
Mun äitee ei ole koskaan tykännyt musta ihan oikeasti.Teki sen selväksi ihan pienestä pitäen.Eipä tuolla niin väliä, mulla on ystäviä ja rakas sisko[emoji173] Ja ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on myös mies joka kunnioittaa ja arvostaa mua naisena ja ihmisenä[emoji173] jasso[emoji173] [emoji173] [emoji173] Upea ihminen ja ihana mies[emoji8]
Itsellä taas tuohon ns "kelkan kääntöön" on äiteen nykyinen miesystävä
Kummiskin hänen arvot ovat aina olleet perhe , terveys & hyvinvointi nykyään tuo kaikki on historiaa eli kaikki menneet päälaelleen
Jasso on kinky mää tierä se (nukkuu muuten söpösti) [emoji2]
Ollaan herran kanssa saunottu ja juteltu henkeviä herrasmies viimiseen asti [emoji106]
No emmie kerrokaan enempi ettei se hermostu[emoji6]
Apua [emoji15]
Menee mun forkkaimago ihan täysin [emoji5]
Taas matkalla kotiin, nätti on keli [emoji106]
Tiedän muun muassa kaiken.