Viet lämpimät iltasumpit käteen ja pusu poskelle.:blushing:
Printable View
Viet lämpimät iltasumpit käteen ja pusu poskelle.:blushing:
Joko se leppyi:confused: vai löikö se Jamolta tajun pois:crying:
Hmmm..Olin siskolleni 3 vuotta puhumatta.:popcorn:
lyö se ei normaali käteen ja sano et siinä on, mutta älä riko ittees:)
Voi vitun vittu!! Mää ajattelin aivan että mun 1000 viesti olis ollu jotenki sisällöllinen.. Esim. Tsup.
Mut se sitten vilahti vahingossa ohi :crying:
Koetan korjata tilanteen nyt jotenkin..........
"TSUP"
No ei sekään ääripää varmaan ole kiva että oksennetaan kaikki mahdollinen ja mahdoton kerralla ja juostaan pari kertaa katon kautta, sirkuspellet tanssii ja karavaani kulkee. :blushing: :D Tavallaan siis rispektit kanssasisarille jotka osaa sentään hautoakkin asioita. :laugh:
Kummipoika... en muuten tuu koskaan tuu puhumaan enää sanaakaan... Yritti kusettaa vanhalta isoäidiltään ison summan rahaa (äidiltäni). Veljenpoika, vedän nokkaan kun sopivasti tulee kohilleen [emoji35]
Ei vanhat ihmiset oo sitä varten et niiltä huijataan rahaa :(
Puuttui minun henk koht asioihin. Sitä en hyväksy.X-(
Ei siinä asioiden hautomisessa ole mitään järkeä. Jos joku vituttaa, niin se on kaikille osapuolille paras kun se käydään heti läpi.
Varmaan useita (kymmeniä) kertoja teki mieli käydä exän kurkkuun kun se vetäyty kuoreensa "MIKÄÄN EI OLE VIALLA" vaikka naama on norsunvitulla.
Tähän taas se "naiset on pilannu maailman" -kuva :lol:
Nykyisen muijan kans oon hokannu kysyä ja jos ei myönnä niin kaivan asian esille mikä vaivaa -> yleensä pieni "sessio" korjaa ongelman...
Mää oon paska ukko... Metsällä tai kalassa koko ajan tai muuten vaan mökillä :(
Huoh. Elämä homona vois olla helpompaa kuin heterona..Ongelmia..Poikapaini..Poks..ja ei ongelmia:thinking:
Hei nyt Jamokin on Höyrykone! Onneks olkoon! :wheee:
Haha..yks ex eukko valitti ku oon aina töissä..otin tinat ja makasin sohvalla kuukauden. se kysyi et annanko rahaa, et käy kaupassa. Kysyin et mistäs vitusta mä annan ku halusit et mä olen kotona. Sit se sanoi et tarvis kuitenkin mennä töihin. Sit kun pienen aikaa keskusteltiin ni kas ..se meni töihin..:eek:
Kyllä mä veikkaan että homoillakin niitä ongelmia on. Onhan osa niistä ihan yhtä naisellisia ku naiset :thinking:
Kyllä täs ittenkin saa, vähintään kerran kuussa kuulla aina kunniansa..kun sä sitä ja tätä ja plaa plaa :lol:
9 vuotta asunut nykyisen kanssa.:thinking:
Eipä oo kyllä ton oman kanssa tullu 4,5 vuoden aikana kertaakaan otettua yhteen. Muutama pieni mökömökö toki mahtuu tohon aikaan.
Tuli tämä jostain syystä mieleen ku soi tuo Samuli edelman tuolta suomipopilta taustalla tossa äsken.. :lol:
Feissarimokat ? Tähtipölyä
10v yhteistä eloa takana rouvan kans (4v oltu nyt kihloissa), joista 5v saman katon alla. Naimisiin ei olla menossa ja kakaroita varsinkaan ei hankita, hyvin sujuu yhteinen arki siis :D
Taitaa olla..:crying:
Mun muijalla 2 lasta... Mä oon ollu ns.isä paremmin kuin niitten oma isä... Nyt toinen opiskelee tampereella ja toinen töissä kotikaupungissa. Oon vitun ylpee heistä vaikka ns omia ookkaan, 90% itse muijan kans kasvattanu :) Ois ollu vielä mahdollisuus yhteiseen lapseen mut nämä riitti.
Aikoinaan edellisen muijan kans tapeltiin lapsettomuuden kans. Loppupeleissä se oli sille suurempi ongelma ja pokas kreetan reissulta ihqun suomalaisen rekkapoitsun :( Löin rahat tiskiin ja maksoin muijan pois. Eikä lapsettomuus ollu musta kiinni ;)
Nyt on hyvä. Muija vuorotöissä eikä haittaa jos oon harrastusten parissa. Silloin kun muijalla on vapaa viikonloppu niin meikäläinen on kotona tai sit ollaan reissussa :)
Homma toimii niin mikäs siinä :)