Ei tartte, ei ne mua osaa epäillä, ja vaikka osaisivatkin ni eivät osu.
Printable View
Eka lomapäivä lusittu, 15h hommia... Leivinuuniin antiikkilaastia pintaan, seinien ja laipion maalausta, laminaattia lattiaan.... Huomenna keittiön kasaus.
Jotku harrastaa lomalla.. öö.. harratuksia.. Toiset töitä :blink: Tietysti täytyy hattua nostaa, joka vain viitsii ja jaksaa.
Itse harkitsisin köyden rasvausta jos morsio nyt ilmoittaisi että "nyt muuten remontoit kämpän ku sulla on loma". Tai minimissään morsion vaihtoa.
Kuis ois muuten vuotavan hanan korjaus? Öö mulle kävi niin et nainen tuli kylään ja vaihto tiivisteet. Myöhemmin viel putsas juokuputken tiivisteet ja loppu vuodot [emoji106]
Soon poijaat naisesta kiinni [emoji12]
Mä rupeen vaan vetään lonkkaa [emoji11]
mätänevä muinaisjäänne horisoo...
.
.
.
Kasarisarjoista tuli tämä toinenkin sen aikainen suosikki mieleen:
http://youtu.be/pThIeuKD6uM
Kah, Pottula, vanha sovittelija. Mites menee? Onko oluet pulputtamassa?
Siinä on puolensa, siis jussina lomille. On mahtavaa jäädä ajoissa, sitä on kuitenkin jo pitkään odotettu. Toisaalta on parhautta jäädä vasta elokuussa, silloin kun muut palaavat, niin itsellä se on vasta edessä.
Mä oon ratkaissut homman niin että säästän lähes kaikki lomat kesään. Toukokuun viimeisellä viikolla jään uistelemaan lohta, tänä vuonna ikävästi paluu on viikkoa ennen juhannusta. Sitten 6vko töissä ja toinen parhauden multihuipennus. 3vko lomaa elokuun alusta, ja Inarille mars.
Voiko kalamies enempää toivoa... Niin joo, voi se.. Marraskuun ensimmäinen viikko viä meritaimenen heittohommiin pyhitetty. :yeah:
Onkohan eräs Seinäjoella asusteleva nesteguru menossa keikkaa katsomaan? :D
Joku ehkä vielä muistanee tämän ko. gurun pitkäikäisen avatarin...
Tänään Suomessa: Günther
.
Huomenta.... Ryömin juuri luolastani ja havaitsin että arska paistaa ihanasti ja lämmin päivä <3 Eilen illalla vietettiin harjotustupareita ja tänään oikeita, että klara vappen vaan... :lol:
Mä oon ollu ahkera... kuivakäymälä tyhjennetty, muutama kunnon tervasjuurakko kannettu kuivumaan ja liiteri siivottu [emoji106]
Onnex toi vessan siivous ei oo paha nakki enää, viimevuotiset sonnat muuttunu mullaksi talven aikana eikä haju oo paha... Jos lähtis käymään kameralla kattomas mitä on pääsiäisen jälkeen tapahtunu [emoji5]
Tiedän muun muassa kaiken.
Tossa joku vuosi sitten keväällä yksi mökkiläinen meinasi tyhjentää kuivakäymälän. 200l tynnyristä sahattu sellainen vajaa puolikas. Kun oli pakkasta,niin ei lähtenyt kasa liikkeelle ja kun alkoi tynnyri olemaan huonokuntoinen,niin uusisi sen samalla ja nosti sen kyytiin peräkärriin tyhjään tv laatikkoon. Oli tuonnu uuden teeveen möksälle. Jäi kuitenkin matkalla tuohon ST1.lle kahville. Sillä välin oli tv laatikko häipynyt peräkärristä.
8 viikon lomakin loppuu. 7 viikkoa jemmassa ja tämä ylimääräinen. Hieman alkoi olemaan peukalonpyörittelyn makua.
Toihan on legenda [emoji16]
Tuoksu muuten ihan "tuoreelle" mullalle...
Erittäin kakunpalanen [emoji56]
Tiedän muun muassa kaiken.
Olisiko järkevää tehdä foorumille ns. turvallisuusvinkit-ketju, mallia Toman höyrysanasto?
Samassa ketjussa kaikki höyryttelyyn liittyvät turvallisuusasiat, esim. akkujen ampeerirajat, mekaanisten/nesteiden kanssa touhuaminen, lataaminen jne. Jos joku innostuu ja jaksaa, niin saa käyttää ideaa...
.
Mä nokitan tällä :)
https://www.youtube.com/watch?v=yFIyBV99Rfc
Pitäisi olla jokin nostalgia ketju? Itsellä on jäänyt lähtemättömästi mieleen Bonanza, Canon ja Seriffi McCloud.
Päivää taloon ja hyvää vappua!
Mitäs täällä höpötellään, omat langat kaikelle vai? Kyllä minusta ot-ketjussa pitäisi kieltää meta-ot eli sen puhuminen, mitä ot:ssa saa turista.
Eihän toki,mutta esmes nostalgisointi saattaisi hukkua yleiseen paskan jauhantaan. Itseäkin yllättää miten maailma on muuttunut lyhyessä ajassa. Nimittäin. Kun oli kössi,niin kotona oli veivattava puhelin. Siis kammesta,ei mitään numerokiekkoa,vaan kammesta veivaus ja keskus vastasi. Nyt kotona yhteysvälineitä ja muuta audiovisuaalikamaa josta siihen aikaan ei osattu edes uneksia. Mun kellossakin taitaa olla enemmän suoritustehoa kun apllon kuulennon kapselissa.
Arskaxx taitaa olla aikaisempaa saapumiserää kuin minä tv sarjoista päätellen.
Itse olen Miami vice -erää. Kyllä Sonny oli niin ihq ja hyväpalkkainen pukeutumisesta ja elinoloista päätellen.
Love boat :) ja tietty Hill street blues aikakautensa merkkipaaluja. Perkule. Happy Days meinasi unohtua.