Toimii mutta hankalampaa siksi koska mesh koittaa maadoittaa myös reijän kautta deckille
Helppoa se silti on testaa
Jaa eli juu vai ?
Lapsiperheessa Ei tarkoittaa Juu
Tarvitko uä-pesuria voin sellaisen laittaa samaan pakettiin ?
Printable View
No elkää ny mitään kynttilöitä neuvoko, pate sulattaa vielä pamppunsa vahingossa.
Tuo kotitekoinen napalmi on jännää, sillä polttaa asfalttiinkin reiän ja se palaa ihan saatanan kauan. :whistle:
Elekee saitana yllyttäkö hullua, kohta jakaa minun osotetta täällä. Onpa kiva sitten kun tulee postissa kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Koko forkka täynnä rättipäitä ?
Tarvis mennä 2 viikon päästä kuulemma uusimaan pommiluvat [emoji33]
Paavo laittaa ihan kiltisti semmosen kunnon sub-ohm (~0.5) ohmisen micron mesh-reikään menevän poranterän tai ruuvarin ympärille, asettelee sen sinne deckille kuin normaalisti vertikaalicoilin ja laittaa kuntoon ja pyöräyttää sitten meshistä semmosen kivan löyhän tukin sinne sisälle ja sittne pulssittelee sen kuntoon. Tohosta tietty plussaa, niin ei ala putket ja muut kuumenemaan pulssittelussa. ;)
Rättipäitä puolen mailmallista.:crying:
Napalmilla hyvä sytytellellä kosteita kantoja ja puita.:)
e-rattipaa.com, liittymisehtoina voimassa olevat pommiluvat ja taito kokata kotitekoista napalmia.
Napalmi nyt on helppoa, itse diggaan enemmän termiitistä. :)
Kaiken maailman terroristeja tämäkin paikka pullollaan Liite 19642
Noniin turun satamassa hotellin baarissa, onneksi sviitin ottaneet pääsee ensimmäisinä laivaan :eek:
Olipas siinä mainio rullakebab. 2/3 jaksoi syödä.
Pirtelökeisari...20 myynnissä loonikaiffari..Forkalla:unsure: hyvillä varusteilla
Taas kelpaa. Big Budha Pirtelöö täynnä ni pärjää pari tuntia :laugh:
Tynnyrillinen kasvu hiven salpietaria ja siihen tökkää jonkun raketin päälle, lähtis varmaan navetan takaa uudenvuoden komein raketti. :thinking: Lähtis kyllä varmaan navettakin. :laugh:
Ei ollut kun kaiffarin varustepaketti
Paristakin paikasta oon Kuopiossa saanut järkyttävän ison rullan, pizzapohja siinä on rullana... Paha mennä sanomaan mikä sun normaali ruokahalu on, mutta ei tämmöinen mörssäri kuitenkaan kokonaan jaksa syödä :lol:
Tuittu maatalon emäntä? Kyssistä isäntä [emoji173]
Liite 19643
Vedä liipasimesta ja nauti [emoji195]