Mulla on ollu ikävä, luulin jo että oot villiintyny ja mettiintyny jollekkin mettämökille ulvoon kuuta :wheee: :laugh:
Mitäs Charunilla on vastaan meidän onnellista jälleennäkemistä? :mad:
Printable View
Mulla on ollu ikävä, luulin jo että oot villiintyny ja mettiintyny jollekkin mettämökille ulvoon kuuta :wheee: :laugh:
Mitäs Charunilla on vastaan meidän onnellista jälleennäkemistä? :mad:
Tuohon voi kyllä yhtyä.
Kyllä minä ainakin olisin mielummin vaikka eki, kuin sellainen "hei jätkät, mihi me mitää ydivoimaloita tarvitaa, ku sähköö tulee pistorasiasta, hei" -hesalainen, jos pakko olis valita. Ekin jutut nyt on sentään omalla erikoisella tavallaan edes koomisia, niinkuin ne varmasti on tarkoitettukkin.
Uskaltaiskohan sitä festeille osallistua, houkuttais kyllä aivan älyttömästi tulla mutta tämmösenä untuvikkona... :thinking: Tuskimpa kukaan kaverikaan olis lähdössä mukaan, empä itseasiassa tiedä yhtäkään kaveria kuka edes höyryäis itteni lisäks.
Tulimpa näemmä näkemys-trollaus-höpöhöpö keskustelun tielle pohtimaan festejä, sori sori sori :worship:
Helvetti joo!
Itsehän olen tissimiehiä myös.
TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT! TISSIT!
En ole kyllä Taajuuden viesteistä ihan tommosta onnistunu poimimaan, tai sitten ne on menny multa ohi. :thinking:
Jotenkin muistelen, että Taajuudella oli järkipointteja tuolla kloonikeskustelussakin, mutta ne ei ainakaan itelle ensimmäisistä viesteistä auenneet, kunnes myöhemmät viestit lukastuani löysin sen punaisen langan.
Sun viestit perustelee tuon väittämän varsin tehokkaasti. :D