:(
Mutta onneksi varapisteitä on niin paljon että yhden menettäminen ei haittaa
Printable View
AINII kokkasin tänää joululahjani [emoji173]
Olisko tänään makustelua luvassa ?
Juu ja genny miehellä kourassa eikä kuulu kommentteja? Aito vielä...
WVS ei oikeen diggaa noita looneja...
[emoji30]
No miten mä oisin vinkannut kun enhän mä tiennyt että sieltä on genny tulossa :D
Eikä sitäkään voinut etukäteen tietää että toho henkensä heittää.
Ja pitäähän se kunnon setuppi oppia itse tekemään. Helvetin iso apu tosin oli ensimmäisessä gennyssäni kun ässä oli valmiiksi tehnyt huippuhyvän setupin :D Sillä ajeltiinkin useampi kuukausi... Samalle tasolle ei olla päästy vieläkään
Ota mukaan saunaan.:crying:
Kebab vois tulla jo, nälkä X-(
Soita sille Karvaranteelle,:) et nyt on kiire.
No seksi muutenkin yliarvostettua. Kädestä kiinni ja nukkumaan.;)
Itse onneksi egotikusta siirryin ensin gennyilyyn ja sit vasta hommasin noita pumpulivehkeitä. 9/10 setupeista nykyisin onnistuu ekalla, ainoastaan wikkaus voi mennä vikaan, tosin nyt on oppinu tuon meshin kiristeleen sopivasti, pystyy noita 0.5ohmisia sötöstyksiä ajeleen mekaanisella ilman murheita.
Ihan parhautta verrattuna pumpuleihin ja varsinkin mukana kuletettavana ihan timanttisia nuo meshivempeleet.
HBO-Nordicin mainos on häiritsevä. Kuulen joka kerta että se ukko sanoo " Welcome to homo series". Salkkarithan tulee kolmoselta:thinking:
Vai käykö siinä niin että kuulet mitä haluat kuulla? :thinking:
Aamukahvit saman pöydän ääressä on sama, kuin aamullinen Seksi ennen.:)
Hei tyypit.. Ny oli niin hyvä päivä että "TSUP"
4 Dripperiä löysin. 1 Titaaniaton ja Hattyn ..:crying:
Hyvää Nimipäivää mulle..Kts :laugh:
Kristallipallosta näin ton :sleep:
Tarvisko pistää paavolle toho ?
Ei pulssitus välitä onko eristeitä vai ei, ihan normisti toimii kumminpäin vaan. Ite en oo huomannu eroa onko eristetty vai ei pulssituksessa, jotkut sanoo et on helpompi pulssitella eristeen kanssa?
Oliko bargainille etuseteleitä/koodia [emoji15]