On muuten kumma juttu miten se palaneen paperin ja savunmaku turtuu kun jonkin aikaa polttaa. Onneksi ei tarvitse siihen paskaan enää koskea :thumbsup:
Printable View
Tulipa tuosta tupakan paskasta hajusta mieleen että eilen totesin että tupakan lemu on taas jalostunut mun nenässä. Meinaan kauppakeskuksen ovilla iski mieleen että "toihan haisee ihan raadolle!". Sikari muuten on aina haissu raadolle. :blink:
Mua se enää vaan jotenkin "pistää" nenään ikävästi. Kaveritki haisee huoneen toiselle puolelle vaikkei ne olis vähään aikaan polttanu. :D On ainaki hajuaisti palautunu ku mietin yks päivä tallilla katsomossa istuessa että kaauhee mandariinin käry, vaikka istuin siellä yksin. Syyllisen bongasin n. 5 metrin päästä + samalla 2,5 metriä alempaa, ja käytännössä ulkoilmassa ollaan. Joten ei ihme jos tupakka haisee pahalle ku yks mandariiniki haisee noin kaukaa. :D
Sellanen tosta röökin polttamisesta että silloinkin kun itse kessutteli niin jakso vituttaa ihmiset mitkä jää kaupan oven suuhun röökille. Eikö sitä laardi persettä vois hilata edes hiukan sivummalle siitä mistä ihmiset kulkee sisään tai ulos X-(
Mun nenään palava tupakka tuoksuu ihan sika hyvälle, mutta just tupakan polttanu henkilö taas ei :antismoke:
Haistoin yks päivä askia joka multa oli jääny avattuna eteiseen.. HAISEE IHAN RAAMATULLE! :lol:
Huh Huh! Tuitulla olis vaki paikka Tullin palveluksessa :) ainakin kannattais tyrkyttää itsensä PePan häly listoille tuon haju aistin kanssa!
Totta turisette..tupakalta haisevat ihmiset tuntuu todellakin lemuavan tosi pahalta ja muutenkin välillä tuo palautunut hajuaisti tekee kummia tepposia.
Kukas se täällä tarinoi notta oli hajuaisti parantunu niin että aamupaskan käry aiheutti kauniin kaariyrjön? Että kyllä siinä on puolensa ja puolensa.. Mä en kyllä vieläkään haista melkein mitään. :D
Tuli tuossa kauppareissulla tuttu "kulkuri" vastaan, joskus herrasmiehelle tupakinkin tarjosin kummemmin häiriintymättä hajusta. Nyt kyllä ohi kulkiessa lähti sellaset aromit, että meinas saada kaupan edusta uuden laatotuksen.
Olis kyllä ihan mielenkiintoista näin yleisellä tasolla tietää miten tuollaiset pärjää vuodesta toiseen. Omaisuus kulkee muovipussissa ja ravinto koostuu viinasta sekä tupakasta? Ei varsinaisesti kyllä kateeksi käy.
ja noin sauna tulilla ja perhana unohdin saunakaljat :banghead:
Et ansaitse edes saunaan mennä:laugh: No, ei kyllä muuten minullakaan ollut olutta:thinking:Mustaa lonksaa vain, hyvää oli
juu ei.
vähemmästäkin
http://gifwall.net/gif/gw-qf9a6iL.gif
:facepalm: Tässä vaiheessa lähtisin kotiin jos en olis jo :facepalm: :facepalm: