Juu rahantuloa ei voi enää estää...
Printable View
:|
Eikös se hyvä aamu ole kun silmät aukeaa ?
Tääl on meno vähä lopahtanu :(
Pari päivää töitä ja sitten alkaisi kesäloma X-( Ehkä himppasen ärsyttää lomailla toukokuu....
En kai mä ny saatana sentään yksin tätä hommaa pyöritä?
Kyl se näin vaa mennee
Tuleeks laddare autoon vai möksälle akun perään ?
Ois sitä asuntoa ny sit haettu. :unsure:
Mä en kyl ymmärrä, mikä noilla ituhipeillä on ydinvoimaa vastaan. Jos neukut aikanaan teki vähän omia kokeita, ja yhen mossautti, ni ei se tarkota, että täällä sama tapahtuis
Ei kun se on se Fortumin setä, joka on lyönyt nipun tuohta jonkun ylihipin kouraan ja sanonut, notta protestoikaa.
Ja hipithän protestoi ihan varmoina, että nyt ollaan oikealla asialla.
käykääs kattomaan arizonahöyryjen face sivut veneapina jauhaa taas vapersista paskaa oikeen olantakaa
Paljonko se Olkiluoto 3 on myöhässä ? Ei kannata ostaa pre-orderista. Sehän oli uuden voimalatyypin proto.
https://m.facebook.com/story.php?sto...65299270236986 poisti kaikki muide kommentit poisti myös omat loan heittonsa
Opettelin eilen peruuttamaan peräkärryn kanssa ja kyllä kannatti, koska tänään tein kaatiskeikan ja sieltä pääsi vain pakittamalla pois[emoji51] Hyvin meni[emoji106] Mua kävi siinä moikkaamassa toisen kiinteistöhuollon heppu modi kourassa[emoji2] En tiedä onko forkalla enkä tajunnut edes katsoa mikä modi..olin niin työn touhussa[emoji57]
Vittu mikä keli riivaa... Räntää vaakatasossa stana [emoji15]
Tiedän muun muassa kaiken.
AI jassolla uusi sigu.
Vaihtuvatko noi viikoittain?
Pää on ku tuuliviiri... Menee viilarin mukaan.
Tiedän muun muassa kaiken.
jätän tämän tähän
Liite 26720
Huomenta! Tänään päästään taas polskimaan, kun on uimakoulupäivä, olikin parin viikon tauko sen nielutaudin takia.
Tarvi uimaankaan mennä, kun voi pyöräillä töihin.[emoji35]
Nahkabikinit yllä ja vaatteet repussa, sano.
"Suomessa valmistellaan parhaillaan tupakkalain uudistusta, mutta työ on vielä kesken. Sähkötupakoinnin kohtalo ja siihen kohdistuva mahdollinen lisäsääntely ratkennee kesäkuussa, eduskunnasta kerrotaan."
http://www.hs.fi/m/kotimaa/a14616439...3&ref=tw-share
Onpa hiljasta.
Huhuu! Huuru, et oo yksin. Mä purin Fulgon ja putsailin joka sopukan. Nyt on takassa tuli ja netflixi auki.