Alkaa Joulukin tuntumaan aikas raskaalta. Jos monta viikkoa jatkuu.:laugh:
Printable View
Alkaa Joulukin tuntumaan aikas raskaalta. Jos monta viikkoa jatkuu.:laugh:
Jokos kaikki juniorit nukkumaan?
Heh..siis virtaskaa vielä jäljellä.
Tarvis varmaan mennä kattoon telkkua hetkeks.:)
Joo ei oo työyö vielä lusittu joku tunti näyttäis viel menevän:unsure:
Pitäsköhän itsekkin kaivaa vanhat kamat esille ens kesänä, joskus pikkupoikana 2000-luvun vaihteessa tuli itekki perhostettua ja sidottua :)
Kalastukselle on olemassa oma ketjukin, joten käyttäkäähän sitä: http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...-kalastus.html niin ei teidän kalajutut huku tänne.
Onkohan 25 vuotias liian vanha ostamaan puhelimeen hiilikuitu look kuoret? :D Näyttäis vaan niin silmää miellyttävältä edc kun kukkaro on jo ögon hiilari lookki ja billetbox clooni(hyi minua :D) tulossa musta hiilarina ja siihen vielä puhelin samaa sarjaa :)
E: Muistan kyllä rotaxi että meillä olis ollu jossain edc topiccikin mutta vielä ei voi sinne lepertää kun ei näitä ole lapasessa :D
Tuitulla menny nyt kyllä ihan sekasin. Liite 19633
Naiset rupsahtaa pirun nopeesti, mutta miehet vaan komistuu iän myötä Liite 19634
Ei nyt kyllä oot ymmärtäny ihan väärin päin http://i.imgur.com/33wYxVI.gif
No ei kai näin nuori voi olla kauheen puuma, kai... :angel: Miten puuma määritellään? :thinking: Eräs kyllä sanoo mua höyrypuumaks http://i.imgur.com/33wYxVI.gif
Vielä täällä valvotaan :| Itellä unet loppu kesken, ku aamuvuoro stressi nosti päätään.
Huomenet :)
Jepa jee
Toro maistuu edelleen hyvältä :)
Jännä kun ei muistanut kuinka nopeasti ne suttaavat coilit :(
naiset kylläkin paranee vanhetessaan, vittu sitä teiniulinaa kestä erkkikään :yeah:
Tilaa uutiskirje ja hae Maskulta ilmainen tyyny : Masku - osallistu kilpailuun
:punk:
MA OLLA HULIGAATTORI
Jeps..Pörri maksaa luonnossa.:)
Äh, mä olin ihan karsee idiootti siinä kahenkympin tienoilla. Oikee känni-opiskelija ja kaikkee. Noh, paniikkihäiriön pahennuttua tuossa 6 vuotta sitten sai mut aika hitosti rauhottumaan (kyllä mä silti välillä aivopieruilen ja niin edelleen), mutta kännääminen ja alkoholi oikeestaan jäi ihan kokonaan pois. En oo vetäny kännejä viiteen vuoteen, enkä pahemmin edes juonu alkoholia sen jälkeen.
Ei ihan mennyt putkeen se humanterin tarjoama tankki kaiffariin. Tarjos puolimittaista kun tarvin kokomittaisen. Tilataan sitten puffilta, perkele :D
Mitenkäs se RBA:ton Tammikuu?
Käytössä vain kartot (tankilla tai ilman) ja jos joku tahtoo, niin myös HH:t tms ei-korjattavat drippiatot käy?
Virtalähteistä turha tehdä numeroa, luulen.
Tuli joskus teininä melkein sammuttua 30 asteen pakkasella lumihankeen ja saatua semmonen alkoholimyrkytys että oksensin vielä aamullakin sappinesteitä pihalle, eipä ole aikuisiällä näiden hohdokkaiden muistojen jälkeen tullut oltua humalassa kuin maksimissaan pari kertaa vuodessa. :laugh:
Mua välillä hävettää, ko tulee kaikenmaailman flashbackeja niiltä ajoilta. Mutta tätä se elämä kai on, virheistä oppimista :'D
Voi jumaliste, että tulikin Tokmannilla pelastus vastaan, kun huomasin siellä EVOD starter kitin ja sain heittää nuo PS:n höyrystimet roskiin. Koitan saada sieltä korvaukset noista paskaks menneistä höyrystimistä. Uusia en piru vie ota tilalle. Mutta nyt kelpaa taas höyrytellä. Se tunne!