Ei mul koira&lemmikkijuttuja vastaan mitään oo mut lukisin niitä mielellään omassa ketjussaan koska sellainenkin löytyy.
Printable View
Ei mul koira&lemmikkijuttuja vastaan mitään oo mut lukisin niitä mielellään omassa ketjussaan koska sellainenkin löytyy.
Täältä häädettiin joskus muutama (en ollut yksi hepoista jauhava :angel:) heppajuttuja höpisemästä niin että niille perustettiin oma lanka, joten tänne varmasti saa tehdä koiriinkin erikoistuneen topicin jos ei lemmikkiketju tunnu kivalta. :D
Lakkasin just varpaankynnet huoranpunaseks. Harmi kun ei oo vielä ihan sandaalikelit. Mutta voin ihastella niitä sitten ihan muuten vaan!
Mitä naamis taas naamailee...
Nonni, nyt tänne uskalla enää kukaan mitään kirjoitella. :sarcasm: Melkein jokaiselle asialle löytyy nykyään omakin ketju, joten jää täällä sallitut puheenaiheet sitten aika vähiin. Tai no, raivaussahoilla ei taida vielä omaa lankaa olla...
Mut oikeasti, tämähän se on melkein jokaisessa ketjussa ongelmana: välillä jutut vaan lipsahtaa OT:ksi.
Yhdessä vaiheessa jaettiin varotuksia näistä. Ei siin mitään mut kun lemmikeille on selkee ketju. Sinänsä tuntuu koiraporukkaa olevan ja juttua myös tuntuu piisaavan niin laittakaa ilman muuta oma lanka aiheelle koska sille ois kysyntää.
Mä oon nykyään langantappaja näköjään...
Älä vaan Jasso sit ala laitteleen "Tapoiks mä foorun :crying:"
Kannattaa kyllä oikeesti tehdä piskinurkka tänne, kun täällä on konitalkkikin vaikka täällä on heppaihmisiä ehkä mun lisäks kaks. :D
Uskon ja kannattaa syödä kunhan tsekkaa että se on KOTIMAISTA! Euroopassakin on äärettömän pitkiä julmia teuraskuljetuksia, Suomessa taas ei ole riittävästi teurastamoita jotka ottaisivat hevosia vastaan, joten hevosta voi olla hankala pistää pois. Siksi raakkeja myydään jollain satasella tai annetaan ilmaiseksi jolloin ne päätyy kakaroiden leluiksi tai muuten huonoihin oloihin. Joten suomalaista pollea leivän päälle niin sillä parannetaan hevosten oloja. :thumbup:
Sanokaas minkä älypuhelimen ostaa perheenisä, jolla on kaikki raha tavarassa kiinni, kuten entisellä satamahuoralla?
Samsungin s3 palveli, kunnes kohtasi kivilattian. Muutaman viikon yritti silti palvella, mutta nyt on entinen. Jotain vastaavantasoista pitäis kattella.
Ei isompaa kooltaan, android. Ja jos tälle on oma ketju niin haista vaan napas, tää tuli nyt tähän.
Jouluksi ostin Motorolan ja olen todella tyytyväinen :)
Hyvä akkukesto, eikä mitään toimintahäiriöitä... Pelaamiseen tää ei kuulemma sovellu (pieni muisti), mutta hoitaa puhelimen virkaa hyvin :)
https://kauppa.saunalahti.fi/#!/puhe...-Moto-G-3rd-Ed
Saas nähdä pääseekö aamulla töihin.. Saattaa olla pikkasen lunta maassa aamulla :(
Kesäkumeilla ei ole viisasta lähteä kokeilemaan..
Liite 26682
No en nyt vain näe kovinkaan rakentavana aina kitistä, jos joku vähän postailee väärin. Jos hirveästi ärsyttää niin aiheelle kyllä löytyy omakin ketjunsa: http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...ge-thread.html
Jos haluat oikeesti ihan hyvän puhelimen naurettavan halvalla niin Samsung J5. https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-puhelin-musta Noin tuosta mulle sanottiin pari kuukautta sitten kun etsin uutta puhelinta, päädyin kyllä tähän jota voin erittäin lämpimästi suositella https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-puhelin-kulta
Huomenta. :yawn: Menin tunnin-parin päikkäreille viiden aikaan, ja heräsin klo 03. No, onpahan nukuttu riittävästi.
Ja niin on naapuritkin :evil:, hälyt soimaan taas vaihteeksi.
Dodiin. Heräsin tossa tovi sitten ja katsoin akkunasta ulos. Täällä on täysi talvi ulkona. :D Huomaa kyllä, että vappu on tulossa. :D
Täälläkin oli puolilta öin maa ihan valkoisena, sitten muuttui vesisateeksi. Jos laittaisi kaffeet porisemaan, ja yrittäisi kohtpuoleen raahautua röihin. :yawn:
.
Samakiva Tampereella. Kait tämän kestää kun kiekkokulta tulee kuitenkin:yeah:.
Eipä noi tiet onneks ole enään lumessa. Olis voinu v*tuttaa ajaa yötä [emoji15]
Tais jäädä puun pilkkomiset huomiselle :D 9 maissa kun heräsin ensimmäisen kerran niin katselin että ompas synkkää nukumpas vielä tunnin ja alan hommiin. No eipä tonne räntäsateeseen viitti mennä mitään tekemään.
Höpö höpö smami kirves kouraan ja klapittaa vaan
Kunnon vaatteet niin sama vaikka kissan kokoisia rakeita tulee niskaan
Ja nyt on kyl hyvä keli. Jos arska paistelee, tulee aivan helevatan kuuma
Tuommoinen blogi löytyi eilen sattumalta:
Rakas päiväkirja -Rakas päiväkirja
Jotain tuttua tuossa kirjoittajassa on, en vaan saa päähäni, missä olen tuohon nikkiin törmännyt aikaisemmin. :thinking:
Ja toikin on jo kohta menossa lekan alle. Ei ole vaan ollut innostusta kirjoitella laitteista mitään kun samat toistuu jokaisen vehkeen kohdalla ja yhdessä vaiheessa noita tuli vähän turhan tiuhaan tahtiin :rolleyes:. Välillä innostuu jostain ja sitten hiipuu... moneskohan blogi tuokin omalla kohdalla on ollut.
Meni kaupas ihan eri lailla kuin meinasin. Tuli hommattua Honor x4.
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Ja taas tuo iekanan allekirjoitus ilmestyi...