Ja molemmissa bestmanina Kaleppo virkapuvussa...
Printable View
Ja molemmissa bestmanina Kaleppo virkapuvussa...
Henrik Furu kuoli eilen :( Löi päänsä asfalttiin skeitatessa muutama päivä sitten ja eilen illalla on sitten poistunut taivaalliseen orkesteriin.
https://www.youtube.com/watch?v=ym4b7e9fQNA
Joskus vuonna nakki ja kivi mullekin Cipralexia kuuriluontoisena määrättiin ja voi vittu, ei koskaan enää.
Ennemmin ottaa ne paskafiiliksetkin, kuin sellaisen turran "mikääneitunnumissään" elämän.
Eikä ollut edes vahvat mömmöt, pitkällä tikullakaan en enää koskisi mihinkään depressiolääkkeisiin.
On niin paljon rakkautta ilmassa, että siirappi valuu seinillä.
Jos me Audrinan kanssa pidettäisi sit homma selkeempänä ja ihan vaan friends with benefits -linjalla? :thumbup:
Sepä se mulla olikin kun ei muu auttanut kun lääkkeet. Kyllä tästä Efexorista oli ihan järkyttävä apu silloin pahimpina hetkinä.
tuittu sano edellisellä sivulla, että kun lopettaa niin pitäis varautua siihen että kolmen viikon ajan on tosi paska olo. Minä en voi, kun on lapset. Sillä olikin hyvä sauma yrittää lopettaa kesäkuun alussa kun muksut oli reissussa, mutta eihän siitä tullut mitään.
Miten tänne on kasaantuneet suomen kauneimmat naiset ja häröimmät miehet? Itse en tosin nappeja voisikaan syödä kun olen vankasti aseistautunut ja nappien syönnistä lähtee aseluvat.
Sehän se olisikin tuonut piristystä jo ennestään perseellään olevaan avioliittoon :D
Edellisellä sivulla mainitsin, että olen ajanut annosta alas jo vuoden päivät ja nyt oon menossa pienimmässä mahdollisessa annoksessa. Jo tämän jättäminen pois aiheuttaa järkyttävät vieroitusoireet.
Mun pitää käydä lääkäriltä hakemassa tähän rinnalle toinen lääke jolla on pidempi puoliintumisaika (Efexorilla erittäin lyhyt) ja sen avulla sitten saanen jätettyä tämän pois. Lääkäriaika vasta elokuussa...
Jep, pahinta oli se tasapaksu "ihan kiva" meininki, ei suuria tunteita pahassa muttei hyvässäkään. :mellow: Niin ja ei edes ole mikään ns. "vahva mömmö", mutta kun tarpeeks kauan syö niin eroon ei meinaa päästä. Mulla on kavereita jotka ei pysty lopettamaan ja lääkeyhtiö saa rahaa kun vuodesta toiseen popsivat niitä ihan vaan sen takia että vieroitusoireet pysyy poissa. On se jännä kun tuntuu että muutama vuosi sitten KAIKILLE vaivoista riippumatta määrättiin Cipralexiä. Oli muuten vastaanotolla sitä Cipralex krääsää kaikilla lääkäreillä joilla silloin kävin.
Mielensekoituslääkkeet on kaikki ihan perseestä näin suoraan sanottuna ja se miten herkästi niitä annetaan. Itelläkin jossain vaiheessa oli jonkin sorttista deppistä ja lääkäri oli jo kirjoittamassa jotain reseptiä, niin totesin vaan, että haistakoot vitut ja marssin pihalle. Tosin sanottakoon, että itsellä suomalainen sisu juurtunu vähän syvemmälle, mutta pääsyynä se, että kaveri sairastus noin 12-v. skitsofreniaan ja jo 17-v. sairauslista oli luokkaa A4-paperin pituinen (sisältäen kaikkea syömishäiriöistä, masennukseen ja muistiongelmiin) ja suurin osa uusista sairauksista olikin lopulta lääkkeiden sivuvaikutuksia tai niiden johdannaisia. Sellanen kokemus, että ei paljoa Buranaa vahvempaa lääkettä tee itse mieli napsia, kun tiedä mihin helvettiin se sitten johtaa. Itsehän en käy edes lääkärillä kuin vasta siinä vaiheessa, kun verenvuotoa ei saa tyrehdytettyä pelkällä sideharsolla tai ollaan maattu jo viikon verran punkassa sairaana.
Meneekö joku muka pienemmästä lääkäriin? :eek: Ei mikään ihme, että siellä tuntuu olevan törkeet jonot.. :rolleyes:
Kyllä nyt viikko vielä normaalista sairastamisesta menee, mutta jos rupee kuukautta lähentelemään, niin sitten voisin itekin lekuriin yrittää.. :thinking:
Tosin, en ole juuri tainnut intin jälkeen lääkärissä omatoimisesti käydä; muutaman kerran työhöntulotarkastuksessa ja kun solisluuhuhun tuli murtuma, niin pomo pakotti lekuriin. :D
Oon tän varmaan ehkä jo kertonukkin täällä, mutta intissä tuli mentyä vapaaehtosesti Tilkkaan viikonloppuvapailta, kun "oli vähän kuumeinen olo"; lämmöt huiteli päälle neljän kympin (jos en ihan väärin muista, niin 41.4 oli korkeimmillaan) ja mm. kello näytti valuvan sulana seinää pitkin. :lol: Meinasivat lykätä mut jääpaljuun, jos ois lämmöt noussu tippaakaan, kun kuulemma rupee veri hyytymään suonissa tjsp. jossain niillä paikkeilla. :blink:
Lekurin ilme oli hieno, kun kun tutkaili lämpömittaria ja mua vuoronperään ja kysy millä tulin sinne. Silmät lävähti melko auki, kun kerroin itse ajaneeni. :D
Tossa on videon ääniraita mp3-muodossa, siitä täytyy vaan pätkiä höpötykset pois alusta, ite en nyt kännykällä pysty pätkiä.
https://www.dropbox.com/s/41sa8dptjz...r24_fmt135.mp3