Kauanko tuollainen kestää ennekuin lahoaa käs... siis modiin ? :)
Kai te ootatte poron vieressä koska se tiputtaa vai keräättekö ne suoraan päästä? :confused:
Printable View
poronsarvi round malliset vois olla aika mahtavia :) oikeissa mitoissakin (paksuus) niin a-vot
Haetaan luonnosta, eli samoillaan mettässä kunnes löydetään hyvässäkunnossa olevaa sarvea.
Alunperin meillä oli ihan kunnon toimittaja noille sarville mutta se homma kusi nilkoille :D
Kestää ne kauan, poronsarven kesto on aivan saatanan hyvä, ja ei paina mitään.
Ajateltiin tehä noista ming muotosia, ja pyynnöstä noihin saa myös polttokynällä tehdyn kuvion/kuvioita.
Sisarfoorumilla jo aiheesta avauduin, mutta emäntä soitti meille nettiä uuteen kämppään -> sanoivat että menee 8 päivää. Jouduimme siis pakkovaihtamaan Soneran Elisa/Saunalahteen koska niillä on kiinteä soppari tän taloyhtiön kanssa (Huoneistokaista).
Tänään sitten vittupäissäni otin luuria ensin Saunalahdelle ja kun rupes siellä päädyssä korvia punottaa niin siirsivät mut Elisalle.
http://www.speedtest.net/result/2781411621.png
Vaihtui 8 päivän toimitusaika 30min toimitusajaksi, hinta 19,90€. Nyt on hyvä.
Muistin laittaa digiboksin tallentaan Star Trekin ja MacGyverin. Niin... ja mister kotiutui :thumbup:
Ihan pitää hetken Suomalaisena olla ylpeä näistä! Suomi putkista, ilmeisesti kysyntää on ollut pitkälti Suomen rajojen ulkopuolellakin.
Eli Kiitos Suomalaiselta Suomalaisille tekijöille! Jotka näin tekevät Suomea tunnetuksi Maailmalla!
On nuo lapset hauskoja :).
Emännän sisko oli mukuloidensa kanssa käymässä, neljä ja viisi vuotiaat lapset.
Vaihdoin siinä paitaa sitten ja 4v poika oli seurana makkarissa, kysyi että minne olen menossa?
Kehuin että salille treenaamaan.
Poika kysy että mitä mä siellä teen?
Vastasin että yritän kasvattaa isompia lihaksia.
Poika kysyi pokkana "mitä sä teet enää isommilla lihaksilla?" :D.
Menin aika hämilleen kysymyksestä, mietin pari sekuntia mutta pakko oli todeta että "en mä tiedä, mä kerron kun se selviää ensin mulle":).
Salillakin tuli mietittyä että miks täällä juoksee, mutta hankala siihen oli mitään yhtä syytä keksiä.
Sinne vain pitää mennä :cool:.
Olisit vaan sanonu rehellisesti että nakkikioskia varte niitä lihaksia kasvatetaan :D
Neljän päivän vapaa alko NYT!! :cool:
365 Humu humu!! :esmoke:
Hyvää ja Hauskaa Juhannusta porukoille :cool:
Liite 7265
Juhannus varmistettu juhlalliseksi ja höyryn täytteiseksi! Eilen tuli e-smokeIrelandin paketti (2x 30ml Fire and Ice ja 10ml Ectoplasmic) ja tänään tuli Puffin kirje (Cola-X tiiviste, GT-Pössy, Green Fairy, FCE Löyly, Lakka ja Hot Lollipop valmis nesteinä). Samaten maanantaina saapui Mesh Companyn vaijerit. :)
Saipa ruinattua sunnuntain vapaaksi töistä. Pe ja la joutuu kyl lusimaan tuolla röissä, prkl. Tyhjää parempi kuitenkin.
17pv klo:12:52 tilasin houseofliquidilta parit torot testiin, no perskules ne tuli jo! Aamulla ihmettelin että mitä vittua mä oon tilannu ettei ne viel voi olla mun liemet... Torot ei vielä iskenyt (dripperissä 2ohm dualcoil, vamo 15) antee seisoskella sen viikon jo sitten pistetään misteriin.
Mutta 73h tilauksesta niin oli putellit kouras en olis ikinä uskonu, itella<3
Tännehän tämä piti laittaa:
Lavatuben mukaan Bullyssä 0.6ohmia dual coilina, hieman ahdasta oli väkertää mutta onnistui kuitenkin.. Nyt tuli jo emännältäkin noottia höyrypilven koosta. Ei kuulema nähnyt läppärin näyttöä toisella puolella keittiön pöytää :D
Ah, kun hymyilyttää. Alunperin juhannus piti viettää töitä tehdessä, mutta suunnitelmat muuttui ja juhannus vietetään vapaalla. Tänään pääsin reissun päältä kämpille ja posteljooni oli tuonu Puffin, Arizonan, Eciqin ja Vapeonin paketit perille!
Postit pöydälle, appiukon tuoma jekkupullo auki ja sitten ihmettelemään Agia, kanthalia sekä silicaa. :o Neljä setuppia väännetty ja kaikista on irronnut makua ja höyryä. :) Seurantakoodin mukaan myös mix'n'matchin paketti on lähipostissa ja kaiken kruunasi vielä sauna.
Ei vois paljoa paremmin tällä hetkellä mennä! :thumbup::smoke:
Kuulostaa jopa meikäläisen suuhun makialta, varsinkin jos silica sana korvataan sanalla mesh :D :esmoke:
6kk ilman tupakkaa!
Ja juhannus :)
Onpa kyllä ihan vitun kivat naapurit jos ei muuta.
Tässä kahdella naapurilla on molemmilla peräkkäin saunavuorot tänään (siis perjantaisin). Tunti per vuoro 1900-2100. No noi käy näemmä aina 20-30 min per naapuri ja menevät heti peräkkäin niin pääsee itse käyttämään tätä viimeisintä naapureiden vuoroa.
Aiemmin en oo kehdannu vielä mennä vaikka ovat sanoneet että sinne vaan. Nyt käytii muksun kans, ja olipa helvetti kivaa pitkästä aikaa käydä saunassa. Muksukin aiemmin pelänny saunaa mutta nyt oli niin kivaa :)
Lisäksi sauna on todella iso kaikkine tiloineen ja myös lapsi ystävällinen tuollaselle 3vuotiaalle. Pysty ihan huoletta sanomaan että mee vaan leikkiin välillä suihkuun jos on kuuma jne.
Nytkin jäi 1h10 min naapureiden sauna-aikaa meille. Tosin pitänee tässä vielä varata oma vuoro vaikka tuohon perään niin ois aikaa kylpeä, on toi niin kiva sauna.
Tuli juotua eilen huolella, kaksinkäsin! Pää nollaantu tehokkaasti :) Ja ei oo ees rapulaa!
Taidat olla siis vielä kännissä :D :cool:
No se voi olla :D
Ei rapulaa vaik eilen vähä kaikkee sekaisin. Atot rokkaa kaikki ja nesteet maistuu just miltä pitääkin. Kohta grilliin pari kiloo filettä, graavi/savulohta, uusia pottuja... Näistä on suomalainen juhannus tehty:D
Gepetton modi valmistuu kuin valmistuukin, ensi viikolla pitäs olla boksi kasassa ja tulossa kohti Suomea! http://vapefest.fi/public/style_emot...ault/yahoo.gifPääsee sitten vertailemaan suomalaisen ja puolalaisen modeja keskenään, kun Akun boksikin tuloo :)
Tunti töitä vielä ja sitte pääsis ottamaan muutaman juhannusoluen :) Ehkä jopa juhannussimaa :p
Jee, pitkästä aikaa toimiva(hko) meshisetuppi!
Khyl se vain niin on pojat, tytöt ja kaksijakoiset, että pieksee muut jo tälläkin.
Nyt odotellaan 63 vrk (+/- 5 vrk) pyöräyttääkö mun nuorempi koissu maailmaan lauman pikku mustia. Toivottavasti kohtuus riittää, 6-8 olis ihan riittävästi, ei tartte tulla 13 pentusta. Ja ei, mun ei onneksi tartte hoitaa niitä, koissu on mulla sijoituksessa ja menee sijoittajalle synnyttämään (jos pentuja tulee). Eipä tolla onneksi ole voimakkaita valeraskauksia ollut, että pitäisi huomata.
Jälkitreeni alkaa pikku hiljaa sujua. Ja tottelevaisuusharjoituksetkin edistyvät. Ei kuitenkaan taideta tällä kaudella vielä ehtiä BH-kokeisiin. Mutta se olis sitten heti ens kevään tavoitteena, ja jälkikisat heti perään. Talvella pitää sitten ruveta esineruutua työstämään urakalla.
Vääntäydyin mökille paarmojen keskelle korpeen:)
Lämmintä +24 ja pihalla vähä vaikeeta olla. Olut ja vodka-russian paarmakarkotteena:D
Vaimoke ei halua lähteä tänne kun ei oo suihkua eikä sähköä niin saa olla ihan rauhassa;) Jos illasta saunan jälkeen laittas muurikassa vähän hirvenfilettä...uusia perunoita...pekonia...sipulia... Toinen viikko lomaa menos. Ens viikolla takas töihin ja syksymmälle jää vielä kolmisen viikkoo:p
:D
Juuri näin... hiki lensi kun kannoin hakkuulta rankoja polttopuiksi syksyä varten, verisiä naarmuja kintut täynnä ja valuvia sellaisia:D
Tulee mieleen "täällä pohjan tähden alla" :thumbup:
Hiki haisooja öölperi maistuu... pitää kohta lähtee jatkamaan urakkaa:cool: Nauttikaa kaikki pienet höpönassut kesästä siellä asfalttiviidakoissanne ja lähiökuppiloissanne:D
Vitsivitsi, nauttikaa lomalaiset kesästä missä ikinä olettekin:):)
Niinpä niin! Villi ja Vapaa
Liite 7337
Ja paarmat ovat kaikonneet ajat sitten. Paikalla vain minä&positiiviset ajatukset:D
Helppo olla, jos menis koisiin:D
Otan viel yhden oluen, ois muuten jääny kaappiin:cool:
Tuli pieni humutuksen aihe surun täyttämään päivään (Rapid käyttökelvoton kunnes uusi putki tulee ja AGI päätti, ettei vanha messinkinaula viritys toimi). The Mesh Companyyn elinikäinen 5% alennus, eli kannattaa olla Chrisiin yhteydessä foorumijäsenyydestä ;)
Niin kannattaa! Eilen vasta muistin tuon ja laitoin Chrisille viestiä. Vastaus tuli parissa minuutissa ja niin lähti minun tilauskin tämän jälkeen... :p
Huomenna TITAANIA postissa!
Ei siitä vielä sen enempää ;)