-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Nikotiinilliset nesteet loppu. Pitää huomenna käyä appivanhempien tykönä pummimassa nicorettea jos niillä olis..
Röökiä en viittis ostaa. Saatan kyllä pummia kavereilta, koulun alkaessa ens tiistaina. En aio soimia itteäni siitä jos älyttömissä niksoissa saatan muutaman polttaa.
Höyryttely on kuitenkin niin paljon kivempaa, eikä mulla ole tehnyt tippaakaan mieli röökiä siitä asti kun aloitin tämän touhun.
Tämän jälkeen aijon pitää huolen siitä, ettei koskaan enään tulevaisuudessa tulis tällästä tilannetta :D
-
eipä oo ongelmia ton suhteen... vajaa 7kk höyrytelly ja about 1,5l löutyy käyttökelpoisia nesteitä :D
omaan suuhun sopivaa nestettä 600ml... ;)
-
Viddu...joku tekee kiusaa, puffin akut ja gus teillä tietämättömillä :( :( :(
-
edeniä ja orange de sangre nesteitä tulossa testiin mut suomen posti väittää että rovaniemi on uudessa kaupungissa :(
-
mua ärsyttää tyhmät ihmiset. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kermu
+1 ja huutonaurut samaan rahaan :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kermu
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...20III/face.jpg
+1
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kermu
+10
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kermu
:D
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...VRwQSXZMWUBBgq
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
-
-
Rento aina aamupöhnässä sekotella omia nesteitä. Pöydällä oli 100ml:n pullo, johon tuleva neste syntyy, 266ml:n pullo 52mg VG-niksaa ja 100ml pullo VG:tä. Tietenkin kippasin ne pari tiivistepulloa suoraan tuonne niksapulloon ja nyt mulla on about 50mg:sta rasberry lemonaden makusta nestettä! Se siitä pullosta, ei kun uutta tilaamaan. Perkele.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sikaläyhy extraflävoyri? :)
-
Eipä tullu Polakin liemet tänäänkään. Vejetään kessua ja tutkitaan mitä kaikkia rimpuloita pitäs hommata.
-
Tuossa muutama päivä sitten menin kokeilemaan kirsikkaa mun ainooseen 68mm kartoon ja se maku ei meinaa ny millään huveta.
-
Hyväksihavaittu käyttötapa kartojen kanssa on maku per karto ::)
-
Huomaa et hyvät nesteet loppu... Nestekulutus tippunu karvan alle 1ml/päivä. Pitää varmaan polttaa keskiviikkona kaikki ylityörahat nesteisiin.
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JH70
Tuossa muutama päivä sitten menin kokeilemaan kirsikkaa mun ainooseen 68mm kartoon ja se maku ei meinaa ny millään huveta.
Jahas. Nyt se simahti koko putkilo. Olikohan Woo 5v sille liikaa. Oli kyllä kivan pitkä, vaan ei pitkä tuttavuus.
-
Ego-C atot.. 5kpl paketti, meni about 25 päivää niin jokainen maistuu aivan paskalta, puhdistuksista huolimatta (vedellä pesu, keittäminen, kuivapoltto).
Pitää yrittää joskus noista vaihtaa noita wickejä jos osaan.
About viikko sitten sain puffilta toisen viiden kpl paketin headejä, ei aitoja joyetechejä. Saapa nähdä kuinka nää toimii.
Kaks oon jo ottanut paketista. Vituttaa kun ei tiedä johtuuko tämä älytön säätö näiden atojen kanssa vaan omasta kädettömyydestä, vai onko noi vaan niin paskoja.
-
Puffilta tilasin conen ja eihän se ollenkaan käy tuohon tankin ja akun väliin. Ihan peestä, tuo systeemi näyttää rumalta ku kierteet on esillä :(
-
Taitaa nyt tulla vähän myöhässä, mutta sulla oli vissiin Super Tank johon tota conea oot laittamassa? Siihen ei tietääkseni oo saatavilla conea, eli joutuu käyttämään joko sen omia atoja + tankkeja tai hommaamaan eGo-akun, jos haluaa siistin näköisen paketin.. :-\
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Foorumi ei toimi tietokoneella. Pitää puhelimella lukea looraa.
-
Lähti pelaan kun mulkkas firefoxin välityspalvelinasetukset käsin.
-
Toinen viikko putkeen yövuoroo prkl!!!! Ei ole helppoo rahtarin elämä ei! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
käytä jotain toimivampaa selainta, kuin sitä kettua.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Taitaa nyt tulla vähän myöhässä, mutta sulla oli vissiin Super Tank johon tota conea oot laittamassa? Siihen ei tietääkseni oo saatavilla conea, eli joutuu käyttämään joko sen omia atoja + tankkeja tai hommaamaan eGo-akun, jos haluaa siistin näköisen paketin.. :-\
No voi itku :( vielä on toinenkin cone tulossa velholta. Eipä sitä kai auta muu kuin kärsiä plääh ja ruveta katselemaan sievempiä akkuja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
steamroller
käytä jotain toimivampaa selainta, kuin sitä kettua.
+1
Esim. Chrome tai joku siitä modattu versio. Harmittaa kun tuo ketun laatu on jo pitkään mennyt alas kuin lehmän häntä.
t.entinen foxmän
-
Rage/// Vituttaa nua saunalahden yölliset verkon parannus toimet jotka johtaa vaan siihen että joutuu alkaan käsin hakkaa asetuksia..yöllä poikkas foorumin toiminta...muuten netti toimii ihan kivasti...nyt joutu käsin lisää proxyn käyttöön..ei pääse tänne muuten...EIKÄ ollut kettu ongelma...eipä toimi chrome eikä explorerikaan..
Rage End///
Rage2/// Voi vittu että voi vituttaa toi jatkuva päivän välein pahimmillaan tapahtuva hiiop...uppista ..yyyyyylöstys ...hiinaus...eikö kelepaa...paska paikka, ei täällä kukaan mitään osta..
Ei sitä tartte joka vitun päivä ylös hinata...oisko hinta pyynneissä jotain vikaa jos ei se mee kaupax...kaupataan käytettyä tavaraa 80-90% uuden hinnasta ja tuskin tulee takuuta..ja ihmetellään ku ei kelpaa...ja tarkoitan nyt ihan näitä hylly/bulkki kamoja..en yksittäis kappaleita ja ikuisen takuun yybermodeja..toki nekin menee kaupax ilman jatkuvia ylös vetoja jos hinnassa on edes jotain järkeä..
Rage End///
-
JA HIIOOOPPP YLÖÖÖSSS
ihan vitutuksen vuoksi...
luuppo antakoon korvatillikan jos kokee tarpeelliseksi..
-
anna mennä anna mennä, valideja pointteja tuossa sunkin postauksessa.
mua vituttaa se että en oo saanu uutta (wanhaa) autoa vieläkään näppeihini, vtu viime viikolla jo piti...
:(
ps. Kauppaketjun sääntöpostaukseen lisätty rivi :
Oman ketjun NOSTAminen takaisin ylös omalla viestillä on myös pidettävä järjellisyyden mitoissa, 1krt/vko maksimissaan.
-
Ärsyttää ihan suunnattomasti tällästä vitun köyhää duunaria kun noitten kivojen modien hinnat on kipurajan tolla puolen ja vähän helvetin kaukana, täällä ei sanota kohta 200 eurolla kun päivää.
[move]OTTAA AIVOON!![/move]
Tai sitten vaan tarvii ottaa lakki kauniiseen käteen ja imeskellä bogesta litkut :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
anna mennä anna mennä, valideja pointteja tuossa sunkin postauksessa.
mua vituttaa se että en oo saanu uutta (wanhaa) autoa vieläkään näppeihini, vtu viime viikolla jo piti...
:(
ps. Kauppaketjun sääntöpostaukseen lisätty rivi :
Oman ketjun NOSTAminen takaisin ylös omalla viestillä on myös pidettävä järjellisyyden mitoissa, 1krt/vko maksimissaan.
Kiitos :police:
-
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja SiB77
Mitä sinne pitää sönkätä?
Täällä tuntuis olevan samaa ongelmaa..
-
Varasto.saunalahti.fi. portti 80 helppas ainakin allekirjoittaneella.toki riippuu operaattorista..
-
DNA Welho ei päästä tänne millään selaimella. :(
Ipädillä saunalahden 3G liittymällä taas toimii hienosti...
-
Just tulin koneelle ja hyvin pelittää welholla.
-
Hmmm, kyllä tää toimii VPN kautta. :P Mistäköhän toi nyt sitte johtuu?
-
Täällä DNA toimii ihan normaalisti...eilen meinas vähän olla onkelmia.