-
Re: ECigWizard kokemuksia
Ja seuraava valitusketju. Mistä näitä aina sikiää :(
-
-
Vs: ECigWizard kokemuksia
Ihan hyvin tuntuu tuo next day shipping toimivan.. Su-ma yönä tilatut Vermillion Riverit tuotiin tänään kotiovelle (vaikkein kotosalla ollutkaan). Maanantaina pakattu puolen päivän jälkeen, DHL noutanut viideltä ja eilen aamuseitsemältä ollut jo Turussa. Tampereella iltapäivällä ja siitä menikin sitten vuorokausi toimittaa tähän 60km päähän. (Pitempi aika mitä paketti matkasi briteistä saksan kautta suomeen ::)) Tuo päivän viive taisi kuitenkin johtua ihan puhtaasti itellasta, ei taida DHL itse tänne "korpeen" mitään toimittaa.
Tuli mitä pitikin, seurantakoodit napsahti mailiin jne. Asiallista toimintaa. Kiitokset!
-
Paketti postitettu 2.1.2013
Saapui tänään 10.1.2013
Muuten oli kaikki ok. Mutta, tilasin kaksi Starter Bundle pakettia (Vision Ego Kit) pojille otin. Jos pääsisivät analoogisesta eri seuraan. Kirjeessä ei ollut kuin toinen kyseisistä tuotteista :(
Laitoin sinne heti kohta palautetta.
Ei oo kyllä mistään tullut niin nopesti sähköpostia taisin :D
Siis todella loistavaa. Katotaan miten tämä homma etenee.
Eipä mennyt kauan kun taas vastattiin :-)
Lähettämö oli luvannut lähettä puuttuvan setin :D
Loistavaa palvelua!!!!
-
Siellä on ollu nyt pakkaaja umpiunessa ;)
Mulle tuli nesteet muttei cartoja.
Asiakaspalvelu on kyllä maailman parasta! :-*
Vastaukset tulee tosi nopsaan, ja virheet korjataan välittömästi. Monella suomalaisella yrittäjällä olis opittavaa tosta.
Eiköhän tuu tilattua jatkossakin :)
-
Sehän lähti hyvin käyntii eka tilaus ja tullista tänää kirje :smoke:
-
Mitä tilasit että sait tullin puuttumaan ETA-maiden väliseen liikenteeseen?
-
ekaa kertaa joutuu oikein odottelemaan tästä kaupasta tilausta :D aina tullut saman viikon aikana, mutta ei napsahtanut tänäänkään vielä 3.1 tehty tilaus.
no jos maanantaina..toivottavasti :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djtimse
ekaa kertaa joutuu oikein odottelemaan tästä kaupasta tilausta :D aina tullut saman viikon aikana, mutta ei napsahtanut tänäänkään vielä 3.1 tehty tilaus.
no jos maanantaina..toivottavasti :esmoke:
Täällä odotellaan vielä 24. pv lähtenyttä tilausta, tod näk sulle tulee silti ennen minua mun tuurilla.
-
joo ei oo tullu mullekkaan ecigwizardin tilaukset tilasin puoltoista viikko sitten ei oo vielä näin kauaa kestäny koskaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Täällä odotellaan vielä 24. pv lähtenyttä tilausta, tod näk sulle tulee silti ennen minua mun tuurilla.
Itseäni lainaten, eipä näkynyt postissa vieläkään. Bargainvapourin tilaus Irlannista ajeli ohitse kuin vettä vaan jo aikoja sitten, onko se mun tilaus tosiaan muistettu postittaa kaikessa jouluhälinässä? Olikos se Ecigwizardin vai Libertyn joku lupaus, että jos tuotteet eivät saavu tietyssä ajassa lähetetään uusi paketti tulemaan?
-
2.1 tilattu ja jossain matkalla edelleen :(
-
Mulla tuli tänään neljäs päivä tilattu paketti.
-
Täällä myös odotellaan viides päivä tilattua, seitsemäs päivä postitettua lähetystä
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nasse-setä
Täällä myös odotellaan viides päivä tilattua, seitsemäs päivä postitettua lähetystä
Hämmennyn kyllä jos te tän vuoden puolella tilanneet saatte omanne ennen minua :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Olikos se Ecigwizardin vai Libertyn joku lupaus, että jos tuotteet eivät saavu tietyssä ajassa lähetetään uusi paketti tulemaan?
25 arkipäivää lähetyksestä = takaraja.
Jos ei tuolloin ole paketti saapunut niin aspaan viestiä suomeksi tilausnumeron kera.
-
16 päivää kesti ku paketti kolahti laatikkoon "tuolla halvimmalla postilla" Käyttääköhän toi Liberty Flights eri systeemiä halvimmalla postilla kun niitten paketit on tullut viikon sisällä "2 tilausta tuli samana ajankohtana perille alle viikossa"
No se siintä asiasta...voihan olla varasto vajettakin vaikka näyttää tilattaessa että tavaraa on???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pathfinder66
16 päivää kesti ku paketti kolahti laatikkoon "tuolla halvimmalla postilla" Käyttääköhän toi Liberty Flights eri systeemiä halvimmalla postilla kun niitten paketit on tullut viikon sisällä "2 tilausta tuli samana ajankohtana perille alle viikossa"
Libertyllä taitaa olla vielä käytössä Royal Mail ulkomaan posteissa.
Meillä paketit kulkee Deutsche Postilla (ainoastaan kotimaan paketit kulkee Royalilla).
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pathfinder66
No se siintä asiasta...voihan olla varasto vajettakin vaikka näyttää tilattaessa että tavaraa on???
Jos varastovaje (kts. virhe järjestelmässä) niin tilaus laitetaan ilman tuota matkaan tai kysytään korvaavaa tuotetta - rahat puuttuneista hyvitetään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Hämmennyn kyllä jos te tän vuoden puolella tilanneet saatte omanne ennen minua :'(
Niinpä siinä tais käydä, oma seitsemäs päivä postitettu paketti tupsahti tänään laatikkoon. Aloittelijan tuuria? :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nasse-setä
Niinpä siinä tais käydä, oma seitsemäs päivä postitettu paketti tupsahti tänään laatikkoon. Aloittelijan tuuria? :)
Onneksi eräs ystävällinen EcigWizardin henkilö laittoi tänään uudestaan tuotteen tulemaan :)
Jos tällä kertaa ei posti hävittäisi sitä.
Juu, aloittelijan tuuria. Mulla menee nykyään aina silleen, et kun odottaa perjantaille jotain niin menee sittenkin viikonlopun yli ja muutenkin pitkät odotusajat.
Ekat tilaukset olivat stressittömämpiä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
Tuleeko wishlistin tuotteesta sähköposti kun se on taas saatavilla?
TÄH??? ???
Vai miten saan ilmoituksen kun suosikkimakuni on taas hyllyssä?
Entisen kaupan sähköposti ilmoitus oli hyvä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Itseäni lainaten, eipä näkynyt postissa vieläkään. Bargainvapourin tilaus Irlannista ajeli ohitse kuin vettä vaan jo aikoja sitten, onko se mun tilaus tosiaan muistettu postittaa kaikessa jouluhälinässä? Olikos se Ecigwizardin vai Libertyn joku lupaus, että jos tuotteet eivät saavu tietyssä ajassa lähetetään uusi paketti tulemaan?
17.12. lähetetty tilaus ei ole vielä(kään) saapunut, että ongelmia tuntuu olevan... Ei mitään ole kuulunut tullistakaan. No, kohta se on 25 arkipäivää täynnä. Pari kuukautta sitten tuli tilaus saman viikon sisällä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
VSavu
17.12. lähetetty tilaus ei ole vielä(kään) saapunut, että ongelmia tuntuu olevan... Ei mitään ole kuulunut tullistakaan. No, kohta se on 25 arkipäivää täynnä. Pari kuukautta sitten tuli tilaus saman viikon sisällä.
Oliko isokin tilaus? Mulla kyseessä oli vain onneksi pikkuruinen akku, et olen pärjännyt odotellessa ilmankin. Kuulemma tänään lähti uus matkaan jo.
-
Täälläkin vielä odotellaan 25.12 tilattua lähetystä... Huoh...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
TÄH??? ???
Vai miten saan ilmoituksen kun suosikkimakuni on taas hyllyssä?
Entisen kaupan sähköposti ilmoitus oli hyvä.
Ilman sisäänkirjautumista :
https://dl.dropbox.com/u/11701671/eC...0II/log-in.png
Sisäänkirjautuneena :
https://dl.dropbox.com/u/11701671/eC.../logged-in.png
-
Tilasin viime keskiviikkona ( 8.1 ), ja kuumeisesti odottelen.. Toivottavasti kolahtaa laatikkoon pian. :esmoke:
-
mitä jos lähikauppasi/pankkisi/lentoyhtiösi/vakuutusyhtiösi -juu neim it- ilmoittaisi: valitettavasti olemme hukanneet keräämäsi/tallettamasi rahat, mutta se ei tietenkään ole meidän vika vaan IT-osasto se hölmöilee emmekä voi siihen vaikuttaa koska olemme ulkoistaneet toiminnan mutta me emme ole syypää mihinkään :D
tai siis jos edes ilmoittaisi! Jos Helsinki-Vantaan kenttämiehet olisi tyytyväinen 99%:n tasoon ni joka sadas kone tippuis maahan...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Oliko isokin tilaus? Mulla kyseessä oli vain onneksi pikkuruinen akku, et olen pärjännyt odotellessa ilmankin. Kuulemma tänään lähti uus matkaan jo.
Kolme pulloa (10ml) litkuja ja pari atomizeria, eli sanotaan nyt keskikokoinen tilaus.
-
Tulipa pitkästä aikaa katottua toi welhon tilausvahvistus sähköpostista. :laugh:
Pojilla ollu tylsää. :D
"Hi XXXXXX XXXXXXX,
Thanks very much for your order. You really are rather nice. This exciting email is to confirm a few things you probably already know.
1. Your online shopping skills are truly exceptional.
2. ecigwizard has strong feelings for you.
3. See 1 & 2."
ja lopusta kopioitu viel:
"Our dynamic warehouse team will pack your order (carefully) and have it on its way to the address above shortly."
"til we meet again, stay out of trouble."
Kaipa näitä vois useamminki lukea. :D
-
Nopeaa oli ainakin tilauksen lähetys (eilen illalla tilasin ja 9.35 tuli tänää että paketti lähtee ) kun puolan poikien 5pv pakkaus aikaan vertaa. Pidetään peukkuja että postikin hoitaa oman hommansa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Tulipa pitkästä aikaa katottua toi welhon tilausvahvistus sähköpostista. :laugh:
Pojilla ollu tylsää. :D
"Hi XXXXXX XXXXXXX,
Thanks very much for your order. You really are rather nice. This exciting email is to confirm a few things you probably already know.
1. Your online shopping skills are truly exceptional.
2. ecigwizard has strong feelings for you.
3. See 1 & 2."
ja lopusta kopioitu viel:
"Our dynamic warehouse team will pack your order (carefully) and have it on its way to the address above shortly."
"til we meet again, stay out of trouble."
Kaipa näitä vois useamminki lukea. :D
+1
Itekki tota nauroin kun lukasin. Positiivista huumoria.
-
Morjens. Oiskohan jotain wanhan wizmix RY4:sen tapaista korvaavaa makua tarjolla? Uusi on kyllä ihan kuraa ja maistuu pakastevihanneksilta. :laugh:
-
Onko pätkistä tulossa millon lisää?
-
eipä tullut vieläkään 3. päivä tilattu paketti :-\ kerkesi jo toscanan pakettikin ohi :D ja varmaan vielä libertynkin :esmoke:
-
Mitä tuo tilastatus "valmis" mahtaa oikeasti tarkoittaa. Tilaus vastaanotettu, kerätty vai kenties lähetetty. Ken tietää?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leviathan
Mitä tuo tilastatus "valmis" mahtaa oikeasti tarkoittaa. Tilaus vastaanotettu, kerätty vai kenties lähetetty. Ken tietää?
Eiköhän se tarkoita juurikin sitä että tilaus on lähetetty (tästähän tulee myös sähköposti)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
inffy
Eiköhän se tarkoita juurikin sitä että tilaus on lähetetty (tästähän tulee myös sähköposti)
Ite kanssa tulkitsen sen näin, mutta tarkistin sitten sen sähköpostin kun rupes hämäämään, eikä siinä kyllä mainita että olis lähetetty.
Harvemmin menee yli seuraavan päivän toi lähettäminen, eli on varmasti matkalla kun tuo "valmis" tärähtää tilauksen perään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
inffy
Ei ole tullut muuta sähköpostia kuin kiitos tilauksesta.
-
Toimitusaika nykyään pitempi kun ennen :(
-
ei se kusti polkenut vieläkään pakettia :( jo 12 arkipäivää odoteltu..tuossa ajassa olis normaalisti tullut jo 3 tilausta perille..