Tuittu irkkaan!
Printable View
Tuittu irkkaan!
En ole, mä lähdin sieltä jo 3-4 vuotta sitten. Siis galtsusta. :D
www.webchat.quakenet.org, nikiksi nikki ja kanavaksi e-savuke. :thumbsup:
Hei jee, täytyy kokeilla joku päivä kun en tee samaan aikaan 10 eri asiaa :laugh:
En ole kade, mutta...
Helvetti, kun olisi ollut rahaa ja aikaa, sekä muksulle hoitopaikka lähteä etkoille ja festiin. No, ehkä joskus vaikka yleensä noihin kinkereihin suhtautuminen aikas evvk, en mäkään viihtyisi itseni seurassa selvänä!
Tarvinnee vissiin nuo gennyt pistää kiertoon. Diablo hyvä, ei siinä, mutta vaihtelu virkistää VAIKKA noista ei raaskisi luopua, mutq Aero tarvii uuden aton.
Pistäppä Aerosta sananen kun kun olet tutustunut!
Joko saa puhua joulusta?
Hiinä ja hiinä. :D
Ihan kohta on joulukuu :angel:
Kohta. :D Ehkä siitä voi jo silleen snadisti ja varovasti.. :p
jingle bells jingle bells jingle all the way
ai näin :whistle:
Sokeus kestää vain viikon, näet sitten kirjoittaa joulusta:laugh:
Tänä jouluna on ehkä parasta ikinä et minä ja emäntä ollaan molemmat lomalla samaan aikaan. Saa jumalauta ihan rauhassa olla perheen kanssa eikä tarvii yksin käydä säätämässä kaikkea. Ja mikä hienointa, oma äiree ja appiuko lupasi jo, että he tulee meille eikä tarvii sykkiä niille.
Mä luulen, että Urdu voi tekasta sulle giffin aiheesta kissamukin hengessä.:D
Kissamukin? :D
how about no? :blink:
:D
Niin siis pukin alla oli timanttisormus, alaston plösö vain ruokkii irstaita mielikuvia.
http://www.youtube.com/watch?v=ojfjWQ8R-oU
HO HO FUCKING HO
Mutta missä se horo oli?
Näin vain poroja.
And now for something completely different.
http://www.youtube.com/watch?v=zztkoVNf2So
Pitäis joku kaukosäädin ostaa tietokoneeseen, koska tuo Netflix osoittautui aika mainioksi. Suosituksia otetaan vastaan mahdollisimman halvasta ja nopeasta toimituksesta. Jotain tämmöstä kattelin.
No juu puhelinhommaa harkitsin myös, mutta ei tästä vanhasta oranssista Nokiasta sellaseen ole. Pitää nyt muutenkin pysyä kaukosäätimen kokoluokassa jotenkin eli taidan tilata jostain tuollasen parin euron vempulan ja kattoa saisko siitä jotain iloa. Paljon muutahan siltä ei taida tarvita kuin play ja pause napit. Ehkä sitä vielä jaksaa perseensä nostaa ohjelmaa vaihtaessa.
Tanner tömisee kun norsu laskee pulkalla!
No ei ihan, vain 90 kiloa mieslihaa survottuna IHAN liian pieneen pulkkaan.:D
Onx ok jos selkäranka nousee sen 15 cm?
http://www.youtube.com/watch?v=IIgyr1_Z_qA
Ei suututeta luuposta Ärsyttää-ketjussa :D
Tuli hankittua tytärtä mielessä pitäen langattomat Sonyn kuulokkeet. Taisi olla halvin langaton setti mitä Verkkiksestä irtos jossa on kuitenkin lataustelakka, ~79€ kustansi. Melko tyytyväinen olen kyllä, äänenlaatu on hyvä näin peruskäyttöön ja nuo padit on aivan ehaaanat, peittää korvan mutta samalla painuvat pehmeästi päälaelle :love: Lisäksi on/off toiminto tuossa pannassa on oikeasti näppärä keksintö, ei tartte naksauttaa kuulokkeita päälle tahi pois, säästää akkuja.
Ja niin, tytär kun tykkää repiä isänsä kuulokejohtoja niin siksi langattomat :laugh:
USB Wireless Media Desktop Computer PC Remote Control Controller for XP Vista 7 | eBay
nopeasta en tiedä mut halpa on. mee anttilaan jos on kiire. ;)
Hmmmmm, mun Aero tarjoilee 3,5 volttia 0,4 vastukselle.