Tulipa ostettua Dark Souls Steamista (XBOX simuloitu ohjain löytyy) ja voi morjens, eipä ole turhaan kehuttu todella vitun vaikeaksi. En mä pääse edes noista alkupään luurangoista ohi ilman vitullista taktikointia! :laugh: :wheee:
Printable View
Tulipa ostettua Dark Souls Steamista (XBOX simuloitu ohjain löytyy) ja voi morjens, eipä ole turhaan kehuttu todella vitun vaikeaksi. En mä pääse edes noista alkupään luurangoista ohi ilman vitullista taktikointia! :laugh: :wheee:
Dark Soulsin kanssa tämä on jokseenkin vaatimus: dsfix | metaclassofnilblog
Asensin tuon heti kun asensin DS:n ;)
Onpa muuten oikeasti ihan vittumaisen hankala tämä perkele.
Ei muuten Fallout 2 muistaakseni näin vaikea ennen ollut. En tiedä vaikuttaako nämä fanimodaukset vai oonko vaan tottunut uudempiin peleihin, mutta jumantsuikka mitä hääräämistä rottien metsästys kepillä. :crazy:
Oli se aina vaikea, kynnys vaan nykyään matalampi.
Loputon suo. Ei nykyään enään tehdä paljoa pelejä missä hampaat irvessä joutuu oikeesti takomaan ja oppimaan olemaan paras.
Perkele ku ei voi tykätä useampaa kertaa :lol:
Mun yli 25 vuoden pelikokemus nyt dissattiin, poltan Steamin ja meen ostaa Smartin sinistä! X-(
Ei sentäs. Myönnän ihan rehellisesti olevani amatööri, tosin en tajunnut että niitä luuranko luppakorvia ei auttas iiihan vielä starting gearissa kärsiä kurittaa :laugh: Nyt päästiinkin sitten kertaistumalta paljon pidemmälle ja vaikka tuo DS haastava on, niin kyllä tuo helvetin hyvältä peliltä vaikuttaa. Tulee vallan 8bittisen nipan Castlevaniat mieleen.
Ai niin, tässä taas yks ajantappopeli:
Candy box !
Tuosta se vissiin kaikki lähti liikkeelle. Kakkososa tulossa tässä kuussa.
Ja jos tuosta nyt joku innostuu, niin pari noob-tippiä: Karkkeja ei kannata heittää maahan yhtään, siinä vaiheessa kun sulla on 60 karkkia niin peli menee eteenpäin.
Sehän on sanomattakin selvää :D Mutta tarkoitin vain sitä, että kun sai sen "parhaan" lopputuloksen niin meni vähän mielenkiinto enää vetää paremmin :D Toki kunnon rölötys pitäis vetää missä teen kaiken päinvastoin just for laughs...
Jos haluaa nähdä kaikki loput pitää muistaakseni alottaa ihan alusta vaan kaksi kertaa, loput sitten tietyistä kohdista eteenpäin. Gamefaqs auttaa tuossa paljon ;)
Beyond: Two souls on pakkohankinta jos tuo Heay Rain upposi! Ehkäpä jopa saattaa olla parempi kuin HR!!! Toinen läpipeluu menossa ja vaikuttaa pahasti että täytyy taas kaivaa trophyhuoran palttoo esille :D
Onkos kukaan PC pelaajista kokeillut tätä:
Prison Architect Steamissa
Vaikka peli on vielä alpha vaiheessa niin on jo varsin pelattava ja omasta mielestäni huomattavasti koukuttavampi kuin cookie clicker ;)
Tuntuu että mulla sulaa naama tämän Dark Soulsin kanssa. Siitä huolimatta, aivan tajuttoman koukuttava peli. Ehkä ainoa typerä lapsus on yhtäkkiä ilmestyvät totaalisen ylivoimaiset viholliset tietyillä alueilla, joita ei sitten pääse pakoon mitenkään, kuten Black Knightit. Kiipeät torniin ja oho, kuolet kahdessa sekunnissa. Yli 7h pelattuna ja onhan tämä nyt aivan pakko saada jossain vaiheessa läpi :D
Supporting a good cause... A3 paikkeil ite hyppäsin kelkkaan :D - nyt menossa A14
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ameinagame.png
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...X/RetroPie.jpg
RetroPie ajossa - compile ajelee Retron emuja. Alustana siis Raspberry Pi. Distrona Raspbian wheezy. Päälle istutettu RetroPie ja lopputuloksen pitäisi näyttää jotakuinkin tältä :
http://www.youtube.com/watch?v=JSMvRf_eVak
En vaan pysty olee hehkuttamatta Dark Soulsia. Ihmettelinkin miksi mulla on tähän omituinen vetovoima, nyt 23h pelattuna enkä ole edes merkittävän pitkällä (Blighttownin alussa, ja joo on mulla Spider Shield :D). Syy lienee yksinkertainen, sillä yhdistettynä sujuvaan pelattavuuteen ja melko brutaaliin että "realistiseen" lähitaisteluun, tässä on niitä mahtavia elementtejä Berserkistä ja muista fantasiamaailmoista. Silti sankari on ikään kuin antisankari, hieman hankala selittää. Maailma on julma, koruton, hirveä. Karttoja ei ole, luotat muistiisi. Save pointteja on hyvin harvassa. Jos kuolet, niin menetät perkeleesti arvokasta valuuttaa.
Ja peli on oikeasti armottoman vaikea.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0-17_00001.jpg