SE on kaikilla liemillä parempaa piste. Bombulille pointsit vuotamattomuudesta. Mut et kartoja, wtf :eek: Pistä boxiin se rakenneltava tai sorvaa se hylsyjutska ;)
Printable View
Pyssy? Se on sellanen suusta laajeneva wanha ase jolla pystyy ampumaan vaikka rautanauloja :rolleyes:
Kivääri, haulikko, rihlakko, drillinki, pistooli, revolveri... nusnus :D
Onhan toi imeo melkonen innovaattori, ei käy kieltäminen. Egokin on kohillaan mut ei se mun tasolle yllä :D
Kivasti pöhisee Diablo 3 mm vaijerilla ja 3/4 kieppiä .45 lankaa. Voipi olla inan matala, akku hohkaa lämpöä putkien saumoista.
Kyl se edelleen bombulia maussa vie.
Herkempi on vaa pumpuli kärtsähtää, tai sit mul on viel paljon opeteltavaa :) olikos pimeellä puolella keksit minkä makusia? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=q73hW5AqajA
:D
Kyllä pumpulikin reilun 20 watin kestää mutta herkässä on palaneen maku jos nesteen kulku hiukankin töksähtää.
Eiks Rölli 3mm kaapeli oo vähä turhan paksua :eek:
2mm mulla paksuin, sekin imasee lämpöö riittövästi eli matalilla mennään.
No kun ei oikein taho jaxaa wikata!:D
Tuo nyt on kaikin puolin juostenkustu hätäviritelmä, joka tosin puhuu omiaan.
Outo tilanne, kotosalla kököttelen, muija duunissa, jääkaapissa kaljaa, kaapissa viinaa vaikka muille jakaa :)
No ei se aina maistu.
Toimi se kivasti bombulilla ja .32 microlla HETKEN, kunnes päätti alkaa kusta läpi.:D
Jaksanut sitten sen(kään) enempää säätää.
wiitikseen nojaten taidan jättää tilaamatta. bogeilla oon rätistelly menemään ja ollut tytyväinen.
maku nyt jää väkisinki rakenneltavista.
mamma sen kähveltää kotosalla aina käsiinsä :D
No sepä siinä on.. toimii hetken ja ei vaan jaksa aina irroittaa tankkia billetistä, imeä nesteitä pihalle, säätää setuppia, nesteet takaisin, tankki paikoilleen, 10min päästä taas kurlaa/polttaa -> setuppi uusiksi. Toista x kertaa päivässä.
jep sitten saa olla..
iha ässä duunivehje on mulle ollut
Varsinkin kun se ei nyt vaan ole mikään sateentekijä edes silloin kun hetkellisesti toimii
sr boge ja täydet voltit niin puskee ihan kivasti. vähän pitää slotat kyllä ei ihan perus holeilla jaksa imeä kosteaksi