Huiskaise kuva tuosta setupista niin saadaan muutkin testiin samanmoinen....
Printable View
Ei oikeen saa kuvaa mun surkeella kännykällä, mutta tein samalla tavalla kuin tässä videossa on tehty Genesis Atomizer Auto Dripping Mode Using A Micro Coil - YouTube
Tosin mulla ei ollut kotona muuta kuin .25 kanthalia niin en tehnyt microcoilia vaan ihan normi coilin 4/3 wrapilla.
Pistänpä viikolla kokeiluun, näyttää toimivalta. :thumbup:
Pakko taas humuttaa tätä Smokin Rsst ja saman valmistajan Naturalia!
Kyllä capelan Apple pie maistuu just eikä melkein siltä miltä sen kuulukin maistua.Aivan turhaa nuo kokeilut pumpulilla ja silcalla, tähän kun tuuppas taas 200#meshiä ja 0.30 kanthalia niin Huh Huh :eek: on niksa överit päällä, kun laitoin tuota Misterissä käyttämääni 12mg nestettä!
Ketä näitä Rba juttuja harkitsee, niin kannattaa tosissaan miettiä tätä kompoa! Rsst helppo setupoida ja edullinen! itselle on tuo Natural jäännyt toimivuutensa ja sivu napin takia käyttöön, oikeistaan niitä on kaksi kompoa käytössä! Defun Ry-4 ja toisessa Capellan Apple pie.
Pistää miettimään :thinking: tarviinko noita Diabloa ja Mistereitä enään :thinking: taitaa mennä kaverille tuo Diablo kun on sitä kysellyt jo kauan, ja Misterit myyntiin tai vaihtoon, Todella Hienoja ja toimivia molemmat! Mikä parasta Suomalaisia!!
Täytyy myöntää tännekkin että mahtavasti pelittää RSST, kiitos Rockpetelle hyvästä setupista. Ainoa asia, mikä huolettaa on toi hatun löysyys että miten tota uskaltaa kuljettaa mukana. Luultavasti povarissa kulkenee hyvin irtoamatta...
Naputa sitä hiukan soikeaksi.
Tai sit hammaslankaa O-renkaan alle...
Alibaba myy pyrex-versiota n. 13 euron hintaan 50 kpl satseina. Järjestääkö joku kimppatilauksen? Vaikka kaipa nämä pian tulevat Fasttechiin hintaan n. 3-5 euroa kalliimmalla, veikkaan.
2014 100% Original Smok Pyrex Rsst Pyrex Glass Kayfun Atomizer - Buy Pyrex Glass Kayfun Atomizer,Rsst,Smoktech Rsst Product on Alibaba.com
Puffilta "mitat, paksuus 22mm, pituus 48mm"
Jep tuota tarkotinkin että muuten toi alibaban pyrex tankki versio kuulosti hyvältä mut toi pienempi halkaisija ihmetyttää. Eli voisko mahdollisesti olla eri versio.
E: Tilavuudeksikin ilmoittavat 2,5 - 3 ml, kun tähän nykyiseen menee lähemmäs 4 ml.
Editin edittiä; joo eihän tuo mitään tarkota, toi lasi on varmasti paksumpaa ku muovi.
Itse hommasin jo ensimmäisen RSST Pyrex:in viikko sitten ulkomailta. LÖysin paikan josta posteineen juuri siinä 30 euron pintaan. Suomesta ostettu muovinen versio on myös ollut muutaman viikon käytössä(tilasin juuri ennen kuin tuota pyrexiä alkoi saamaan). Noh, onnistuin ensimmäisenä päivänä, vielä ennen ensimmäisiä täyttöä hajoittamaan sen pyrex tuubin kun olin tutkimassa sitä osina. Tämä tapahtui kun otin dekin alla olevan tiivisteen pois ja "mallailin" lasia huvikseen paljaaltaan ylädekin alaosan uurteisiin, lasi melkein mahtui siihen syvennykseen sellaisenaan. Painoin "vähän" niin NAPS! säröityi yhdeltä puolen läpi. :facepalm: Onneksi on ollut tuo muoviersio nyt sillä välin. Tuon lasin hajoamisen jälkeen olen yrittänyt etsiä netistä järkevään hintaan / poisteineen pelkkiä pyrex varatuubeja tuloksetta. Tällä hetkellä ainoastaan pari paikkaa myy jenkeissä ja posteineen menee älyttömäksi.
Noh, sen verran kuumottaa tuo Pyrex RSST:n käyttöönotto, että eilen pistin uuden tilauksen RSST pyrex RBA:sta. Onpahan sitten "varaosia" jatkoa varten :rolleyes: Sen verran yllätti miten helposti tuo pyrex hajoaa. Ei ole oikein uutena pyrex vehkeiden käyttäjänä tuntumaa kuinka lujaa tuon uskaltaa kiristää / käsitellä. Olisi todella hyvä jos suomesta (esim PUFF vink vink) möisi noita pyrex tuubeja järkevään hintaan. Ostaisin saman tien varalla muutaman saman tien! :p
ps. Pyrex RSST:n leveys on ihan sama entisen kanssa. Ainoa ero voi olla tankin tilavuudessa tottakai, kun kyseessä on eri paksuiset tankin seinämät. Lasinen on itseasiassa vähän korkeampi, mutta toki paksummat seinämät. Aton kokonaispituus on sama, ohuempi design ylädekin kohdalla. Google images is your friend.
Mites ohutta lasia toi tankki sitten oikein oli, jos heti posahti käpistellessä?
tein eilen uuden setupin RSST:hen. Hah, jälkeenpäin tajusin, että olin tunkenut meshin läpi täyttöreiästä ja täyttämään aloin meshireiästä...No, kyl se toimi, olin kuitenkin tohottanut meshin. Koitin kuitenkin siirtää laitoksen oikein sellaisenaan. Ei onnistunut, uusi kanthal piti kieputtaa ja väsät uusiksi. että näin meillä. Tuskin teen toista kertaa samaa mokaa. Perse edellä puuhun, sano..
Mutta mutta. Mä en saa vaan tuota pelaamaan niin, että täyttöreikä olisi ummessa. Mikä siihen asiaan vaikuttaa??
400 meshiä on mulla. Vois kokeilla ostaa 200:sta.
Jep' kannattaa kokeilla, tuo e-smoken 25micron on kyllä hyvää Mesh -arkki | esmoke.fi
Äh ei saldoilla, tuota tuntuu olevan vaikea tuolta saada! Mutta etsivä löytää.