Pistän tuitun puolesta: skrillex, skrillex, skrillex
Printable View
Pistän tuitun puolesta: skrillex, skrillex, skrillex
Bieber on vaan yhdessä hyvässä biisissä:
https://www.youtube.com/watch?v=2i6BXbPTRYY
Pörri suuttu kun pilkkasin sen Weberifanitusta. :lol:
Mutta niihin SAA kyllä kusta.
[emoji35]
Sain persesyövän ihan pelkän linkin näkemisestä. En ole clikkaamassa.
Tossa on maailman ainoa williamclip: https://www.youtube.com/watch?v=G4Ym9zokSZo
Liite 26665
Kyllä nyt kelpaa [emoji56]
Itseasiassa äSSän ottama kuva WVS-miitissä meikäläisestä koristaa tota pakettia [emoji108]
Ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa [emoji445] [emoji445] [emoji445]
Olipa muuten todella hyvää kahvia ja kaiken lisäksi itseni mielestä aikamme parhaimpia sarjis piirtäjiä[emoji8]
Seuraavaks on tuliaisina TOF-pussilakanat [emoji15]
Jokuhan kyseli tom of finlayson lakanoita pakolaiskeskuksiin,mutta inha kapitalisti ei ollut valmis lahjoittamaan.
ToF puuvillalakanoita, mikäs pyhäinhäväistys se tuo on!
Nahkan tai lateksin vielä ymmärtäisi...
Löytyyköhän noita lasten koossa vai onko se Jammu-mallisto, hyvä lapsenmakuualusta, helppo pestä?
Vielä on 7 vuotta yläikärajana 😄
Hienosti meni! 113 pistettä, kaikki muut plussalla paitsi taisteluhalu.
Toimintakyky +1a kohtuullinen
Terävyys +3 kohtuullinen ilman jäljelle jäävää hyökkäyshalua
Puolustushalu +2 suuri, hillitty
Taisteluhalu -1 pieni
Hermorakenne +1a hieman rauhaton
Temperamentti +2 kohtuullisen vilkas
Kovuus +1 hieman pehmeä
Luoksepäästävyys +2b luoksepäästävä hieman pidättyväinen
Laukauspelottomuus +++ laukausvarma
Ja kyllä, siirrytään lemmikit-topikkiin 😂
No mä haluan virallisen vahvistuksen luuloilleni :D
Luonnetestistä saa apuja myös kouluttamiseen, kun käyttää koiran siellä nuorena (2-3 vuotiaana). Tietysti jokainen testattu koira kertoo lisää rodulle ominaisista luonteenpiirteistä.
Borderterriereillä esim. toimintakyvyttömyys ei oo haluttu piirre, ja toimintakyvytöntä koiraa ei kannata käyttää jalostukseen kuin hyvin toimintakykyisen kanssa.
Kotikoira tää mun tänään testissä käyny on. Halusin vaan tietää mitä tuomarit siitä sanoo, mutta samaa mieltä olivat kun minäkin ;)
Myöskin joiltakin (mm. palveluskoirarodut) vaaditaan hyväksytty MH-luonnekuvaus tai luonnetesti ennen astutusta.
Kiva että kotikoirienkin omistajat käyttää kaikenrotuisia koiriaan luonntesteissä. Saadaan paljon kattavampi otanta rodun luonteesta yleisesti ja näin siihen päästään jalostuksella vaikuttamaan.
Pitäisiköhän sitten ihan mielenkiinnosta käyttää noi meidänkin koiruudet luonnetestissä. :thinking:Molemmilla sopivasti ikääkin (rapiat 2-v.) ja hintakin tuolla testillä ihan kohtuullinen.
Emänsä oon antanu liisattavaks, jotta sain ton nartun. Siitä piti tulla mun seuraava harrastuskoira. Ei tullu. Se on myös leikattu, kaks sen täyssisarusta on lopetettu/kuollu perinnölisten sairauksien takia. Eikä tän yksilön luonteessa oo ollu kehumista ennen kun otin ton nuorimman kaks ja puol vuotta sitten.
Emänsä on testattu pistein 80, sillä miinuksellä puolustushalu ja taisteluhalu. Isänsä on saanu 219 pistettä :D
Kivaa olla rengashotellissa laittamassa renkaita lavoille, kun yhtäkkiä halliin ilmestyy tumma kilpikonnan värinen tyttö kissa😊 piristämään päivää😸
Omituisen hiljainen tää forkka tänään ???
Heräsi vähän omakin mielenkiinto käyttää ajokoira luonnetestissä. Juuri 2 vuotta täytti. Saiskohan siinä samalla omistajan luonnetestin tehtyä :laugh:.
Kävin pihalla bongaamassa pari peuraa :)
Taskulampun valossa näkyi hyvin...
Sori. Piti hoitaa aviollisia velvollisuuksia.
Liite 26674
Kahdella taskulampulla kuulemma peura jähmettyy paikalleen :D.
Mä hörpin Jaffaa ja höyryttelen Criuksella (on muuten hyvä<3 lierokausi onkin kestäny jo liian kauan mun kohdalla) kun poijjaat on saunassa.
Pörri muuten visioi meidän saunan kännissä. Ihan oikeesti. :lol:
http://i.imgur.com/cCqwARG.jpghttp://i.imgur.com/M05YmM4.jpg
Upee on. Eteenkin toi kiukaan kulmaus on hiton hieno :thumbup:
Pienet gini-grapet lauantain kunniaks. Piti kattoo et mitä vitun foliota pörri vetäny kiukaan taakse mut nehän on ledit? Ennemmin valokuitua seinään ku ledejä [emoji5]
Onnex ei oo noita "huolia" [emoji16]
Miksi ihmeessä pitäisi. Tollanen luonnetestaus on aivan helvetin typerää hommaa joka ei oikeasti kerro koirasta normaalissa tilanteessa mitään (normaali tilanne=tutussa ympäristössä omistajansa kanssa). Jostain syystä jotku kasvattajat noita haluaa ja tietenkin ne, jotka elävät koiriensa kautta ja paistattelevat kuinka monta pistettä/palkintoa koira on saanut.
Aivan älykääpiöpuuhaa sanon minä. Omistaja tuntee koiransa luonteen parhaiten vs. yksi testi. Tarviiko sen löytää sua pimeästä huoneesta, tai pitääkö sun tietää miten se suhtautuu puun takaa heitettyihin rämiseviin ämpäreihin jne. Koira ei joudu tollasiin tilanteisiin normaalissa elämässään joten laa-di-daa (Homer Simpson -äänellä ja ilmeillä).
Ja kyllä, olen yhdessä luonnetestissä ollut mukana koska kasvattaja sitä vaati (oli ehtona että koiran sai). En muista pisteitä, muistan ainoastaan sen vitutuksen määrän kun 'tuomari' kertoi millainen koira mulla on.
Mä en hermostu koskaan mistään ikinä, mutta kun kyse on eläimistä, typeristä omistajista tai elämiä idiootisti kohtelevat mulla kiehahtaa nopeasti yli. Ja ei, en tarkoita että sinä olisit typerä vaan esim. näitä: käyn vain nopeasti kaupassa ja jätän koiran autoon. Eihän ulkona ole kuin +30, aurinko paistaa pilvettömältä ja kyllähän se ilma nyt liikkuu kun ikkunan jättää sentin-pari raolleen (taas kierroksien nousua tähän). Mä niin toivon, että tollaseen tilanteeseen pääsen kokemaan ja näkemään kun isken tiiliskivellä autosta kaikki ikkunat paskaksi ja vien koiran lähimpään eläintaloon. Hakekoot kyrpä omistaja sen sitten sieltä perkele (päässä jo humisee).
No niin, nyt mä menen rauhoittumaan :sleep: