Tai siis Patrikki ei saa kiusata taas uusia tyttöjä :D
Printable View
Tai siis Patrikki ei saa kiusata taas uusia tyttöjä :D
Mitä, minä en oo kiusannu ketään! Tuittu vaan on kiusannu mua :( Mutta sen ymmärtää ku rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Mikä se eka naisgate oli :o
Sinä :lol:
e. Kerkesit vielä ninjata väliinkin :D
Eikös joku donna ajalta ETT (Ennen Tuitun Tuloa) vetänyt herneet nenäänsä parin viestin jälkeen?
Sitten myös oli tämä "Esan barbara"-gate.
ETT... :lol: Silloin wanhoina hyvinä aikoina... :laugh: Kertokaa lisää tästä suuttuneen donnan tapauksesta. :o
Ainakin Mokwai on tainnut pari kolme kertaa täältä lähteä kiukkupäissään, eka niistä taisi olla juuri se barbarajuttu, toisen syytä en tiedä (jos sellainen edes oli, saatan muistaa väärin) ja viimeisimmässä itse tapahtumapaikkana oli kait fb jonka takia lopettivat ukkonsa kanssa höyryttelyn. :confused:
Ei se Mokwai tainnu häipyä ku kerran sen barbara-jutun jälkeen, ja sitten tietysti tämä "lopetus". :p
Se ensimmäinen kilari oli muistaakseni sellainen, että joku naikkonen alkoi täysin selittämättä riehumaan, miten täällä suuinpiirtein jokaisessa viestissä on naisille jotain piilovittuilua ja täällä suhtaudutaan agressiivisesti naisiin ja kukaan ei täällä halua auttaa häntä laiteongelmien takia, koska on nainen jne... :D
Ainii vittu olikin... Kukakohan se oli kun en nimimerkkiä muista :|
Ja mikä toi barbarajuttu on?
Mokwai sano että se tekee jostain koirasta rukkaset ja esa sano että se tekee Mokwaista pumpattavan barbaran.
Okei :lol:
(Hyi mua.)
Patrick tarvis minun mielestä tuosta jonku bonarin ?
Voisin kattoo jos kaapista löytys sille jotain kivaa :)
Pitäskö mun huolestua, mun nuorimmalla skidillä on PAtrik pehmolelu. :thinking:
Hääh! :eek: Tai no, syyllistyin minäkin kerran joskus alkuaikoina siihen "ootte mulle ilkeitä q oon naine!!1" mutta toi oli jo aika hurja... :lol:
Kerron kuten mä sen tiedän, eli jotkut oli myyneet jotain vapokamoja (mä en oikeesti muista mitä ja mikä siinä oli niin kauheeta, pyydettiinkö niistä sitten kauheeta hintaa vai mitä) ja tämä pariskunta oli sitä kovasti paheksunut, sitten olivat vähän myöhemmin itse tehneet ihan saman tempun ja kun siitä sanottiin niin johan perseet repes. Joku voi tarkentaa? :D Ja sen takia lopettivat höyryttelyn. :o
MISTÄ SEMMOSIA SAA?!? Jalmari ois kanssa kiva. Huolestuttavaa ku tykkään enemmän Paavo Pesusienestä ku omat penskat :whistle:
Ja jotenki noin se FB-juttu meni, Mokwai lopettamisen yhteydessä myi Wboxin tonnilla tms vaikka oli vastaavaa kovaan ääneen paheksunut aiemmin.
Paavo on, Patrikki ja ja se kissaetana. ;D trolol. täältähän nämä :
spongebob squarepants patrick | eBay