Itse asiassa.. Niin minäkin aluksi :popcorn:
Printable View
Mä en saa Gluteenitonta leikeltynä. Saatanallisen iso kokkare ja sekin pakasteena.X-(
Ei hitto mitkä jutut :lol: :lol:
Pikkuisen on omat kivat menossa.:lol:
Eiköhän se ole pääasia, ettei ota liian vakavasti.:)
Synnytin kinkun :(
Mä hukutin aamulla sokean Neekerin.:thinking:
Jos joku haluaa ostaa rahalla, niin ei kannata kieltäytyä. Tilaat ittelles rDna 40 ja jääkin vielä.:laugh:
Ei mulla ainakaan mene Xl takia. Koitin sellaista ostaa rahalla ni ei myyty..Tilasin 3 Mörkö Geetä :)
Ei tule kauppoja edes mustasta Stinkusta 10 Ekulla.:)
Katotaan vaan.:)
Kannattaa lyödä vetoa mun puolesta. Et voi hävitä.:)
Oliko se niin että tammikuussa ei tilailla myöskään ? Helmikuusta tulee helvettiä kun posti ei tuo kuin laskuja.:)
Tupakkapolitiikkaketjun off-topic viestit siirretty tänne.
Asiasta täysin keppihevoseen, onko noi amerikan afrikkalaiset hiukkasen yksinkertaisia jos eivät tajua mitä siitä yleensä seuraa kun ameriikan polliisia osottaa aseella :thinking:
Asianajaja: Ammuttu teini yritti virittää poliisille ansan
Tammikuussa ei osteta, eikä tilata.:)
Entinen Savonranta, nykyään osa Savonlinnaa. Eipä siitä lähistöiltä tosiaan löydä kuin valmiiksi viipaloitua leipää.
Oon itsekkin ihmetellyt, että mistä paikalliset ruokansa ostaa. Ilmeisesti suurin osa ostaa lähitiloilta, mutta ei kai niistäkään kaikille riitä.
Miksei se leipä sais olla valmiiks viipaloitua :confused:
Ei jää linnuille enää muruja.:crying:
Luultavasti jos siellä ei ole viipaloimatonta leipää niin ne viipaloimattomat ovat jääneet hyllyyn. :D
Mun mielestä pitää olla oikeeta kunnon leipää että sitä viitsii itse siivutella, ja sellaista ei ruokakaupasta saa. Tai no joistain saa kun niille tulee leipomoistakin leipää, mutta ne parhaat pikkuleipomoiden leivät pitää yleensä käydä hakemassa jo aamupäivällä.
HOI VITTUILEKSIE?!? Mie tuikkaan moralla
http://i.imgur.com/BnfpVl2.gif