Ainakin Moonis on SKA liquidsin tiivari, ylihehkutettu... Silloin kun SKA:t tuli meillekkin myyntiin innolla kokkasin Moonista mutta se oli blääh. Olisin halunnu tykätä kun pullon kyljessä on tamponin kuva ja neste punaista, aika hauska. :D
Printable View
Ainakin Moonis on SKA liquidsin tiivari, ylihehkutettu... Silloin kun SKA:t tuli meillekkin myyntiin innolla kokkasin Moonista mutta se oli blääh. Olisin halunnu tykätä kun pullon kyljessä on tamponin kuva ja neste punaista, aika hauska. :D
Juu jotain oon kuullut Mooniksesta[emoji57] En vaan nyt tajunnut mitä pitää juoda[emoji36] Oonko nyt tyhmä vai hä[emoji53]
Onko MF lyhenne milfistä[emoji38]
.
LOL :lol: Sitten ois hyvä selittää miks joutuu ravaan kiropraktikolla. "No tuota, kävin salaa alapesulla Twistedin luona". :lol: Mä luulen että aika monella alkaa taas körssi palaa ja jotenkin tuntuu että mahtavatko ottaa edes sitä kovin vakavasti. Voin olla väärässä, mutta tuntuu vaan osalla suhtautuminen niin kevyeltä vakaviinkin asioihin.
En tajuu minäkään, mutta sovitaan että se tarkoittaa milfiä... :D
Ei valitettavasti ole enää tulossa, menekki oli sen verran huono. :(
Kaikki on niin paljon parempaa tölkistä. Pitäkööt isot paskamuovipullonsa, minä ostan vissyni ja colani tölkissä! Aavistuksen - tuplasti kalliimpaa, mutta on kyllä sen arvoista. Hartwallin salmiakkivissyä ei tosin tarvitse uudestaan vissiin ostaa.
Oon aina luullu, että MF on lyhenne Motherfuckerista. Suomeksi siis mutsinnusu.
Tölkit hakkaa muovipullot, mutta kyllä lasipullosta kaikki maistuu parhaalta.
Se on jonneille..
.
.
Hartwallin vichy ja saskia laskevat hyvin. Suolan makua pitää olla taustalla sopivasti.
Mikä vikana, kun koko talven en ole muuta kuin levännyt kaksitoista tuntia läppärin äärellä, päälle pitkä nojatuolisessio telkkaria, mutta kun kolme päivää putkeen haravoi pihaa, olo on kuin mankelin läpi liiskattu. Valmis arkkuun pantavaksi.
Onko niin, että evoluutioon kuuluu heikkojen katoaminen kartalta...
Kuplitetuissa vesissä on eroja aivan kuten vaikka pumpuleissa! S-kaupan 12pack on sen verran näppärä, että sillä mennään ja välillä jos seikkailuttaa niin sama sitruuna-aromilla. Aikanaan oli kova sana ne korilliset lasisia vissypulloja.
Pitää räväyttää ultimate spämmi mode päälle, että voi osallistua arvontaan. Enää puuttuu 1000+ viestiä. Edes taas saman viestitahdilla parhaina aikoina ei varmaan riittäis kiriin.
Tapan chatissa on aikas pieni porukka yleensä paikalla. Mutta huonosti se toimii ja niitä viestejä päivittää..
Juu ei se toimivuus paras oo, mutta kyl siel viestit liikkuu
Nyt lähti se viimeinen tilaus, joka takaa nikotiinit seuraaviksi vuosiksi. Joku modi pitäisi edelleen hommata ihan osa-aikakäyttöön. Useimmat eu-kaupat myy niitä täsmälleen samoja meikäläisen käyttöön ylimitoitettuja vempeleitä, joten voiko olla, että olen pakoitettu turvautumaan Kiinaan.
Mä voisin lahjoittaa tota viestimäärää jollekulle, kun hinnasta sovitaan :cool: ja jos tekniikka sen mahdollistaisi.
Multa lähti lapasesta viimeisin niksatilaus. Nyt kyttäillään sähköpostia tunnin välein.
Uusi modi kiinnostaa. Myyn heti eVic VTC Minin, kun löydän sopivamman tilalle. Subohmit saavat jäädä hyllylle. Nautilukset sen sijaan olivat hyvä ostos. Kerro, jos löydät jotain mielenkiintoista. Tällä hetkellä mtl-markkinat ovat olemattomat, mutta odotellaan me vanhan liiton naiset valoisampaa TPD:n jälkeistä tulevaisuutta.
Mulla olis kyllä varsin riittävästi, mutta vois sitä viä muutaman putelin ostaa..
Mulla noita niksoja on nyt 800ml, saa luvan riittää siihen asti kun vapoilee...Alunperin laskin että nykykulutuksella n. 500-600ml riittäisi pariksi vuodeksi.
Mä olen siirtynyt niksattomaan ilman sen kummempia tuntemuksia, luojan kiitos ei tarvii kärvistellä enää sen kanssa[emoji51]
Mulla on nykysellä kulutuksella niksaa abööt 3-vuoden tarpeisiin. Ehkä tilaan lisää ehkä en. 😀
Jonkin aikaa mennyt 1mg niksoilla, suunnitelmissa puolittaa testimielessä niksat. Se tuplaisi varaston keston tuonne 5 vuoden hujakoille.
Tarkoitus siirtyä hiiiiitaasti 0mg, jos menis vaikka nykyisellä 3mg vahvuudella alusta loppuun ja laitettais tiivaria se 10% niin riittäisi niksat noin 14 vuodeksi. laskin kulutuksen 100ml/vk :)
3mg alle kun menin niin alko nestettä meneen hemmetisti. Rupes käymään jo aika kalliiksi. 5mg on sopiva, reilu 10ml päivässä, drippaillessa 15ml.
Eikö mausta lähtenyt se joku pieni puraisu ja tuntuma? :o Joskus maistoin nollaniksoilla Mana Potionia ja se maistui ihan erilaiselta kuin Mana niksalla. Siis maku jotenkin ihan eri. :blink: Mutta silloin taisi olla niksoja vielä 6mg käytössä muuten, kyllähän niksaa pudotellessa on vähän laihalta tuntunut aina jonkun aikaa. Nyt kun nikotiinia sen 1,5-2mg niin siitä ehkä hirveä hyppy olis enää nollille maun puolesta.
Jämähtäny 3 milligrammaan muut nesteet ja ry4.t viiteen. Jos molemmista tiputtais prosentin seuraavassa valmistuserässä. Jos ei tunnu hyvältä niin takaisin ylös.
Täällä kuluu 6-8 milliä päivässä, eli katsoisin kohtuulliseksi kulutukseksi.