Hohhoijaa, en kyllä varmaan ite ainakaan jaksa noin kauan hakata :D
Printable View
Aika lailla siinä tuntuu olevan lainattuja elementtejä, mutta en jaksa väitellä... :D
Deus Ex on pääasiassa stealthia, Syndicatessa taas mennään pyssyt laulaen. Toki Deus Exinkin voi pelata läpi tappaen kaikki, mutta eihän se nyt ole kivaa. Molemmat on futuristisia, onko niissä muutakin yhteistä? Enkä minä tässä riitaa haasta, en vaan oo ennen kuullu kenenkään vertaavan näitä kahta keskenään :D
Pienet RPGmäiset elementit molemmissa? :thinking:
Ainakin jos oikein muistan niin syndicatessakin oli jotain hahmon kehittämistä jne.
Joo niin oli, mutta ne "bossit" toisti kyllä pidemmän päälle itseään..
Kaikki on paskaa ja kopioita toisistaan.
Jos tarkkoja ollaan niin alkuperäisessä Syndicatessa oli augmentoinnit ja kyborgiosat jo monta vuotta ennen Deus Exää ;)
Hitusen vain lähti lapasesta kilpavarustelun suhteen myöhemmissä kentissä.
4.tason osat ja ISOT pyssyt!
Ennen ensimmäistä Deus Exää?
Syndicate tuli 1993, Deus Ex 2000 :)
Okey.Eka Deussi oli mahtava peli.
Syndicatesta tuli mieleen Shadowrun (1993 video game) - Wikipedia, the free encyclopedia
Kolmella kymppiä ton näköjään sais käytettynä, snessi toki löytyy komerosta. Tiedä olisko sitten hyvä idea.
Tokihan kannattaa pelata myös tuo Shadowrun Returns, se oli ihan hyvä.
Jos joku muistaa kymmenen vuoden takaa legendaarisen Thief: Deadly Shadowsin, niin jatkoa tulee tän kuun lopussa, pakkohan tuo on hankkia :)
Thief
ite oon tykästynyt warhammer 40k setteihin, tullut pelattua PS3 Space Marine läpi sekä Warhammer 40k: Dawn of War II + lisäosat (tosin viimeistä en ole muulla pelannut kuin SM:llä). Lisäksi odottamassa on nuo muut WH40K Dawn of War I:set pelaamista mutta kun ei oikein aika riitä. sitten kun on tenavat nukkumassa niin ei oikein jaksa enää. peli löytyy myös table-toppina mutta siihenkään ei tahdo pojan kanssa aika riittää.
Space Marine oli kyllä todella tiukka, harvinaisen vaikeakin jopa. Pitäs taas heittää kyl hardilla kierros sitä.
Second Assault linjoilla. :wheee:
e: hyvin kyykkää originin serverit kun ei tule sisään tuo SA kuin vaan 14MB/sec
ketää pelailemassa BF4 Ps4? Weguu on psn nick ni voipi lisäillä :) laittakaa vaik joku viesti et esavuke tai jtn niin tajuu et foorumilaisii :D
Nyt tuli latailtua Titanfallin beta, on kyllä huisia actionia tässä. Tulee mieleen vähäsen Unreal tournamentin ja battlefieldin sekoitus, kannattaa tsekata.
DOTA 2
Uuden näyttiksen mukana tuli assassins creed ni kai sen vois pelata.
Vittu oon jääny ihan koukkuun EVE onlineen, nyt kun on saanu kunnon korporaation alle ja viel PvE cruiserin niiltä ilmaseks...ei huhhuh.
Jep, ainoo miinuspuoli tässä on skillien kehittymisen hitaus...lvl 4 cruiseriinkin 9 päivää.. :crying:
Sitku baset kunnossa niin räiskimään vaan. Se on carebearien whineä ettei EVEssä pvp:tä löydä solona/small gang jos on vähän SP:tä. Viime vuonna pelannu viimeksi mutta tässä nyt yksi kuukausi missä toistasataa solotappoa EVE-Kill Pilot details - Valkoinen Kuolema - March, 2013
Valkoinen 1 - YouTube tossa pätkää kun alotin pvp:ttämään
madvexor - YouTube lempicruiserillani riitaa haastamassa, vihujen ECM vähän vaikeutti hommia :laugh:
Oman ukkoni treenasin täysin pvp:tä silmällä pitäen. Ensiksi frigatet cappiin, sitte destroyerit jne. Jos tekee mieli kysyä jotain niin iske privalla.
Hitto alko itteäki mietityttää et pitäiskö aktivoida taas :thinking:
On mulla tälläkin hetkellä toinen cruiseri varalla jos toi mitä käytän nyt hajoaa. Voishan se olla ihan kiva kokeilla tota pvptäkin.
Eikö muka kannata harjotella ja kehittää skillejä ensin PvE: ssä ja sitten siirtyä PvP: hen?
Miksi niihin PvE aiheisiin skilleihin pitäisi pääasiassa panostaa jos PvP:tä lähinnä meinaa harrastaa?
Nyt on kyse kaikista skilleistä (esim. missile, targeting, shields yms yms).
Sama itellä 2009 loin accountin, mutta aina jäi vähän puolitiehen se pelaaminen. Nyt pari kk sitten kaveri sai puhuttuua mut takas pelaamaan ja suoraan korpoon ja sotaan!
Nyt sitten voikin mulle purkautua kuinka CFC pilaa nollan :D Oon ihan koukussa kaikkeen solo roamista 19 tunnin TiDissä istumiseen :)
Gentlemen's Agreement Killboard Pilot details - Darangor
Hahmoskilleissä PVP vaatii aika eri setin kuin PVE, puhumattakaan sitte itse pilotin kyvyistä eli sen aluksen kuskaamisesta, missä kuilu on vielä isompi. PVE on iskien takia tehtävää pakkopullaa, mutta PVP:ssä EVE vasta pääsee tosissaan oikeuksiinsa. Rohkenen väittää, että silloin ku PVP-jumalat on suosiollisia ja homma rokkaa, mikään toinen peli ei pysty tarjoamaan vastaavia fiiliksiä ku EVE.
GENOS 4 LYFE!