-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mikäköhän siinä kännykässä nyt niin vaarallista on? Itse olen ajellut työksenikin useamman vuoden isommallakin kalustolla, aina puhunut kännykkään ilman korvanappia, ilman ensimmäistäkään vaaratilannetta saati onnettumuutta, myöskin vapaalla, eli kilometrejä on kertynyt ~1.5 miljoonaa ilman korvanappia tai ongelmia..
Eiköhän ne kuitenkin ne kuskit ole, jotka vaaraa/onnettomuuksia/haittaa aiheuttaa, ei ne puhelimet tai tietty ammattiryhmä..
Linja-autolla kun päivittäin kuljen, niin arvostaisin sitä että kuski keskittyisi siihen ajamiseen kun kyydissä ja hyppysissä on yleensä väh. 20 ihmisen henki. Toisaalta kyllä sitä soisi että ihminen keskittyisi täysillä siihen ajamiseen silloinkin kun ajaa täysperävaunutappovehkeellä.
Laki on myöskin laki, kuten aiemmin mainittiinkin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Täysin turha ja hampaaton (ison luokan idioottien keksimä) kielto, joka saa porukan vaan entistä enemmän kiertämään muitakin "turhia" lakeja, joiden valvomiseen poliisi ei puutu. Kertaakaan eivät ole pysäyttäneet (edes mun kilsoilla) puhelimeen puhumisen takia, vaikka ovat monesti puhelimen korvaltani bonganneetkin. Lienee poliisilla järkevämpääkin tekemistä, varsinkin kun kokoajan pienentävät poliisin miesvahvuutta?
Periaatteenkaan vuoksi en mitään kunnollista HF:ää töihin hanki, koska se ei minulle kuulu, vaan mielestäni työnantaja on velvoitettu hankkimaan työntekoon tarvittavat välineet. Enhän mä nyt rekkaakaan osta sen takia, että kuljetuksessa sitä tarvitaan, jos olen jollain toisella töissä? Ne mitä työnantajat hankkivat ovat niitä 1€ lankahelvettejä, joiden kanssa puljaaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin puhelimeen puhuminen.
@latela, itse en sitten ilmeisesti kuulu tiellä liikkujiin, sillä varsinkin työhommissa on tullut huomattua, että jatkuva kiire ja ylinopeuden ajaminen ei todellakaan hyödytä mitään, korkeintaan vaan ottaa elinvuosia pois itseltä, tai poloiselta sivulliselta, joka on väärään paikkaan sattunut. Ajelen nopeusrajoituksien ja liikennesääntöjen mukaan (pl. kännykkäkielto), annan muille tilaa mikäli sitä tarvitsevat ja muutenkin pidän ajamisen leppoisana ja mielyttävänä tapahtumana, mutta silti saan jakohommissa selvästi parempia tuloksia, kuin samassa paikassa toimivat kuumakallet, jotka ottavat hirvittävän stressin näennäisestä kiireestä ja muusta liikenteestä.
Melko paljon tuolla liikenteessä on kiinni siitä omasta asennoitumisesta ja mielentilasta. ;)
No, ilmeisesti mut on luokiteltu pahimman luokan liikennerikkuriksi ja kusipäiseksi kuskiksi, kun julkeasti teen töitäni ajaessa (eli siis käytän puhelinta ajaessa ajojärjestelijän ja asiakkaiden kanssa kommunikointiin), mutta enpä nyt siitäkään jaksa stressiä ottaa.
Tässäpä vielä viesti niille, joita asenteeni alkaa kiristämään:
http://youtu.be/WjotX1Bw4xg
+1
-
Niin, ja mainittakoon vielä että kyllähän se vituttaa kun ihmisillä on asioista tällainen "Eihän tämä sääntö minuun päde kun minuun tämä ei vaikuta" asenne. Oli sitten kyseessä rattijuoppous, luurimen räpläys tai runkopatjojen nakkelu moottoritien varteen.
-
Pakko myöntää, että olen itsekkin sortunut puhelimeen puhumiseen ajon aikana. Yritän sitä välttää, mutta joskus tulee lipsahduksia. :D Mutta luulisi nyt ammattikuskien tajuavan, että totta helvetissä puhelimeen puhuminen vähentää ajoon keskittymistä huomasi sitä tai ei. Ei se tarkoita sitä, että se on turvallista ja sallittua jos ei ole vielä mitään sattunut.
Ja näistä silvereistä(vanhukset)... Se on jotenkin niin jännää kun siellä moottoritielläkin on pakko ajaa sen 60kmh vaikka vieressä menisi vanhatie jossa rajoitus 80kmh niin vittu eihän sinne voi mennä! Muutenkin todella vaarallisia liikenteessä ovart he!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Bole
Pakko myöntää, että olen itsekkin sortunut puhelimeen puhumiseen ajon aikana. Yritän sitä välttää, mutta joskus tulee lipsahduksia. :D Mutta luulisi nyt ammattikuskien tajuavan, että totta helvetissä puhelimeen puhuminen vähentää ajoon keskittymistä huomasi sitä tai ei. Ei se tarkoita sitä, että se on turvallista ja sallittua jos ei ole vielä mitään sattunut.
Ja näistä silvereistä(vanhukset)... Se on jotenkin niin jännää kun siellä moottoritielläkin on pakko ajaa sen 60kmh vaikka vieressä menisi vanhatie jossa rajoitus 80kmh niin vittu eihän sinne voi mennä! Muutenkin todella vaarallisia liikenteessä ovart he!!
Ajamisen voisi kieltää seuraavilta ryhmiltä:
- Ihmiset
- Eläimet
:P
-
Työharjoittelua viikko + pari päivää jäljellä. Pitäisi asiakkaille soitella, mutta täällä on joku helvatan remontti päällä. Siinäs sit koitat soittaa toimitusjohtajille, kun 10m päässä raiskataan porakonetta ja vingutetaan rälläkkää. Taitaa tästäkin päivästä tulla internet painotteinen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sössönsöö
Niin, ja mainittakoon vielä että kyllähän se vituttaa kun ihmisillä on asioista tällainen "Eihän tämä sääntö minuun päde kun minuun tämä ei vaikuta" asenne. Oli sitten kyseessä rattijuoppous, luurimen räpläys tai runkopatjojen nakkelu moottoritien varteen.
+1
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Täysin turha ja hampaaton (ison luokan idioottien keksimä) kielto, joka saa porukan vaan entistä enemmän kiertämään muitakin "turhia" lakeja, joiden valvomiseen poliisi ei puutu. Kertaakaan eivät ole pysäyttäneet (edes mun kilsoilla) puhelimeen puhumisen takia, vaikka ovat monesti puhelimen korvaltani bonganneetkin. Lienee poliisilla järkevämpääkin tekemistä, varsinkin kun kokoajan pienentävät poliisin miesvahvuutta?
Periaatteenkaan vuoksi en mitään kunnollista HF:ää töihin hanki, koska se ei minulle kuulu, vaan mielestäni työnantaja on velvoitettu hankkimaan työntekoon tarvittavat välineet. Enhän mä nyt rekkaakaan osta sen takia, että kuljetuksessa sitä tarvitaan, jos olen jollain toisella töissä? Ne mitä työnantajat hankkivat ovat niitä 1€ lankahelvettejä, joiden kanssa puljaaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin puhelimeen puhuminen.
@latela, itse en sitten ilmeisesti kuulu tiellä liikkujiin, sillä varsinkin työhommissa on tullut huomattua, että jatkuva kiire ja ylinopeuden ajaminen ei todellakaan hyödytä mitään, korkeintaan vaan ottaa elinvuosia pois itseltä, tai poloiselta sivulliselta, joka on väärään paikkaan sattunut. Ajelen nopeusrajoituksien ja liikennesääntöjen mukaan (pl. kännykkäkielto), annan muille tilaa mikäli sitä tarvitsevat ja muutenkin pidän ajamisen leppoisana ja mielyttävänä tapahtumana, mutta silti saan jakohommissa selvästi parempia tuloksia, kuin samassa paikassa toimivat kuumakallet, jotka ottavat hirvittävän stressin näennäisestä kiireestä ja muusta liikenteestä.
Melko paljon tuolla liikenteessä on kiinni siitä omasta asennoitumisesta ja mielentilasta. ;)
No, ilmeisesti mut on luokiteltu pahimman luokan liikennerikkuriksi ja kusipäiseksi kuskiksi, kun julkeasti teen töitäni ajaessa (eli siis käytän puhelinta ajaessa ajojärjestelijän ja asiakkaiden kanssa kommunikointiin), mutta enpä nyt siitäkään jaksa stressiä ottaa.
Tässäpä vielä viesti niille, joita asenteeni alkaa kiristämään:
http://youtu.be/WjotX1Bw4xg
Tarkoitinkin lähinnä sitä että eikös työnantaja olisi jo velvollinen tuossa tapauksessa
hankkimaan kunnon tyäkalut eli sen hf:n.
-
Enpäs ole vielä handsfreetä tarvinnu..puhun niin vähän autossa puhelimeen ja vain silloin kun tilanne sen sallii...toisaalta kyllähän tuo kieltolaki sillä perusteella on hyvä olla olemassa kun ei tässäkään asiassä näköjään suurimmalla osalla löydy sitä maalaisjärkeä :D
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Viekää mun kone tai kaljat! Älkää päästäkö ainakaan mua bailaamaan niiden kanssa!
Tili meni sit minukselle illalla näköjään. Noo, tuleepahan uusia leluja.
Mut nyt harmittaa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Jos se tuottaa vaikeuksia, niin silloin varmaan parempi ottaa fillari tai vaikka taksi alle..
Tieliikennelaissahan on kielletty ajamista haittaava tai vaikeuttava toiminta ajon aikana, eli moisilta uuvateilta kännykkään puhuminenhan oli jo ennestään kielletty. ;)
Tästä kyllä täysin samaa mieltä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
Viekää mun kone tai kaljat! Älkää päästäkö ainakaan mua bailaamaan niiden kanssa!
Tili meni sit minukselle illalla näköjään. Noo, tuleepahan uusia leluja.
Mut nyt harmittaa
Älä harmittele, eipähän tarvitse seuraavasta tilistä tilailla :D
-
Vatuttaa,selkä mukavasti kipiä... saikkua ja buranaa vaan. Niin ja taas vesisadetta tulossa,on tää kesä vaan niin hienoa aikaa :o
-
Kettu. Annoin pikkuveljelle toisen mun 510-sähköttimestä, itelle jäi toinen. No nyt siitä mun versiosta pässähti atomisaattori ja SuperTankin atomisaattorit ei käy 510-akkuun. Jee jee. Eli yhellä akulla siis mennään.
-
ARGH! luulin ettei koskaan mutta kyllä! eka poikani hurahti FPS:n maailmaan. vv. stna. :esmoke:
X0lla vetelee; "otin tän goldin" niin justiinsa.
:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
ARGH! luulin ettei koskaan mutta kyllä! eka poikani hurahti FPS:n maailmaan. vv. stna. :esmoke:
:D
Forssan Palloseura :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Forssan Palloseura :D
Finnish Protection Service Oy?? Vai jotain vielä karmivampaa?? :laugh:
-
-
VMaxi sökönä ja ketutus sellanen ettei ole ikinä ollut. Rahaa kulunut aivan törkeästi tähän hommaan ja eka modi vielä kusahti. Nyt vaan miettimään et
- vieläkö tilaa uuden vehkeen ja maksaa ittensä kipeäksi taas - jatkaa höyryttelyn iloisessa maailmassa.
- vai myykö kaikki aiheeseen liittyvät tavarat ja nesteet (en täällä nesteitä tietenkään ;)) - lopetusyritys mallia persepurkat
Ei tämän jälkeen kyllä kehtaa röökiä polttaa enää millään vaikka mitä tapahtuisi. Ei tän jälkeen pystyisi kyllä ittensä kanssa elämään kun on rahaa törsännyt törkeen määrän ja taas yskittäisiin terveys pilalle. Tekee oikeen pahaa miettiäkin. :antismoke:
-
Juuri huomasin, että olen pistänyt varmaan pari tonnia näihin kaiken maailman kiina-rimpuloihin tässä 8-9 kuukauden aikana...
Oikeasti olisin tarvinnut vain Provarin.
-
prkl ku ei oo enää mitään normaalisti saatavaa kivaa mikä olis pakko saada ni nyt on sitten alkanut kiehtoo noi kaiken laiset helevatan GG ja muut joita ei saa edes rahalla!!! ai että ahtistaa :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
latela
VMaxi sökönä ja ketutus sellanen ettei ole ikinä ollut. Rahaa kulunut aivan törkeästi tähän hommaan ja eka modi vielä kusahti.
Kai tuossa nyt takuuta vielä on? Jos siis et itse sitä sössinyt..
-
Nyt sitä ollaan "työttömänä", eikä hajuakaan vielä milloin pääsee taas sorvin ääreen. Eipä tässä nyt mitään hätää ole, mutta olis ollu kiva lähteä UKvapefesteille vähän relaamaan, nyt sen voi unohtaa lopullisesti......
-
Sappi kiehuu kun arizonalla jotain ongelmia lavatuben kanssa. Paulautin viallisen 2.1 T:n reilu viikko sitten, eikä uudesta ole kuulunut. :(
-
grr-smokella vissiin joku spämmikampanja (jaa kuva niin osallistut arvontaan) menossa lärvikirjassa. tosin tuotenimellä "paul saar" ::naamapalmu
-
Aamulla seittemän aikaa soi ovikello, en jaksanut vielä nousta ja mennä avaamaan...
Pääsin sängystä ylös kahdeksan aikaa ja kurkkasin puhelimesta track checkerin... Z-atty-U = attempted delivery 07:11 :-\
-
Pitäis lähtee tänään vähän reissuun. Päätinpä päivittää navigaattorin kun se on jo pitkän aikaa huudellut että pitäis päivitellä. VIRHE! Nyt mulla ei enää ole navigaattoria, on vaan melko kevyt TomTom merkkinen tiiliskivi :/ Perkele!
Onneksi Androidiin saa kaikkea kivaa :) Täytyy yrittää kännykän avulla suunnistella. Autolaturi siihen varmaan pitää hakea.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Embalmer
Onneksi Androidiin saa kaikkea kivaa :) Täytyy yrittää kännykän avulla suunnistella. Autolaturi siihen varmaan pitää hakea.
[vink-vink] Googlen navigointi alkanut näköjään toimimaan Mapsin päivityksen myötä [/vink-vink]
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Aamulla seittemän aikaa soi ovikello, en jaksanut vielä nousta ja mennä avaamaan...
Pääsin sängystä ylös kahdeksan aikaa ja kurkkasin puhelimesta track checkerin... Z-atty-U = attempted delivery 07:11 :-\
Mulla on käynyt monesti sama homma keltaisen kaverin kanssa..eniten on jälkeenpäin vituttanut kun on joutunut isompaa kamaa lähteä myöhemmin Vantaan terminaalista noutamaan ..kele!
http://3.bp.blogspot.com/_CHG2GRbeET...0+jpg.ashx.jpg
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lasten huvipuistokieputtimet,
Helppo se on huutaa "Uudestaan", kun on mitat 115/20, mutta laittakaas 180/80 samaan sillipurkkiin...
Plus mulla on heikko maha:(
-
ei taidasuomessa ego mega dual coil ccartoja ola missään prkl!!!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomppa
ei taidasuomessa ego mega dual coil ccartoja ola missään prkl!!!!
nikotiinittomalla on ja puffillakin kirkkaana.
-
Hienoo. Pari päivää sitte lahos Kir Fanis ku jokisen eväät, nytte hukku Odyn ylin tiivisterinkula, se joka tulee viimesen palan alle tiivistäen koko komeuden. Koitin korvata dct tankin capin sisätiivisteellä, se on silminnähden saman kokoinen, mutta ihan liian löysä ja kaponen. Nyt kun saa yläkautta ilmaa niin vuotaa ku venäläinen sukellusvene. Nesteet reisillä ennen kun ehtii juissia sanomaan! prkl !
Ja eiku vittu boget esiin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Hienoo. Pari päivää sitte lahos Kir Fanis ku jokisen eväät, nytte hukku Odyn ylin tiivisterinkula, se joka tulee viimesen palan alle tiivistäen koko komeuden. Koitin korvata dct tankin capin sisätiivisteellä, se on silminnähden saman kokoinen, mutta ihan liian löysä ja kaponen. Nyt kun saa yläkautta ilmaa niin vuotaa ku venäläinen sukellusvene. Nesteet reisillä ennen kun ehtii juissia sanomaan! prkl !
Ja eiku vittu boget esiin.
9x2 on oikea koko tolle o-renkaalle!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
9x2 on oikea koko tolle o-renkaalle!
Ja ihanko rautakaupasta pitäisi lähteä hakemaan? :D Mistä noita saa? Imeolta iteltään tietty mutta kaunkohan siihenkin menee... :'(
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mee johonkin varaosa, tai putkiliikkeeseen. Ei oo mikään harvinainen koko.
Jos vaikka Etra tai tiivistekeskus löytyy läheltä ni varmasti saat sopivan.
-
Täytynee mennä haisteleen, tosa kaukajärvellä on Etra. Thänks ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Lasten huvipuistokieputtimet,
Helppo se on huutaa "Uudestaan", kun on mitat 115/20, mutta laittakaas 180/80 samaan sillipurkkiin...
Plus mulla on heikko maha:(
tuttu tunne :D
maha kestää kyllä mutta sieluun ottaa nuo vehkeet.
-
^ Saa vähän enemmän jännitystä kun heittää pari nopeaa isoa tuoppia ennen kuin menee johonkin kieputtimeen :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
^ Saa vähän enemmän jännitystä kun heittää pari nopeaa isoa tuoppia ennen kuin menee johonkin kieputtimeen :D
Jännempää se olisi tässä tapauksessa edellä istuvalle :D