Anteeks kun pilaan fiilarinne noin vahvasti. :/
Printable View
Anteeks kun pilaan fiilarinne noin vahvasti. :/
Äläs nyt, napakka purkaus pääsi näppäimistöltä siksi kun muutenkin pelottaa höyryttelyn tulevaisuus Suomessa, ja siinä vaiheessa ei enää mikään pidättelisi Päivi Räsäsästä ja muita kukkahattuja ja ituhippejä jos tästä tulisi jostain syystä hitti jonkun tupakoimattoman ryhmän keskuudessa.
En minä itteeni ota. Tuntuu vaan ettei kaikki ymmärrä sitä pointtia miksi koettaisin tälläistä. Mulla on kumminkin jo muutenkin henki riskaapelilla asteella, niin jos tällänen pieni max. 1-3kertaa viikossa parin henkosen veto niihin yber pahoihin ahmimiskohtauksiin ja estää sen etten tunge koko kroppaani taas täyteen jotain jaskaa, niin tää on pitkällä pelillä aivan hemmetin halpa ja helppo ratkaisu. Koska se että "et vaan syö" ei toimi sillon kun iskee se pakkomielteinen syöminen. Sillon syyään vaikka oksettaa ja saatetaan oksentaakkin ja syödään sit lisää.. Sairaus kuin sairaus. Ruoka on tässä tilanteessa tavallaan se mun nikotiini ;D Mutta jatkakaa vain, mää en pahastu. Koska oon niin päässäni tähän kokeiluun asennoitunut. Ja jos ei toimi, niin sitten voin myydä kamat pois ja todeta ettei toimi. :D
No jos meinaa ylipaino uhata henkeä niin miksei sitten kokeilisi tätäkin, ei vaan hirveästi kannata mainostaa sitä... Kyllä mä tavallaan ymmärrän myös sen että joskus henkinen pahoinvointi voi ajaa ahmimaan, mullakin oli hetken sellaista oiretta joskus täysi-ikäisyyden kynnyksellä, sitä saattoi vetää yhdeltä istumalta 6 paahtoleipää kinkulla ja juustolla tai löytää itsensä istumasta karkkipaperivuoren keskeltä. Syyksi paljastui silloinen masennuslääke. Onnistuin kuitenkin katkaisemaan sen ahmimistaipumuksen jo ennen lääkkeen syyllisyyden selviämistä, mutta se kova syömisen mieliteko laantui vasta sen lääkkeen lopettamisen myötä.
Eipä oo tarkoitus tän enempää tätä hehkutella tai mainostella. Ehkä oli virhe ees esittäyttyä tänne :D Voihan sen vielä onneksi pyytää modet modaamaan pois jos pelätään että aiheutta jotain vääränlaista mainontaa.
Eipä ny hoppuilla. Eikös ne tilastotkin kerro ettei höyryttely houkuttele juuri ketään tupakoimatonta. Sinä olet se poikkeus, etkä sinäkään mistään pienemmästä kuin terveyssyistä.
Forkalla on sentään henkilö joka aloittannut tupakoinnin lääketieteellisistä syistä saadakseen nikotiinia sairauden hoitoon, ja vaihtanut myöhemmin höyryttelyyn...
Me olemme erilaisia, omilla puutteillamme, paheillamme, sairauksillamme. Tämä foorumi jos mikä on langenneiden enkelien hoivakoti.
Kyllä mulla on karkin ja muiden herkkujen syönti vähentynyt, höyryttelyn seurauksena. Tosin ei mulla nyt mikään ongelma ole ollutkaan, mutta on vaan tullu huomattua. Silloin kun röökin ekan kerran lopetin, niin tuli mussutettua kaikenlaista ja se jäi jopa vähän päälle vaikka aloitik röökaamisek uudelleen joku kymmenen kiloa tuli lisää lopettamisen jälkeen. Tosin olin kyllä ns. Kuitu-Esko eli sai sitä vähän tullakkin. Nyt höyryyn siirtymisen jälkeen olen vähän solakoitunut.
Sen euforian tunteen muuten saa liikunnastakin, kunhan sen vetää kovalle tasolle. Sen aloittaminen vaan on toinen juttu. Nimimerkillä lenkkikenkiä ja verkkareita kohta kaksi vuotta ostamassa oleva. Sitten vielä jos massaa on kertynyt paljon, niin lenkkeily ei varmaan ole se paras laji polvien kannalta, vaan joku muu juttu pitäisi keksiä.
Ja onneksi röökaaja/juuri lopettanut, pääsee euforia tasolle liikunnassa helposti. Se toimii. Itselle kyllä aina taistelu itsensä kanssa - "mut sit jälkeenpäin tuntuu hyvältä". Lenkillä pää selkiää muutenkin ja tulee laitettua asioita oikeisiin mittasuhteisiin.
Ei muuten päde jokaiseen. Joka tuutista tulee aina jotain siitä, että liikunnan jälkeen pitäisi olla niin helvetin hyvä olo. Itellä vetänyt paino aikamoista jojoa koko elämän. On lenkkeilty ja ravattu jätemäen rappusia ihan henkihieveriin asti. Ikinä ei ole ollut "hyvä olo" kuntoilun jälkeen, mutta big picture mielessä on jaksettu pidempään. Ylipaino on oma valinta harvinaisia sairaustapauksia lukuunottamatta, mutta ei se ihan niinkään ole. Osa ihmisistä vain nauttii liikunnasta eri tavalla ja toisille se on pelkkä suoritus.
No höpön höpön. Alkujärkytys meni jo ja näkyyhän näistä viesteistä ettei tämä kovin eksklusiivinen klubi ole :) Täällä wannabe ituhippi ja kukkahattukin löytyy.
Kiinnostaa kuitenkin, Jande, mistä sait tämän idean?
Tervetuloa toki muillekin rookieille. Mä oon itse niin uusi täällä etten oikein osaa vielä toivotella.
Minähän en mikään kukkahattu tai ituhippi ole. Huolissaan vain kun edelleenkin tälle hommalle todennäköisesti tulossa stoppi tälläisenään vuonna 2017 eikä siihen välttämättä kovin isoa ärsykettä tarvita että tämä pystytään kieltämään vaikka vuoden sisällä jos isot pyörät pistetään pyörimään.
SVK, Idea periaatteessa lähti siitä kun juttelin Saiccun kanssa hänen hankittuaan höyryttimet. Sitten itse tutkiskelin foorumia ja totesin että kertä noilla makunesteillä voisi saada jotain oikeasti porukan mielestä hyvän makuista fiilistä, niin miksei se voisi toimia myös siihen, että estäisi pahimpia ahmimisia.
Tiedän itsestäni, että mulle riittäisi esim. juurikin tuo maku pysäyttämään sen ahmimisen, kun tarvitsen jotain joka kumminkin laukaisee sen ahdistuksesta aiheutuvan ahminnan. Purkkaa on kokeiltu, sitä meni jossain vaiheessa niin paljon että sen sivuvaikutus oli sitten kokoajan turvonneena oleva vatsa ja ilmavaivat. Eli ei toiminut se. Sitten on tullut kokeiltua että söisi niihin ahmimisiin porkkanaa. Ei sekään toiminut. Pari pussia porkkanaa jaksoi viikon-kahen aikana vetää kunnes ne tuli korvista ja pää yhä huusi sitä jotain makeaa ja hyvää.
Tupakointia en kumminkaan koskaan tulisi aloittamaan, vaikka tiedän että nikotiini auttaisi tähän ruokahaluun yms. Omalla tavallaan oon valmis näiden mun pääsairauksien kanssa testaamaan vaikka mitä jos auttaisi.Eli jos jollain olisi tarjota lääke joka maksaa vaikkapa 1000e ja parantaa multa masennuksen, paniikkihäiriöt, syömishäiriöt ja muut niin ostaisin sen lääkkeen ja heti. Idealla siis että se lääke toimisi. Minulla on vahva tahto parantua näistä, koska elämä tälläisten sairauksien kanssa on suhteellisen rankkaa, vaikkei se pakosta ulkopuolisen silmistä siltä näytä, kun kerta sairaslomalla tulee vain kotona oltua ja mietittyä miten sen päivänsä sitten kuluttaisi ns. vapaalla.
Esim. tuo liikunta euforian saamiseksi ei toimi, juurikin paniikkikohtausten takia. Jos saan itseni liikkumaan ulos, niin se tietää vain sitä, että kaikki aistini ovat kokoajan ylikierroksilla ja kotiin päästyä fiilis ei ole hyvä vaan erittäin väsynyt ja loppuunpalanut, henkisesti. Se ei tuo sellaista hyvää fiilistä mitä joskus ennen sairastumisia esim. uiminen minulle toi.
Oon skidinä tehnyt faijan kanssa sopimuksen siitä, että kun olin 18v saakka polttamatta tupakkaa sain 1000e (eli mun tapauksessa se kääntyi niin et sain autokortin) ja jos taas olisin polttanut (edes maistanut) niin olisin joutunut tuon saman summan maksamaan porukoille. Mulle raha puhuu paljon ja omalla tavallaan oli helppo olla edes maistamatta kun kokonaisuudessaan tupakan haju etoo.
Jos porkkanat toimi jopa pari viikkoa niin sitten on kyllä hyvät mahdollisuudet että makeat e-nesteet ratkaisee tuon ongelman, hyvät nesteet hyvillä laitteilla voi olla erittäin autenttisia maultaan ja jopa tuntua suussa täyteläisiltä ja jättää jälkimaun. Vaikka tulikin nillitettyä niin tsemppiä Jande yritykseen. :)
Thanks Tuittu :)
Nyt tosiaan vaan on harkinnassa että mikä sopuhintainen clearo menee hankintaan. Aspire K1 ainakin suosittelujen perusteella on mietinnässä, mutta tahdon tehdä perusteellista "tutkimusta" ennen kuin tilaan, jotta ei tulisi niitä turhia ostoksia etsiessä sitä "oikeaa" :)
OT: Niin siis kun minä vähän olen, wannabe, kun olen pohjimmiltani mukavuudenhaluinen läski. Ja mulla on yksi kukkahattu. Ja tätikin olen. Mutta kukkahattutäti taitaa olla aika kaukana...
Minua kiinnosti, onko Jande saanut idean näistä "karkkimaut houkuttelee lapsia" -uutisista. Silloin olisi voinut syyttää iltapäivälehtiä markkinoinnista :) Mutta eipä pentele, kun fellow höyryäjähän se on vinkannut. Toivottavasti Saiccu ei ole tässä asiassa trendsetter!
Juuri noin. Tulin modaamaan viestiä, että en siis oikeasti epäile sinun Saiccu "villitsevän" :D ihmisiä.
Onhan sekin mielenkiintoista, mistä kukakin on idean alkujaan poiminut. Minä varmaan aikanaan lehtijuttujen kautta, mutta en oikein tiedä, mistä se viimeinen sysäys tuli. Ehkä siitä, että sähkötupakoijia näkyy jonkun verran katukuvassa.
morjens. aloitteleva höyryttelijä ilmoittautuu Tampereen suunnalta. höyryttelyä on takana rapiat 2kk kangerin evod aloituspakkauksella. nyt vastikään lähti tilaukseen mini pro tank 3 kun halusin jo vähän uutta vehjettä hyppysiin. kovasti tiedonjanoinen oon näiden vehkeitten suhteen vaikken niistä vielä paljoa ymmärräkkään haha. lähitulevaisuudessa voisi myös kokeilla uutta aluevaltausta noiden jännitesäädettävien laitteiden saralla. boxit kiinnostaa. nonni menee taas novelliksi koko homma. kiitti ja kuitti.
Tervehdys!
3 viikkoa vanha höyrytteliä ilmoittautuu isostakyröstä.
Ensimmäiset viikot tuli höyryteltyä Finnvape aloituspaketilla
CE5 BVC ja eilen posti toi Innokin SVD 2.0 Evolvin ja Aspiren Nautiluksen ja voi kristus
mikä ero!!Suunnilleen 30 vuotta ehdin tupakoida n.askin päivässä niin nyt ei enää tulisi
mieleenkään alkaa uudestaan toki olen kokeillut polttaa yksittäisiä tupakoita näinä 3 viikkona mutta
todennut että ei enää......
PS'n menthol neste ja ei muute yhtää tee täl hetkel mieli ahmia, vaikka ihan 10min sit oli viel valmis vetelemään kokonaisen patongin kerralla naamaani. Ehkä tää voi toimia?
Morot vaan kaikille,
Taitaa olla kaksi ja puoli vuotta aikaa kun lopettelin edellisen höyryttely kauteni. Sen perään oli vuoden ilman röökiä ja nyt puolisen toista vuotta taas tupakkaa
polttaneena tuli mitta täyteen ja herättelin silloiset vanhat joyetech ego twistit henkiin. Muutama päivä niillä ja ei tuntunut oikein riittävän, tilaukseen porvari ja nyt
sillä mennyt tässä viikon verran.. paljon on tullut kysymyksiä mieleen ja paljon on täältä forumilta jo vastauksiakin löytynyt. Jos nyt ei yrittäisi edes tällä kertaa päästä
höyryistäkään eroon vaan ihan suosiolla sitä imaillen mutta ilman röökiä :cool:
Hellurei Höyryturvat!
Vapettelun maailmaan tutustuu Smartilla keuhkonsa tervannut torvelo! Foorumia lueskeltu melko tarkkaan ja sanastosta olen itselleni pistokokeita pitänyt määrätiedottomasti ja ahkeroimatta!
Ensi laitteistona toimikoon Joyetechin eGo One ja startterissa mukana tullut 1 oominen on mielekkäin atona. Tästä värkistä on nyt runsaat 4:n päivän kokemus. Eli tiedän siitä jo kaiken.:sleep:
Valmistautukaapa huonoihin kommentteihin, tyhmiin kysymyksiin ja runsaaseen kitinään!
:blink::facepalm:
Teretulemast, ja Maksakastikkeelle papukaijamerkki mietintöjä herättävästä nimestä. En minäkään ymmärrä mistään hienouksista mitään parin kuukauden höyryttelyn jälkeen, mutta liekö tuolla niin väliä :)
4 vuotta polttamatta ja analogisen kurkele alkoi takomaan takaraivoa parisuhteessa tapahtuneista syistä.. Kaverin suosituksesta tilasin itselleni omat laitteet.
Fastechilta tulossa (joskus) Anubis mod ja nyt kourassa xpro 65w ja siinä kiinni aspiren nautilus. Nyt häätynee aloittaa coilien pyörittämisen treenaus että osaa tuohon anubikseen sitten tehdä jotain :cool:
Hellou kanssa höyryäjät,
Olen ajautunut pössyttelemään sähköistä höyrykamiinaa analogisen sijaan vaimoni monen vuoden painostuksen tuloksena. Enpä muuten taidalla olla ainoi, joka on kyseisen päätöksen tehnyt. Ihmeellinen voima tuolla hameväen nalkutuksella!!! Jotenttilasin vuodenvaihteen aikaan eGo-aloituspakkauksen jossa oli 2*1100mAh eGo-T akua sekä muutama CE5 clearo (Höyrystimet). Tykkään noista akuista siksi, että ne ovat sopusuhtaisen kokoisia ja tuntuvat riittävän minulle suurinpiirtein koko hereilläoloajaksi! Tosin tuota CE5 Flexiä saa imeä kuin tulpatonta mopoa jotta sieltä jotain saisi irti (onko normaalia?)!!!Noihin SLB malleihin olen tyytyväinen! Ensimmäisiksi nesteikseni valitsin 6mg vahvuuksia, tosin menin samana iltana tilaamaan 18mg, noiden laimeampien riittämättömyyden vuoksi. Nyt käytän pelkkiä 18mg nesteitä.
Sitten surffailin yhtenä päivänä netissä ja silmiini osui tuollainen Kanger IPow 2 eGo-VW 1600mAh 3-15W akku manuaali säädettävä USB passthru, jonka sitten tilasin. Nyt kysymykseni koskeekin juuri tätä Kangerin tankoa! Mikähän olisi sopiva höyryntuottaja tuon nokkaan ja mistähän saattaa johtua, että silloin tällöin tulee akun näytölle ilmoitus "low res", joka häipyy seuraavalla napinpaninalluksella ja tikku pelaa taas? :confused:
Kokeneemmat nyt teitin apuanne kaivattaisiin!!!
Kiitos jo etukäteen!
Terse!
Nyt pari viikkoa höyrytelleenä eksyin tänne etsimään tietoa ja neuvoja tuon maagisen kapulan kanssa.
Aikaisemmin 15 vuotta tupakoineena paloi noin 3-4 sätkätoppaa viikossa, mutta tämän löydettyäni on olen ollut pari viikkoa täysin ilman tupakkaa.
Liikenteessä kangertechin Evod V V 1600 mah + Emow Mega yhdistelmällä ja 6 mg:n litkujen kanssa läträän.
Tulen varmaan kyselemään todella fiksuja kysymyksiä mutta toivottavasti hermonne kestää.. ;)
Hellou hellou.
Oma ura alkoi Smok SID+Nautilus Mini combolla, jaksoin tuolla imailla vajaan vuorokauden kunnes tilasin jo edesmenneeltä esmokelta Big Buddhan ja siihen kaveriksi Dynastin 26650 putken. Sehän alkoi olemaan jo erilailla mukavaa hommaa, ja sen jälkeen on alkanut kalustoa kerääntymään hyvinkin voimakkaissa määrin, jopa niin paljon että muija kävi ostamassa Ikeasta tuommoisen pyörillä kulkevan laatikoston kun kyllästyi ainaiseen sekasotkuun. Buddha ja Dynast kombo alkaa olemaan jo eläkkeellä, nykyään tulee käytettyä VW-laitteita ja drippereitä enimmäkseen. Jossain vaiheessa piti päästä kokeilemaan cloud chasingia, eli tätä jenkkien suosimaa pilvien metsästystä. Aikani kun rakentelin 0.09-0.06 setuppeja ja niillä keuhkojani korvensin tulin siihen tulokseen, että tämä on nyt kokeiltu ja aika lailla hallussa, muutama video jäi YouTubeen todisteeksi. Nykyään tulee väsäiltyä 0.2-0-5 ohmin setuppeja, siinä tuntuu olevan mulle se sweet spotti. Tykkään myös käännellä erikoisempia coileja, claptoneita ym ja niitä saa Instagramista ihmiset ihmetellä. Saahan niistä vähän paremman(IMO) vapottelukokemuksen kuin normi microista/macroista, mutta eniten nautintoa saan kuitenkin siitä rakentelun tuomasta haasteesta.
olen ajatellut aloittaa sähkötupakoinnin, tavallista röökiä olen vedellyt vuosikymmeniä siksi kirjauduin tälle foorumille etsiäkseni lisä tietoja
mutta:
"Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä" :crazy:
Juurihan sinä kirjoitit? Olisko säännöissä sitten joku bugi.
Uutta aihetta et voi aloittaa vielä mutta varmasti löytyy ketju missä voit kysä jos joku askarruttaa :)
Voit kysyä vaikka täällä: http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...tupakasta.html
Morjens vaan kaikille. muutama kuukaus nyt höyrytty ja tupakka jäi pois heti ensimetreillä, mitä sinällään ihmettelin kun tuli tuota analoogista vedettyä se 2-2 1/2 askia päivässä. Ensimmäisinä laitteina oli pari egoakkua ja evodi. Niillä mentiin reilun kuukauden verran. Nyt tuossa pöydällä lojuukin jo sitten kaikennnäköistä kampetta, on pari mekaanista, vamo , boksimodi ja kaikki atot tällähetkellä rba(rda 3kpl ja rta 3kpl) vehkeitä ja nesteetkin tulee sekotettua ite. Tupakkaa ei ole tehny yhtään mieli koko aikana ja tämän foorumin ansiosta/takia höyryämisestä tulikin sitten ihan harrastus. Tää foorumi on kyllä helvetin hyvä mitä tulee uusia laitehankintoja miettiessä ja onhan tuo mukava lueskella muidenkin tarinoita höyryttelyn ihmeellisestä maailmasta. Niin ja ikää on reilu 22 ja spaddua tuli revittyä keuhkoon semmoset 7 vuotta.
Moikka Samsoni!
Hola!
Reipas vuosi höyryttelyä takana ja hyvin pyyhkii! Ennen meni punasta lm:ää +-1 aski päivässä, joskus reippaasti enempiki. Laitteena toimii iStick ja siinä jatkeena protank II (joka vaihtuu heti ku mahollista) Nesteenä on nyt mennut ite läträämä absintti ja menttooli ja cola.
Hyvää iltaa arvon kanssatupruttajat!
Täällä esittäytyy viikon vanha höyryhemmo. Olen 28-vuotias ihminen, avomies ja opiskelija. Tupakointitaustaa löytyy yli kymmenen vuoden ajalta. Suhteeni tupakkaan on ollut hyvin läheinen, voisi jopa puhua rakkaussuhteesta. Olen aina pitänyt tupakan savua hyvän hajuisena. Olenko outo? Viime aikoina kuitenkin tupakointi alkoi tuntua siltä, että... hmm... no se ei tuntunut enää aina kivalta. Aamuisin tuli röhistyä keuhkoista ruskea klimppi ulos ja muutenkin ilmanvaihtosysteemit vinkuivat. Kerran aiemmin, noin vuosi sitten yritin lopettaa tupakoinnin ilman mitään apuvälineitä ja varmaan aika moni arvaa miten siinä kävi. Neljä yötä valvottuani ja vaimokkeelle tiuskittuani siirryin takaisin tupakoinnin turvalliseen maailmaan.
Pari viikkoa sitten tilasin ihan kokeilumielessä sähkötupakan. Postimies toi minulle Kanger EMOW Mega-paketin ja 70 ml nesteitä. Olen nyt uuden laitteen saatuani pärjännyt pelkillä höyryillä, eikä oikeastaan ole missään välissä tehnyt mieli analogista. Tämä höyryttely on ollut ihan mahtava juttu! Tupakoinnin loppuminen on sinänsä jännä juttu omalla kohdallani, että tarkoitus ei oikeastaan ollut lopettaa. Olin vain utelias sähkötupakkaa kohtaan ja tällä kertaa uteliaisuus osoittautuikin siunaukseksi.
Nyt on taas tilaus vetämässä. Uusia nesteitä tulossa maisteluun ja puolikymmentä atopäätä. Heti kunhan rahallinen tilanne antaa myöden, aion panostaa noihin vekottimiin vähän enemmänkin. Erityisesti tuo iStick vaikuttaisi houkuttelevalta ja siihen joku clearo kylkeen. Kysyn taas, olenko outo? Ensikosketukseni e-nesteisiin oli kyllä luvalla sanoen pettymys. Tankissa ruplatteli joku muka tupakanmakuinen Ry4. Nyt on käytössä 18 mg:n menthol ja se on todettu toimivaksi.
Mikäli jaksoit lukea esittäytymiseni, kiitän mielenkiinnosta. Teille jotka taistelette tupakkaa vastaan, haluan toivottaa tsemppiä ja voimia. Ette ole yksin. Eteenpäin!
Ai niin! Onhan tässä höyryttelyssä yksi huono puolikin. Nimittäin se, että en ole tajunnut kokeilla tätä aikaisemmin.
Terve täältäkin suunnalta!
Meikäläisen tarina noudattelee samoja raameja kuin ylläolevassa juaakkon kirjoituksessa, eli kyllä tupakki on ollu aina lähellä sydäntä. Ja sitä sen mukaisesti sitten menikin, viimeiset 15v parilla askilla päivässä menty.
Yritin jo aihemmin sähkömalliin siirtyä, mutta silloin tuli tehtyä melkoinen aloittelijavirhe ja tilattua pieni 510-setti. Aikani lotrailin ja sitten paloi hermo jatkuvaan akkujen latailuun ja cartojen täyttelyyn.
Noh, nyt joulukuun alusta menty pelkällä sähköllä etiäpäin ja olo alkaa korjaantumaan huimasti. Sitä en kyllä allekirjoita, että tällä rahaa säästää, kaikennäköistä mukavaa tilpehööriä näyttäsi olevan kaupat väärällään ;) Täytyy ruveta tutustumaan jahka hieman saa alasta kokemusta. Ensisetti tällä kertaa oli perus ego-akut vivi novalla ja nyt ollaan päivitetty iStickiin ja Nautiluksen miniin. "Täydellistä kokoonpanoa" etsiskellessä!
Mukava hypätä remmiin mukaan, isot reskeptat kaikille valinnasta!
-J
Hellou arvon höyryttelevä kansa!!
Täs on kohta 10 vuotta sellainen silloin sun tällöin tupakkaa polttava ja päätin sitte korvata tupakan sähköisellä versiolla. KAngerin Emow setti tuli alkuun tilattua ja nytten se jo kerää pölyä riittämättömyyden vuoksi :D Nytten höyryttelyä hoitaa Fogger V5 JA mekaaninen beast modi. Fasttechiltä on tilattu jo taas uutta hilpettä mut pahus ku siel on uusi vuosi nytten ni kestää tilaukset normaalia pidempään. Mikää hirveen aktiivinen kirjoittelia en oo koskaan foorumeilla ollut mut jos jotain sanottavaa on niin sanon kyllä.
Ei siinä muuta kuin makoisia höyryjä kohti vaa kaikki!!
Terve kaikille tasapuolisesti!
Yli 20 vuotta tupakointia takana(aski/pvä)
Aloitan heti vahvasti anteeksipyynnöllä: tietoni sähkötupakoinnista on vielä lapsenkengissä.
Höyryttely alkoi hetken mielijohteesta asiaan sen enemmän perehtymättä(tilasin aivan liian heppoisen aloitussetin) ja ei se laitteiden päivityskään mennyt niinkuin Strömsössä(edelleen liian hepposet kamat)
Nyt alkaa alan opiskelu!!! Yrittäkää kestää tietämättömyyttäni ja kysymyksiäni.
Muistakaa: ei ole tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä ihmisiä! ;)
Sähkötupakoinnin lyhyt oppimäärä:
IStick 50 w, Kanger Subtank Mini, atopäitä "riittävästi"(alkuun 1.2) ja nesteitä.
Helppoo!