En mäkään olis viel menny ellei toi juniori olisi halunnut mennä. Toisaalta nyt on tullut käytyä joka kerta mökillä ollessa uimassa.
Printable View
En mäkään olis viel menny ellei toi juniori olisi halunnut mennä. Toisaalta nyt on tullut käytyä joka kerta mökillä ollessa uimassa.
Jotenki ois niin kesänen fiilis ny ku aurinko paistanu monena päivänä ja ollu suhteellisen lämmin mut toi tuuli! Lähtee tukka päästä, jossain suojasessa ois kiva istua mut täälläki tuulee si juur joka koloon ku ollaan pellon keskellä. Hö, sanon vaan [emoji19]
Koira kyllä olis ulkona, mut sekin niin tolvana ettei suostu yksin oleen, istua nököttää terassin sohvalla [emoji1]
Eiks tästä kesästä pitäis tulla kuuma, vai meniks se lupaus jo? Voisin määkin päästä uimaan [emoji4]
Noni pojut on laittanu parasta ilalla Hyvä saako setä jakaa namia nyt ?
Kaunis ilma ja terassi huurut nam
Millä voisin palkita itseni ettei hermot mennyt vkl aikana ? Olisko uusi modi tai ato hyvä ? Nääh otetaa iso satsi herkkunesteitä [emoji8]
Jokos Ässyli tulee piakkoin hakemaan maistiaisia :) Olisi muutama uusi malli valmistuneissa.
Olen ollut joka Arkipäivä Nesteellä joskus 6.15 aikoihin. Olen koittanut kattella isoja pilviä, mutta ei ole näkynyt. Aamupuurot olen siitä ostanut mukaan, joka päivä. Vähän pitkä matka töihin, kun 73 Km päivittäin Säkylään.
Tankilla vedellyt ni ei paljon pilviä tule
Hyvä mesta rauhoittua ennen duunia ja ostaa samalla evästä / juomista
Töissä aika moni vaihtamassa röökin höyryttelyyn kun nostavat kuulemma roimasti röökin hintaan
Hyvä aski röökiä saisi maksaa 20€ ni olis enemmän huuruttelijoita [emoji106]
Eiköhän ne keksi hyvän veron Höyryttimiinkin. Joku posketon idea sieltä tulee, henkilöltä joka ei tiedä mitään Höyryttimistä. Tanska oli perunut jo oman päätöksensä.(muistaakseni) Miettivät uutta verotusta kokonaan.
Hyvähän se olis jos Suomi ryhtyisi ajamaan asiaa höyrystimien puolesta edes jollakin tasolla
Aivan sama vaikka hinta nousisi vähäsen kun vaan annettaisi vihreää korttia
Juu niksanesteet 10e/10ml ja ulkomailta tilaaminen kielletty...
Vapauttavat mutta samalla tappavat koko homman, sitten julistetaan et ollaan suvaitsevia. Eipä mua ainakaan haittaa pätkääkään, tullu välillä mieleen heittää koko homma jäihin, pikkuniksoilla mennään ja hyvinhän tota ilmankin pärjää :)
Eiköhän sitä pärjää pienemmilläkin niksoilla tarvittaessa. Sittenhän sen näkee, kun päätökset tehtynä. Ennen sitä puhdasta arvailua, mikä tulee olemaan hinta/vero.
Ei tarvi paljoa arvailla :(
Lähinnä nykyään se on pelkkä tapa, ei niksanhimoo oikeestaan enää mulla edes ole. 3mg nyt ja seuraavan erän teen varmaan 1,5mg:n niksoilla. Toihan jo torppaa valmisnesteiden käytön tehokkaasti kun niksalliset on liian vahvoja, tietty voishan tilata 0 niksoilla ja lisätä ite...
Ittellä 3 ja 0 molempia. Pitäs kans koittaa 3 pudotella 1,5 ja siitä kattoa miltä tuntuu. Iltaisin olen ilman niksoja vedellyt, niin tulee unikin paremmin.:)
Onko kukaan tilaillut e-cigarette.eu mitään kampetta? Kävin tossa s-posti keskustelua myyjän kanssa ja tiedustelin muutamien tuotteiden ottamisesta myyntiin ja kävi ilmi että heillä on tiskin alla pljon myytävää mitä ei oo nettikaupassa ollenkaan? :D tein sitten tilauksen parista modista ja antoi mulle "kaverialen" 7 pinnaa kokonaissummasta. Weird? Nyt näyttää jo seurantanumero maanantaille toimitusta dhl toimesta kotiovelle.
Taidat olla aika kova suostuttelemaan, kun tuollai aleja tippuu :)? Ei ole kokemusta ko. kaupasta mutta vietin kerran hauskoja hetkiä heidän "suomen"kielisten sivujensa kanssa. Sulla ei vissiin ole toimitustapana "keskiaikainen kuljetus"? Muuten hyvä vinkki, pitääpä tutustua firmaan.
"Viimeksi muokannut Naamapeikko; 31.05.15 kello 05:11."
Onkohan sulla foorumin kello väärässä :D
Onko kellään pakastimessa muuta kuin niksaa? No, jassolla on tietysti pari hirveä ja joku pienempi metsäneläin.
Taas pitää nimittäin tyhjentää pakastinta että saa sinne kohta uutta kamaa. Menossa on viimevuotisia raparpereita, joita on tullut syötyä piirakkana. Vielä olis ainekset mansikkapirtelöön ja yhteen raparperipiirakkaan. Olen vasta viime vuosina kehittänyt näitä säilöntäviettejä mutta siinä tahtoo käydä niin, että havahdun vasta keväällä käyttämään koko pakasteita.
Pitäis kans pakastin tyhjentää tavaroista ja sulatella. Loppusyksystä ajattelin parit Porot käydä ostamassa, jos yleensä ollaan hengissä silloin. Niksojakin vois pistellä sinne pitkin kesää.
Jahas, ilmastointilaitteesta tulee mystistä hajua. Vähän kuin muovi sulaisi tjsp. 2007 taisin tuon ostaa eli ihan hyvin palvellut, jos nyt päättää levitä. Ehdottomasti yksi parhaista sijoituksista. Ei kai täällä vielä niin kuuma ole, mutta pitää olla puhaltamassa kylppäriin, ettei iske legioonalaistauti. Ilmaröörit piti nimittäin rullata visusti kiinni, ettei pääse ampparit sisään.
Hei vaan kaikille mikä meno täällä tänään?
Meno vallan kauhia, kuten yleensä aina Sunnuntaisin. Eipä näin nätillä ilmalla ketään sisällä viihdy.
Ulkona oli kohtuu viileä ilma ku äsken pikasesti kävi
Me oltiin muksujen kanssa tossa mehut poistamassa (n.1,5h) pihalla kanssa. Olis muuten ollut ihan jees mut tuuli niin vittumaisesti et oli "viileää". Piti oikeen pitkät housut pistää kun ei shortseilla viittiny väristä.
Pyörälenkki heitetty, perkele pipo ois saanu olla päässä [emoji35]
Tuliterä lmalämpöpumppu puhaltaa lämmintä, kyl tässä vaiheessa pitäs puhaltaa viilennystä...
Pyöräily tekis mieli alottaa pitkästä aikaa mutku kunnon pyörä maksaa ihan sairaasti
10 vuotta vanhalla maastopyörällä kiva veivata... Vaikka onkin kevyesti rullaavat sliksit. Muijalla kevyt hybridi niin jään kevyesti toiseks :(
Mä haluisin fatbiken
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja ktdd
Ei viitsi Vapokaupan sivuilla kirjoitella OT:tä, joten ylläoleva kopsattu tänne.
E. Poistettu virheellinen tieto. Kirjoitetaan sen sijaan, että vähän outoa jos yksinmyyntioikeus "puretaan" yksipuolisesti...
Vapetalon ketjussa tuota jo avasin, eihän se nyt Ruotsiin siirtyny kirjoille vaan sinne avautu "tytäryhtiö". Jos Copsa on oikeesti menny sopimuksen tälleen rikkomaan niin kyllä laski pisteet.
Ja jatketaan samalla linjalla. Steamy: ei se ole Vapetalon syytä jos Copsan toimitus on niin saatanan hidasta.