Joo tosi edullinen kolme tilasin ku sai halvalla. No EI... Jos ois halvempi nii vittuillessani ottaisin testiin. Ja jos ei toimis nii ainahan tosta jotai modailis.
Printable View
Sit tuossa onkin uusi vapoelitismin tulevaisuus.
Parin viikon päästä meshit unohtuu kokonaan ja e-savukkeen kerma hehkuttaa että kuinka puhdasta makua tuosta voikaan saada.
Ja rahvas saa odotella pirkkaversioita kun listat on täynnä ja käytetyt viedään käsistä.
Näin voisi käydä JOS itse laite ei olisi tuollainen dildo.
Eikös höyryhengitystä harrastettu ennen kuuman vesikipon päällä pyyhe pään yli. Samahan vois toimia e-nesteillä keraamisen lieden kanssa.. Dripperiksi on kyllä arvokas, katoin ensin että halpahan tuo ku 44$ tms. Mutta se olikin lisähinta lisäoptiosta.
Tällaisia löytyy healtcbinista
Kumiho Ovape BCC Clearomizer
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8403
Pirun yksinkertaisen oloisia, mutta kuitenkin vaihtopäällä.
http://a248.e.akamai.net/origin-cdn....-046-050-3.jpg
AMG Hybrid Bottom Feeder (2-pack)
Onkohan tämä jo käsitelty ja testattu, tässä enään pysy kärryillä :blink: Ihmetyttää tuo matsku reunoilla onko patapataa vai mitä.
Jaa tullu varmaan skipattua mutta ois ehkä juttua jos ois ollu hyviä.
Pyrex over SS Mesh
ja tuota eristettä meshin ympärillekki kokeiltu näkövästi mitä aiemmin mietiskelin pitäskö jotain koettaa väsätä.
Tuolla lopussahan ne kyllä vähä disauttaa tuota:
UPDATE:
For those of you who are first discovering this topic, don't bother making this glass/SS wick. Although it produces lots of vaper, it's doesn't vape well with the top on. I then moved on to the ceramic / fish air bubble. I gave us on that also. It doesn't wick fast enough for me. Nothing like a plain old SS mesh wick. Seems to perform the best and most reliable IMHO.
..silti mä testaan ton lasiputkivirityksen....
Tiivistäkää nopeaan toi idea, ei jaksa kattoa puhelimella tota videoo :)
Lasiputkee (lasiputkisulakkeen lasi vaikka) meshin päälle, jonka päälle kanthalit-> maailmanlopun höyryt.
Klipissä iskee ihan jees, ....näyttäs ainakin....siis menee mulla tastaukseen...
Saapa nähdä toimiiko tällä mantereella:thinking:
Mistä helkutista se höyry pääsee ulos sieltä lasiputken sisältä?
Ja eikö kanthal muka hehku tuossa lasin päällä?
Hmm pari videota katsottuna, selkis.
Selvästi isot höyryt mut kovin hidas sytytys et lähtee toimimaan.
Miettisinkin tässä et pitäisikö kokeilla kun noilla videoilla nuo jenkit ajaa setuppiaan n.8 Watilla VW-modeillansa.
Entäs jos lähdetäänkin mekaanisella paukuttamaan? Vois setuppi herätä samantien tulille.
Mitään ongelmaa ei mulla meshien kanssa ole mut jos nyt mielenkiinnosta.
Siis sinne lasin päälle coili :D Kuulostaa kyllä hassulta mutta kokeiluun menee.
Emmä muuten, mutta pihillä keksijällä nyt vaan sattuu olemaan noita sulakkeita ihan kotihyllyssä....
Avoimin mielin liikkeelle.
Priffataan sitten lisää, kun on omakohtasta kokemusta aiheesta.
Ei munkaan vehkeissä ole nyt suuremmin puutteita, mutta kaikkea voi aina kokeilla....josko sitten ovat toistaan parempia.
JOS? tämä on selkeästi parempi höyryntuotannon kannalta, saataa se vaikutta tulevan proto-atomisaattorini rakenteeseen..