Ite tilasin sunnuntaina ja eilen illalla lähetetty.
Printable View
itse tilasin 20.12 ja wysylka tuli 21.12 :) ja puolan seurantakin näytti jo että seuraava paketin rekisteröinti onkin sitten suomenpuolella,mutta se onkin sitten asia erikseen,taitaapi olla itella aika jumissa näin joulun alla
Laitoin toissapäivänä suosiolla 300ml nestettä ja DHL:n kautta, tänään ovat näemmä jo Liettuassa toivottavasti huomenna suomessa, DHL.llä on ollut next day kampanja menossa ja tavara on liikkunut melko liukkaasti.
Testitilaus tuli nopeasti, eli tänään laitoin sitten isomman tilauksen :police:
Tilattu 20.12 ja viimeisin tieto on: Płatność zaakceptowana
Jouluruuhkaa ilmeisesti.
Otin yhteyttä sinne ja pahoittelivat, kun koko eurooppa haluaa lopettaa tupakoinnin samaan aikaan. :D nyt on ainakin lähetetty.
23.12.2011, klo 10:32 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin
23.12.2011, klo 06:22 Lähetys rekisteröity
23.12.2011, klo 01:11 Lähetys rekisteröity
En tiennykkää että posti kulkee yöllä :smoke:
Jouluaikoihin kulkee posti öisinkin.
Kentän vieressä kun asustelen, olen tullut siihen johtopäätökseen, että tavarakuljetukset liikkuvat enimmäkseen öisin ja viikonloppuisin. Mistä tiedän ? Vanhojen rahtikoneiden helvetillisestä metelistä.
No sepä hyvä saa laittaa sieltäkin tulemaan noita dekangin nesteitä, sääli kun green minttiä ei ole kuin 6mg tällä hetkellä :-\
Mittä helv... ei kait peleä tarvi testata.. varma ja luotettava firma :D
Samaa mieltä tuon luotettavuuden kanssa. Joulun allakin tuli alle kahden viikon :D Tosin vasta 3 tilausta takana mutta aina tullu nätisti perille O0
itsellänikin on toinen tilaus tänään haettavissa postista ja kolmannesta tuli eilen wysylkat :D halpa,nopea ja hyvä asiakaspalvelu!
Omat kokemukset ovat, että on halpa, luotettava ja loistava asiakaspalvelu, mutta tällä hetkellä melko hidas toimituksellaan. Jos lähettämiseen menee viikko ja sekin vasta, kun alan kyselemään tilauksen perään, että onko mut unohdettu kokonaan niin... Tulen kyllä tilaamaan jatkossakin täältä ja olen suositellut liikettä muillekin tutuille halvan hinnan takia, mutta varoittanut hitaasta toimituksesta juuri suosion johdosta.
Niin ja viime viikolla lähetetystä toimituksesta vieläkin seuranta saamatta. Se kait tulee taas, kun paketti jo suomessa... ::)
26.12 Tilattu
27.12 Wysyłka
:)
Uuden tilauksen tein äsken 27.12.2011 :D