Samaa täälläkin
Ainut ero että saa huilata kun jälkikasvu pitää kiireisenä
Haudassa kerkee sit olee rauhassa [emoji13]
Voisi tässä kesällä tosiaan pitää jonku huurutuokion esim notskilla saisi samalla paistella maggarat ja keitellä plöröt
Printable View
Oho, ensimmäinen kerta kun setuppi sananmukaisesti lahoaa :o Noin 2 kk rääkki taisi olla liikaa.
No ei mitään, 10 minuutin pikku väkertäminen, uusi hybridiwick-setuppi sisään ja menoksi :)
Onko kellään tiettyä aikaa vuorokaudessa, että höyryttelee enemmän..mulla ei päivisin mene oikei mitää mut illan tunteina tankillinen.
Mä höyryttelen valveilla olo ajan lähes tauotta jos vaan ei oo esteitä joten ei oo tiettyä aikaa.
Iltaisin on kiva rauhottua ja höyrytellä, kun kämppä hiljenee..valot himmeellä ja relaksoitua :) alkaa pääkin jo himmetä.
Onneks ei oo tullu hetkiin kannettua ripperiä duunissa ku kauheet vittuilut saa jo subutankin höyryn määrästä [emoji1]
Mulla on Nautilus joten höyryn määrällä ei voi kehua :D
Muutenkaan dripperi ei oo kätevin duunissa.
Sharkki+mini subu ja läskiherra kulkee duunissa päivittäin.
Voi ässä kun mä olen mobiililla, pöytäkone on poitsujen huoneessa ja harvoin pääsen siihen..silleen harmittaa kun tällä mobiililla ei voi tykätä, laittaa monia hymiöitä eikä nää kaikkia juttui mitä pöytiksellä.
Pystyyhän tykkäämään ja laittamaan hymiöitä. Iteki 99% ajasta mobiililla.
E. Ja Ässä ehti ensin
Jaa..no vittu en mä osaa..niin no saahan tähän sen netti version..oon niin tampio näissä, mikä on tapatalk? kysyy tyhmä.
:thinking: no nyt ne häippäs...