Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
:D Ei ollut, onneksi ei... hih!
Mä muuten munasin itseni tuolla IRQ:ssä täysin, hashtagilla, coolina ja onlinena.......
Kehuin Stargate-tv-sarjaa (koska rakastan sitä!) Apopfikselle, ja juttelin muutenkin ihan outoja, koska kukaan ei vastannut mulle!!!!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vaporazor
Mä muuten munasin itseni tuolla IRQ:ssä täysin, hashtagilla, coolina ja onlinena.......
Kehuin Stargate-tv-sarjaa (koska rakastan sitä!) Apopfikselle, ja juttelin muutenkin ihan outoja, koska kukaan ei vastannut mulle!!!!
Et sä mittää ittees munanu. Mä en käytä IRC:iä, mutta uskoisin, et siel o pal vaikeempi munata itteensä. Mä taas oon tainnu munata itteni tääl foorumilla tänään osallistumalla keskusteluun, joka (anteeks itteni siteeraus toiselt langalt) on kuin shakkia pulun kanssa :-[
Kiva! Pelasit sitten shakkia pulun kanssa????
Kiitos!
Ennemmi vaan vähän provosin lisää, että pulu olis vielä kakkinu laudalle ja sitä se tais tehä, mut ei mun ansiosta (toivottavasti, ettei mittää varoitusta tai bannia tule). Mut oon mä kyl ennenki pulujen kans shakkia pelannu, joskus kerran viikossa, ku jehovat viel kävi ovella, mut se loppus ku kerran avasin oven kalsarikänneisäs ja taustalla soi stereoiden täydeltä Judas Priestin Hell Is Home :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vaporazor
Kiva! Pelasit sitten shakkia pulun kanssa????
Kiitos!
Väittely tuon yhden henkilön kanssa on "kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: parin siirron jälkeen se kaataa kaikki nappulat, paskantaa pelilaudalle ja lähtee menemään luullen voittaneensa". ;)
Jotenkin tollai se sanonta menee..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Väittely tuon yhden henkilön kanssa on "kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: parin siirron jälkeen se kaataa kaikki nappulat, paskantaa pelilaudalle ja lähtee menemään luullen voittaneensa". ;)
Jotenkin tollai se sanonta menee..
Ite tykkään ilmauksesta muodos "Ku pelais shakkia pulun kanssa. Pari nappulaa nokitaan ja loput lentää ympäri ämpäri"
"When shit hits the fan...."
But captain, the shit has already hit the fan and flown! What do we dooooooo?
Jahas, 30pl Garagea olis vieres ja nallekarkit höyryttimes. Tehkää nyt joku edes uus video että jaksaa istua koneella! :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Niko90
Jahas, 30pl Garagea olis vieres ja nallekarkit höyryttimes. Tehkää nyt joku edes uus video että jaksaa istua koneella! :esmoke:
Itse huomasin, että Spotifyssä on itselleni uusi Eläkeläisten albumi. Tosin tähän saakka ei joko ole ollut covereita tai sitten ovat olleet sellaisista kappaleista, joita en tunnista.
This is captain Picard, stay calm... We wait!
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Olet sitten takuuvarmasti menetetty SIELU.
Olihan tämä thread sellaisille kännihöpinöille tarkoitettu... muuten heittävät meidät pian ulos.....
Menetetty sielu olen, hillitön trekkie.... sorry....
Toivoisin näin. Muuten mä taitaisin olla jo aika lähellä banaanin saantia, mitä en halua... Jos tää ei oo, niin täällä pitäis olla jokin känniläisten alue.
Ohi mennen, täällä siirryttiin seuraavaan nesteeseen. Chivas Regal 12.
OOhhh! Chivas regal.... Yritin just tuolla chatissä herättää keskustelua, miksi ei ole single malt whisky-makuja - mistä ne sitten tekee nuo chivas regal-maut?
-I love good whisky and Guinness.......
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vaporazor
OOhhh! Chivas regal.... Yritin just tuolla chatissä herättää keskustelua, miksi ei ole single malt whisky-makuja - mistä ne sitten tekee nuo chivas regal-maut?
-I love good whisky and Guinness.......
Itse yllätyin positiivisesti Inweraflavoursin viskiin. Oma tuotokseni vaatii vielä pientä hiontaa. Itse siis olen viskimiehenä Islay single maltteihin ja Irkku viskeihin suuntautunut.
Kuin myös, single malt ja irkkuviskit maistuvat minullekin...
Kuinka tuo linkkaamasi aroma käytännössä toimii, siis ostatko jotain vg/ lg -base-ainetta johon sitä lisäät ja sitten aromeja päälle??? Mistä niitä???
Ite laitoin 30ml pulloon, joku 3-4ml tuota makua ja loput tätä. Oli vähän liikaa tuota makuainetta ja ei tuota höyryä oikeen.
EDIT. Eka ihan oma sekoitukseni, eli laitan tuon onnistumattomuuden ihan aloittelijan taidot -piikkiin.