No en mä kyl ratkase tota mysteeriä... :banghead:
Printable View
No just sitähän se tarkoitti... :D
Hitsi, self-Made-man Jamo on käynyt täällä ja missä minä olin?
Sepä se. Voisko Dr. Teppa kertoa, missä meidän rakotulkki on? Sitä sitä etsittiin yöllä. "Siellä mihin miehes sen jätti" ei kelpaa vastaukseksi, koska DAA.
Mun rupes tekemään mieli nahkiaisia jostain syystä [emoji15]
@mokki.com ja kevätsiivous... 1.5 m3 pinottu saunapuita liituriin ja mökin perusteellinen siivous käynnissä. Pitää hinkuttaa paikat puhtaaks jos sais hameväkeä tänne raahattua joku viikonloppu [emoji9]
Vettä ripsii muttei haittaa kun hannes laittaa. Saunakin lämpenemäs niin saa lämmintä kuurausvettä.
Mä tein lohikeittoa, keitin 2 kokonaista kalaa..lisäsin punakatkaravun pyrstöjä.Hitto kaupassa olis ollut sinisimpukoita tuoreena[emoji53] Melkein ostin..seuraavalla kerralla teen kyllä bouillabaissea.En uskaltanut tehdä, kun en tiennyt syökö pojat ja nyt ne sano et olis kelvannut[emoji51]
Jos on ärsytystä ja humutusta samassa viestissä, niin eikös se kelpaa tänne?
Onneks menin vaihtaan paskatin renkaat siskon miehen hallille. Tuli siinä sit nykästyä tyhjästä kesärenkaasta huopakattonaula ja laitettua kamelinpaska reikään tilalle. Kovin hankalaks olis menny kotipihassa vaihtaessa.
Ja samalla tuli huomattua, että toinen takajousi on yläpäästä(?!) poikki, prkl. Kai ne tarvii sit iskareineen uusia joka kulmalle. Alkaa näköjään tuo liki 250tkm oleen tarpeeks. Keksis vaan mistä tekee rahan tuohonkin hupiin [emoji53]
Olisihan sittenkin pitänyt jäädä eilen päivystämään,sillä keveästi laadittuun provoon tarttui juurikin se mitä ajattelinkin :)
Toisaalta oman Avensiksen mittarissa on 346 000 km ja uusittu katsastuksessa vaadittuja osia ynnä lokista lähtevän jäähdytysjärjestelmän kiinnike josta puhalsi nesteet pihalle a 17 euroa. JAKOHIHNA vaihdettu asiaan kuuluvin välein. Tavoite ko.autolla on saavuttaa noin 400 000km jonka jälkeen paaliin. Viimeisimmät kolme autoa on tuon merkkipaalun saavuttaneet.
Alle 200 000 ajetut autot ei ole edes ajettu kunnolla sisään.
Eihän noi ei-japanilaiset tollasia määriä kestä. Perheessä Toyota/Mazda - kulttuuri vahvana jo kymmenisen vuotta.
Mun ek auto oli vuoden 73 corolla ja seuraavat neljä myös sama merkki. Rahojen loputtua joutui ostamaan Mitsubishin,muutaman Nissanin ja Pajeron, kunnes rahojen loputtua remontteihin oli pakko palata perusvarmaan Toyotaan.
Tekisi mieli ostaa takaisin isävainaan Land Cruiser vuodelta 82,mutta kun ei nyt niin ole tarvetta ko.käyttöön. On se vielä liikenteessä.
Olavi Virta soi ja kylmää olutta sekä punkkua on riittävästi. Aurinko paistaa ja parvekkeella näköjään palaa nahka, aaaah kevättä!
Piha laitettu kesäkuosiin, nyt vois tyhjennellä viinakaapista jotain litkuja.
Firmaa edustettu koko päivä. Eiköhän nyt vois pari kylmää nauttia. Tai jopa kolme ku huomenna sadetta luvattu.
TAPPARA
Mitä se perse sekoilee? Mä oon Tapparalle uskollinen enkä muita joukkueita symppaa! X-(
Liite 26545Ja kun mä oon niin paasannu muovisten/akryylisten tippien nolottavuudesta sain pari päivä sitten paketin fasttechiltä ja sieltä löyty pari punaista laa-di-daa akryylidrippiä metalli rungolla ja haju oli aivan hirveä. Yön yli laimennetussa omenaviinietikka kylvyssä ja sen jälkeen vielä muutama tunti laimeammassa fairy kylvyssä ennen kuin tuo käsitämätön maku katosi. Mutta, nää istuu huulten väliin ku ohut pilli jaffapulloon. Erittäin sopivan kokoinen, ei liian paksu, tarpeeksi lyhyt ettei tarvii tuolille nousta siihen yltääkseen. Kerrassaan loistava peli. Nyt pitää saada vaan pari väriä lisää (musta ja väritön).
Nyt pitää ottaa ton tyyppisiä/kokoisia lisää testiin. Lasi, puu ja jade kiinnostaa.
Jos yhtään teflonia haluaa kokeilla niin tämmöinen setti https://www.fasttech.com/products/0/...p-tip-9-pieces
kannattaa kokeilla. Samalla nappaa muutaman tupla o-renkalla. Mielestäni hyviä.
Koira herää joka kerta ku käyn hakemassa jääkaapista ölyen. Luulee isännän käyvä lihapullia hakemassa :D
onpas hiliasta
Jaa siellä ollaan töllön ääressä. Sarjat ovat koukuttavia,
Tuli muuten tänään ostettua John Deere lippis. Saako täällä jatkossa puhua paskaa vaikka en omista peltoa :D. Satans bonde,
auto provo on ainoa oikea. Oma "uus" tojo tuli viime vuonna ostettua ja mittarissa jotain 260tkm. Nyt kohta 330tkm ja pitäs eka vesipumppu vaihtaa. Kulutusosiahan ne vaan on. Jokatoinen vuosi on auto vaihtunu mutta nyt varmaan ajetaan loppuun asti. Miljoona on tavoite.