Eipä ole hirveesti telkkaria tullu kateltua sen jälkeen, kun löytyi jenkki/britti netflix. :thinking:Onneks oon sitten jumissa tossa elisa viihteen 2 vuoden sopimuksessa vielä tovin. Eihän se paljon kustanna, mutta periaatteessa vähän turha maksaa.
Printable View
Eipä ole hirveesti telkkaria tullu kateltua sen jälkeen, kun löytyi jenkki/britti netflix. :thinking:Onneks oon sitten jumissa tossa elisa viihteen 2 vuoden sopimuksessa vielä tovin. Eihän se paljon kustanna, mutta periaatteessa vähän turha maksaa.
Miten voi väsyttää näin paljon vaikka oon nukkunu kunnolla....
Ettei liikaa, se kun ainakin itsellä tekee väsymyksen tunteen?
Totta tuokin. Autokauppias tuli siitä, että en ole ikänä tavannu rehellistä autokauppiasta... :D Koeajolta kun tulee ja mainitsee jostakin ominaisuudesta, se on suoraan koeajajan korvassa vika. Tottakai tietämätöntä on helppo kusettaa, mutta kun meitä auton ostajia on tietäviä ja tietämättömiä. Mikään ei ole niin kivaa, kun laittaa autokauppiaalle jauhot suuhun! :evil:
Ei, se on toi sun epäterve suhde syylarinesteeseen.
Vihaan automyyjiä. Tosin ei se ole niiden vika ettei kukaan ole kertonut että hyppyritukka oli in 2001.
Kaikki mitä sanon kulminoituu -> Liite 11743
Ärsyttää kun ihmiset hehkuttaa rikkoneensa lakia :facepalm:
Lähetys on saapunut kohdemaahan.
Rekisteröinti: 5.1.2014 klo 17:20:12
Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
Lähetys on lähtenyt Suomeen.
Rekisteröinti: 4.1.2014 klo 03:56:00
Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000
Mikä vittu siinä on ettei paketti liiku. Pari pulloa edeniä tilattu irlannista ja tuolla makaa. Vittu että palaa hermo.
Ilmeisesti bargainvapourin paketti? mullakin nimittäin mun dna piiri jumittaa helsingissä X-(
Meni Nebulasta miinusposti poikki,vituttaa kybällä.
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 4.1.2014 klo 09:06:06
Paikka: HELSINKI 00000
Ei onneksi vituta kun tuo on seissyt tuossa tilassa koko ajan.
Tänään tuli tiivareita,niin french vanilla oli vuotanut 2-3ml pakettiin,jumakauta toi vanilija tuoksuu voimakkaasti,jopa meidän postilaatikko tuoksui metrin päähän.