Uteliaana menin googlettamaan ja...
http://i.imgur.com/BcKq9oc.jpg
En minä kyllä ymmärrä millä magialla tuo pysyy paikoillaan.
Printable View
Uteliaana menin googlettamaan ja...
http://i.imgur.com/BcKq9oc.jpg
En minä kyllä ymmärrä millä magialla tuo pysyy paikoillaan.
Pallihiellä?
Meinaatko että tuossa on takana sellanen koukku mikä ikäänkuin uppoo koloonsa? :blink: On siinä muutenkin estetiikka kaukana kun sheivaamaton meisseli tungetaan tuollaiseen pikku pussukkaan ja pieni normisuomalainen ylipaino päälle. Siinä on varma katseiden kerääjä yleisellä rannalla :lol:
Riittävän karhealla sängellä?
Enemmän mua ihmetyttä miten koko varustus voi näyttää tossa pussissa siltä kun pussissa olis vaan 1 peruna :D
E. Vai onko tuossa tarkoitus laittaa pää varuste tota narua myöten yläviistoon :thinking:
Olet vain kateellinen, kun ei löydy sopivaa.
Trollin pitäis opetella se Quote-napin käyttö kun koskaan ei tiedä kenelle vastaa :rolleyes:
IMO kaikki pallihousu tyyliset ratkaisut on perseestä, miksi maksimoida se alapaan hikoilu keräämällä kaikki sumppuun kun boxereissa sentään on vähäsen tilaa liikuskella.
Eilen lievä lämpöhalvaus/auringonpistos, kun en tyhmyyttäni tankannut aamulla vettä.
Nyt alkaa olla 2.5 litraa kitusissa, ehkä uskaltaa tänään johonkin liikkua.
Jos jotian ei löydy netistä, niin sitä ei ole olemassa. Esim. tästä mukava kiltti vaikka metsästysreissulle :laugh:
Tämä ketju kaipaa tätä :laugh:
Liite 16170
Noit on kyl niin paljon myynnissä, että saa aika kauan googlailla, että löytää ne parhaat. Hintojakin näyttää olevan 50€-300€, mut hinta ei oo laadun kate. Itseä tosin kiinnostais noi kiltit, joissa on toi olan yli kietaisu, mut niit on aika harvassa paikassa myynnissä.
E: Kuton tommonen. Hintaa vaan alkaa olemaan ihan kiitettävästi.
Mä en sittenkään palanu eilen, josko uudestaan rannalle tänään! :wheee: Muttei kyllä tällä kertaa Yyteriin asti. :thinking: Lenkille meno pitää jättää kyllä johonkin iltayhdeksän aikoihin. Eilen kun makaili 29-30 helteessä ja pisti torkkujen ajaksi lehden naaman päälle niin alkoi jo vähän naamaa hiostaa, peili autoon unohtuneena sai jännittää että mitä jos naamaan tarttui painoväriä ja otsassa lukee Libresse. :lol: